newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: DCS investeste intr-un dispecerat national de suport clienti


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Miercuri, 10 noiembrie 2010, 14:04 webReleases | IT&C

Dinu Malacopol | Foto: 4 ace
Bucuresti, 10 noiembrie 2010: Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata autohtona de telecomunicatii, anunta lansarea dispeceratului national AKTA (divizie a companiei adresata in exclusivitate consumatorilor individuali) de suport tehnic si comercial, localizat la Campulung Muscel, in urma unei investitii de circa 400.000 euro.

Procesul de dezvoltare a acestui dispecerat AKTA a inceput inca din martie 2010 si, rand pe rand, au fost conectate toate zonele in care grupul Digital Cable Systems furnizeaza serviciile AKTA; in prezent, procesul continua cu etape de dezvoltare a noi servicii si imbunatatire a calitatii serviciilor de suport.

"Dezvoltarea business-ului a facut necesara existenta unui sistem centralizat de preluare a sesizarilor clientilor, control si urmarire a solutionarii lor, sistem care sa masoare continuu si sa perfectioneze eficienta organizatiei noastre in a servi clientii. Asa cum este constituit in prezent, dispeceratul AKTA deserveste toti clientii individuali pentru serviciile de TV analogic si digital si este in plina dezvoltare pentru serviciile de internet si telefonie," a declarat Dinu Malacopol, CEO al DCS.

Dispeceratul national AKTA este localizat in Campulung Muscel si in prezent are circa 20 de angajati. Compania lucreaza cu cateva sute de tehnicieni la nivel national si solutioneaza majoritatea solicitarilor in medie in cateva ore.

Clientii pot contacta dispeceratul la numarul AKTA 0248/530.500 (tarif normal), de luni pana duminica in intervalul 8 - 22.

Despre Digital Cable Systems:

Infiintat in 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de telecomunicatii de pe piata autohtona. Compania ofera servicii de transmisie analogica si digitala prin cablu a programelor de televiziune, solutii de transmisiuni date si acces Internet, precum si telefonie fixa, atat pe segmentul business cat si pe cel al clientilor rezidentiali, pe piata din Romania.

Din portofoliul DCS fac parte brandurile AKTA - adresat in exclusivitate consumatorilor individuali, si Dial Telecom - unul dintre cei mai importanti ofertanti de servicii de acest tip pe segmentul business.

AKTA, divizia orientata catre consumatorii individuali, furnizeaza servicii triple-play prin cablu (TV/ Internet/ Telefonie), precum si televiziune prin satelit direct-to-home (DTH).

Dial Telecom este prezenta pe piata de telecomunicatii din Romania incepand cu anul 2001, ca subsidiara a Dial Telecom Cehia, fiind apoi preluata, in 2007, de grupul Digital Cable Systems. In prezent, Dial Telecom este operatorul preferat de companii pentru servicii integrate de comunicatii electronice: telefonie fixa, acces Internet, solutii de date si colocare servere.

Toate serviciile Dial Telecom sunt furnizate cu eficienta si promptitudine sub conceptul "one-stop-shopping", in sistem "la cheie", sustinand deviza companiei "Tehnologie cu fata umana". Pentru calitatea serviciilor oferite, Dial Telecom a obtinut certificarea ISO 9001.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



895 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Dispecerat (Duminică, 27 februarie 2011, 19:59)

    bogdan [anonim]

    Poate sa aiba cel mai tare dispecerat ... daca grila de programe este de ris !!
    • 0 (0 voturi)    
      @bogdan (Joi, 21 iulie 2011, 19:44)

      tehnician akta [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      eu zic sa gandesti de doua ori inainte de a vorbi. retelele noastre sunt de inalta fidelitate iar grila de progame e mai mult decat multumitoare in ceea ce priveste ORICE domeniu de exploatare...
      • 0 (0 voturi)    
        jalnic (Marţi, 15 noiembrie 2011, 7:19)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui tehnician akta

        daaa,foarte inalta fidelitate .la noi la ionestii de vcalcea se retransmit canale pana la 650 mhz iar amplificatoarele sunt de 450 mhz dupa cum spunea un tehnician.asa ca din 65 de canale,functioneaza doar 32.




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by