newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Universal McCann a castigat contul Metro Group Advertising 


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactie | Joi, 10 decembrie 2009, 14:26 webReleases | Media

Metro Group Advertising Romania a ales Universal McCann Romania pentru a oferi servicii complete de media pentru cele doua linii de vanzare Metro Cash&Carry si real, - Hypermarket, in urma unei licitatii la care au mai participat alte 5 agentii importante de pe piata.

"Cunoastem foarte bine specificul businessului de retail si cash&carry pe piata romaneasca, iar expertiza vasta pe care o avem in acest domeniu si tool-urile pe care le-am pus la dispozitie ne-au recomandat drept cei mai potriviti parteneri pentru activitatea desfasurata de Metro Group Advertising", spune Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann Romania.   

Incepand din ianuarie 2010, agentia va oferi prin MGA Romania celor doua linii de business Metro Cash&Charry si real,- Hypermarket servicii de consultanta media, media planning, media buying, strategie si cercetare.

"Ne-am ales un partener cu care vorbim aceeasi limba si care a demonstrat ca ne intelege perfect nevoile de comunicare, de strategie, planificare si media buying pentru a indeplini obiectivele pe care le avem pe piata romaneasca in functie de specificul categoriei noastre. Grupul METRO prin cele doua linii de vanzare ale sale este liderul pietei de retail din Romania si de aceea este esential sa construim o strategie de media care sa ne optimizeze resursele si sa ne aduca vizibilitate maxima", spune Corina Salanti, Managing Director Metro Group Advertising Romania.

METRO Group este unul dintre cei mai importanti retaileri la nivel mondial care are un numar total de peste 300.000 de angajati si opereaza in 2.200 locatii din 32 de tari. Diviziile din cadrul acestui grup care opereaza in Germania si la nivel international sunt: METRO/Makro Cash & Carry, hipermarket-urile real,- , Media Markt si Saturn - principalele centre de electronice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof.

MGA METRO Group Advertising Romania este o companie de servicii care face parte din Metro Group si asigura consultanta, achizitia, executia si coordonarea serviciilor si proiectelor de publicitate pentru liniile de business din Romania, real,- Hypermarket si Metro Cash&Carry.  

Universal McCann este cea mai mare agentie de media din Romania din punct de vedere al cifrei de afaceri si numarului de angajati, oferind un spectru complet de servicii media, cu solutii strategice si creative personalizate si complexe.

Clientii agentiei acopera cele mai importante categorii de advertiseri; printre acestia se numara: Coca-Cola, Heineken, Vodafone, S.C. Johnson, Tnuva, Cadbury, Banca Romaneasca, MasterCard, A&D Pharma, Labormed, Dedeman, Caroli, GoodYear, Subaru, Brown-Forman, Microsoft, Yves Rocher, Toshiba, Niran.
In tara noastra face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania, iar la nivel international din reteaua Universal McCann.

Pentru mai multe detalii va rugam contactati:
Stefania Stavrositu, Corporate PR Manager McCann Erickson Romania
Mobil: 0731.234.519, mail: Stefania_Stavrositu@mccann.ro. 

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



890 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by