newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: Cabernetul pe care il inteleg barbatii adevarati - o campanie CohnandJansen JWT CohnandJansen JWT a creat campania de promovare - Un vin pe care il inteleg barbatii-, pentru Cabernet de Samburesti, marca a Valvis Holding. Prin prisma calitatii sale de vin aspru, Cabernetul de Samburesti este un vin dedicat barbatilor. Simplu de inteles si direct, conceptul necesita un spot amplu si inteligent, cu un twist pe final. 
webRelease: Jazz semneazaƒ noi executii din campania pentru Provident "žCand este important pentru tine" Jazz a continuat campania "Cand este important pentru tine" a brandului Provident cu douaƒ noi executii. Noua platformaƒ de comunicare lansataƒ in vara anului 2013 si-a propus incaƒ de la inceput saƒ vorbeascaƒ despre oportunitaile, dorintele oamenilor sŸi cum pot deveni acestea realitate, chiar in contextul unei situatii financiare mai dificile sau a unui context economic mai putin favorabil.
webRelease: Jazz semneaza campania tv Donator de viitor pentru World Vision Jazz semneaza campania tv Donator de viitor pentru clientul World Vision Romania. Agentia a fost aleasa in urma unui pitch organizat anul trecut. Jazz a realizat pentru World Vision un spot TV si a coordonat un parteneriat strategic cu TVR1 si TVR2. Parteneriatul cu trustul TVR a fost conceput impreuna cu agentia Next Advertising. 
webRelease: Digital Marketing Forum prezinta idei eficiente de promovare online Scaderea drastica a bugetelor de marketing din 2013 si evolutia spectaculoasa a canelelor media, a determinat schimbari majore in campaniile de marketing digital. Alegerea celor mai bune solutii de promovare online, optimizarea bugetului, imbinarea ideilor creative cu cele mai eficiente platforme de comunicare sunt elementele esentiale pe care marketerii trebuie sa le aiba in vedere in 2014.
webRelease: CohnandJansen JWT lanseaza jucariile Taca Paca La fel ca Panoul Arthur Verona, Taca Paca este un proiect CohnandJansen JWT. Prin el, am transformat jucariile intr-un instrument de donatie. Astazi, realitatea este tip Print si Cersetor. Copiii mai saraci isi fac singuri jucariile din ce gasesc pe jos, dar viseaza la Barbie, PSP, Lego si XBOX, in timp ce norocosii nu-si mai zdrelesc genunchii, dar nici nu mai descopera lumea prin joaca.
webRelease: 215 bloggeri si-au demonstrat super-puterile in competitia SuperBlog 2013 In week-end-ul 7-8 decembrie 2013, la Vila Alpin*** din Straja, jud. Hunedoara, si-au dat intalnire circa 50 de bloggeri, sponsori si parteneri ai competitiei de creativitate SuperBlog 2013 pentru a se cunoaste si offline. Bilantul editiei abia incheiate: doua luni, 28 de probe de blogging pentru care s-au scris in total 3753 de articole cu peste 2,5 milioane de cuvinte, 270 de bloguri inscrise, din care 215 au participat activ, iar 95 au dus la bun sfarsit provocarea competitiei, precum si 15 sponsori, care au acordat premii in valoare totala de peste 25.000 lei.
webRelease: Prima conferinta despre promovarea produselor farmaceutice si a serviciilor medicale are loc pe 12-13 februarie 2014 Pe 12-13 februarie 2014, la Crowne Plaza Hotel, Evensys organizeaza prima editie Pharma Marketing Conference, eveniment dedicat comunicarii si marketingului in domeniul farmaceutic si al serviciilor medicale.
webRelease: CohnandJansen JWT semneaza campania Colectia Reusite Romanesti pentru Petrom CohnandJansen JWT semneaza campania Colectia Reusite Romanesti pentru Petrom. Campania debuteaza cu o promotie nationala ce se desfasoara in perioada 16 septembrie 15 decembrie, sustinuta pe TV, radio, online, dar si in statiile de alimentare.
webRelease: Ce rosu, inteligent si gateste singur? Vrei sa pregatesti rapid si cu usurinta masa de pranz sau cina? Nu mai este la moda sa gatesti in picioare la aragaz si nici nu mai e necesar! Gateste, prajeste, coace, fierbe, face tocana.. Multicooker-ul Oursson este o adevarata gospodina si un asistent de nadejde in orice bucatarie!
webRelease: Pisica alba Hello Kitty aduce noroc si reduceri de HalloWeen Vino sa te joci trick or treat in magazinele Sanrio Hello Kitty din AFI Palace Cotroceni Bucuresti si din AFI PalacePloiesti sau online, pe www.mykitty.ro. De ce nu te-ai bucura cu adevarat anul acesta de Halloween, sincer si fara griji, asa ca in copilarie?  Nimeni, niciodata, nu e prea in varsta pentru jucarii si joaca, asa ca pisica alba  Hello Kitty iti aduce noroc si reduceri de HalloWeen!
webRelease: Jazz a creat campania Traieste frumos pentru Baneasa Shopping City Agentia Jazz a creat prima campanie de imagine de brand pentru Baneasa Shopping City - Traieste frumos. Desfasurata in perioada 2 septembrie - 11 noiembrie 2013, campania isi propune sa schimbe modul in care se comunica in categoria de centre comerciale.
Recicleaza gratuit prin proiectul "Every Can Counts"€ lansat de Alucro si semnat Evia Media Evia Media sustine prin implementarea unei noi campanii de publicitate neconventionala pe taxi, reciclarea dozelor de aluminiu. Proiectul "Every Can Counts"€, lansat de catre Asociatia Non-Profit Alucro, subliniaza importanta colectarii selective, in special a dozelor de aluminiu. Astfel, fiecare dintre cele 100 de masini de taxi ce poarta mesajul campaniei pe casetele luminoase, este echipata in interior si cu materiale suplimentare, menite sa sublinieze importanta reciclarii, cat si modalitatea prin care orice companie poate beneficia gratuit de echipamentele de colectare selectiva.
webRelease: Tipar la un click! S-a lansat site-ul web2print www.digital-print.ro ! Sprinter Promotion a lansat site-ul pentru tipar www.digital-print.ro. Platforma se adreseaza celor care doresc sa-si comande carti de vizita, mape de prezentare, flyere, invitatii, pungi personalizate, facturi sau alte tipizate online fara drumuri la tipografie.
Totul despre publicitatea online: afla lista completa a speakerilor de top de la IAB Forum 2013 Dimitris Karpouzas (Head of Digital, MSPS Greece), Patrizio Zanatta (Sales Director EMEA, Rubicon), Ionut Gaota (Windows Business Group Manager, Microsoft), Alexandra Olaru (HR&Communications Director, McDonalds Romania) se alatura ca speakeri la IAB Forum Romania 2013, evenimentul de referinta al industriei de publicitate online locala. Editia a treia a IAB Forum Romania va avea loc pe 1 octombrie, la White Club, Bucuresti.
webRelease: AFACERI DIN PASIUNI, 11 OCTOMBRIE 2013 Comunicarea este cheia unei relatii de succes, fie ca este ea profesionla sau personala. Ceea ce ne face sa intram intr-o conversatie este, de regula, subiectul acesteia, daca prezinta interes pentru noi, daca avem aceleasi interese ca si interlocutorul nostru, practic daca avem aceleasi pasiuni.
webRelease: Evia Media implineste 3 ani de activitate! Agentia de publicitate neconventionala, Evia Media, sarbatoreste 3 ani de la infiintare. Pentru a marca importanta acestui eveniment, clientii si viitorii parteneri vor beneficia de promovare online gratuita pentru orice campanie offline desfasurata in luna august.
webRelease: Merita Citit si Merit Angajat sunt marci inregistrate Merita Citit si Merit Angajat sunt marci inregistrate, anuntul fiind facut public in Buletinul Oficial de Proprietate Industriala, sectiunea Marci si Indicatii Geografice nr. 11/2012. Cu toate acestea, certificatele de inregistrare au fost emise pe 26 iunie 2013. Titularul marcilor este Merita Citit SRL, firma care ofera servicii de promovare online.
webRelease: FarAds aduce in Romania o tehnologie unica, inovativa si ecologica Farads aduce in Romania o tehnologie unica, inovativa si ecologica. Mesajul publicitar este proiectat pe spitele bicicletelor, unde vor rula imagini, texte sau filmulete 3D, clare, care fac o lumina puternica in zonele vizate. Astfel acestea pot patrunde in locurile necesare, specifice oricarei campanii de promovare.
webRelease: Lidl Romania sarbatoreste doi ani de prezenta in social media, printr-o actiune dedicata fanilor de pe pagina Fecebook a companiei Lidl Romania sarbatoreste joi, 20 iunie, 2 ani de la inaugurarea paginii oficiale de Facebook. Cu aceasta ocazie, compania a pregatit concursuri cu premii instant, prin care isi rasplateste fanii ce i-au fost alaturi de-a lungul timpului.
webRelease: Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013 Pe 4 si 5 iulie, SMARK organizeaza prima editie a conferintei Marketing for Women, un eveniment ce isi propune sa faca lumina in relatia complicata dintre profesionistii din industria de marcomm si femeile din Romania, de multe ori portretizate cliseic sau foarte pe scurt in brief-urile campaniilor de comunicare. Tema conferintei este una care se impune pe piata serviciilor de comunicare avand in vedere ca femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by