newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: thegroup preia agentia BrandsOn


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactie | Luni, 14 decembrie 2009, 11:23 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 14 decembrie 2009. thegroup preia agentia de field marketing BrandsOn si o alatura celor 14 companii specializate in industria comunicarii. BrandsOn activeza in domeniul marketingului aplicat si comunicarii "in teren" din anul 2003.

In cei sase ani de activitate, BrandsOn si-a consolidat un portofoliu consistent de clienti care include companiile Unilever, Danone, JTI, Coty, Tchibo, Parmalat, Cosmote si numara peste 40 branduri locale si internationale. Proiectele concepute si implementate de BrandsOn pentru clientii sai includ campanii de activare a brandurilor la punctul de vanzare, promotii dedicate consumatorilor, programe de tip "mystery shopper", caravane promotionale la nivel national, proiecte de decorare si mercantizare in retail modern, campanii de street-marketing si activari in HORECA.

Cifra de afaceri a companiei BrandsOn in anul 2008 a depasit 5,2 milioane euro. Agentia a inregistrat un profit de peste 100.000 euro la sfarsitul anului trecut, conform cifrelor oficiale disponibile la Ministerul Finantelor.

"Suntem mandri de alaturarea companiei noastre sub umbrela thegroup si am convingerea ca sinergiile pe care le dobandim impreuna, alaturi de  resursele suplimentare  adaugate agentiei BrandsOn, ne vor transforma in partenerul preferat al oricarui Client ce isi doreste  campanii eficiente de activare a brandului", a declarat Marian Dumitrescu, Managing Partner al agentiei BrandsOn.

"thegroup isi pastreaza promisiunea de a extinde competentele in acele sfere in care clientii cauta excelenta si rezultate imediate" - declara Zoltan Szigeti - presedinte thegroup. Acesta a precizat: "Am preluat o companie agila, cu profesionisti competenti si cu un portofoliu impresionant. Aceasta preluare reprezinta pentru noi consecventa de a putea oferi solutii integrate de comunicare pentru clientii thegroup".

Agentia BrandsOn a desfasurat in anul 2009 peste 220 de programe  la nivel national (80 lansari de produse, 25 actiuni street marketing si door-to-door, 48 actiuni ample de degustare produse, 75 activari complexe la punctul de vanzare) si are o cota de piata estimata de circa 15%.

"Am preluat 51% din compania BrandsOn, dar managementul ei ramane la partenerul nostru, Marian Dumitrescu. Este un profesionist cu care am colaborat in trecut, detine restul actiunilor companiei si stim ca va intregi promisiunea noastra de a oferi servicii cu valore adaugata pentru clienti" - a mai declarat Zoltan Szigeti.

Agentia BrandsOn va parcurge un program de rebranding in anul 2010 sub numele de Field:star (communication and experiential marketing), va lansa noi instrumente de masurare a eficientei campaniilor in-store, va ridica stacheta serviciilor de consultanta strategica pentru activarea brandurilor, va introduce mecanisme noi de promotie "in and out of store" - mecanisme pe care piata romaneasca nu le-a oferit pana la acest moment.

thegroup este cel mai extins si inovativ grup de comunicare din Romania, include agentii specializate din domeniile creatie, media, relatii publice, productie, marketing experiential si evenimente speciale. thegroup ocupa pozitia numarul 1 in clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifra de afaceri de 109,8 milioane euro.

Pentru informatii suplimentare:
Marian Dumitrescu
Managing Partner
BrandsOn
0730 713 821

 Citeste mai multe despre     |   |   | 
  



379 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by