newsletter rss
HotNews.ro
Totul despre publicitatea online: afla lista completa a speakerilor de top de la IAB Forum 2013 Dimitris Karpouzas (Head of Digital, MSPS Greece), Patrizio Zanatta (Sales Director EMEA, Rubicon), Ionut Gaota (Windows Business Group Manager, Microsoft), Alexandra Olaru (HR&Communications Director, McDonalds Romania) se alatura ca speakeri la IAB Forum Romania 2013, evenimentul de referinta al industriei de publicitate online locala. Editia a treia a IAB Forum Romania va avea loc pe 1 octombrie, la White Club, Bucuresti.
webRelease: AFACERI DIN PASIUNI, 11 OCTOMBRIE 2013 Comunicarea este cheia unei relatii de succes, fie ca este ea profesionla sau personala. Ceea ce ne face sa intram intr-o conversatie este, de regula, subiectul acesteia, daca prezinta interes pentru noi, daca avem aceleasi interese ca si interlocutorul nostru, practic daca avem aceleasi pasiuni.
webRelease: Evia Media implineste 3 ani de activitate! Agentia de publicitate neconventionala, Evia Media, sarbatoreste 3 ani de la infiintare. Pentru a marca importanta acestui eveniment, clientii si viitorii parteneri vor beneficia de promovare online gratuita pentru orice campanie offline desfasurata in luna august.
webRelease: Merita Citit si Merit Angajat sunt marci inregistrate Merita Citit si Merit Angajat sunt marci inregistrate, anuntul fiind facut public in Buletinul Oficial de Proprietate Industriala, sectiunea Marci si Indicatii Geografice nr. 11/2012. Cu toate acestea, certificatele de inregistrare au fost emise pe 26 iunie 2013. Titularul marcilor este Merita Citit SRL, firma care ofera servicii de promovare online.
webRelease: FarAds aduce in Romania o tehnologie unica, inovativa si ecologica Farads aduce in Romania o tehnologie unica, inovativa si ecologica. Mesajul publicitar este proiectat pe spitele bicicletelor, unde vor rula imagini, texte sau filmulete 3D, clare, care fac o lumina puternica in zonele vizate. Astfel acestea pot patrunde in locurile necesare, specifice oricarei campanii de promovare.
webRelease: Lidl Romania sarbatoreste doi ani de prezenta in social media, printr-o actiune dedicata fanilor de pe pagina Fecebook a companiei Lidl Romania sarbatoreste joi, 20 iunie, 2 ani de la inaugurarea paginii oficiale de Facebook. Cu aceasta ocazie, compania a pregatit concursuri cu premii instant, prin care isi rasplateste fanii ce i-au fost alaturi de-a lungul timpului.
webRelease: Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013 Pe 4 si 5 iulie, SMARK organizeaza prima editie a conferintei Marketing for Women, un eveniment ce isi propune sa faca lumina in relatia complicata dintre profesionistii din industria de marcomm si femeile din Romania, de multe ori portretizate cliseic sau foarte pe scurt in brief-urile campaniilor de comunicare. Tema conferintei este una care se impune pe piata serviciilor de comunicare avand in vedere ca femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii.
webRelease: CohnandJansen JWT isi consolideaza echipele de client service si digital Anul 2013 a inceput in forta pentru CohnandJansen JWT, ceea ce a dus firesc la decizia de consolidare a echipelor de client service si digital. In cadrul echipelor exista atat avansari in functie, cat si noi angajari menite sa sporeasca eficienta si succesul fiecarei campanii si proiect ce vor urma.
webRelease: CohnandJansen JWT a realizat campania de lansare a brandului LA STRADA CohnandJansen JWT a realizat campania de lansare a brandului LA STRADA. Prima inghetata pret-a-portret, i-a provocat pe tinerii designeri romani de top sa transforme strada intr-un catwalk. Brandul premium de inghetata si-a dorit sa readuca optimismul in strada si astfel a fost creata prima colectie colaborativa de street fashion din Romania. 
webRelease: CohnandJansen JWT semneaza campania Floriol 21 zile CohnandJansen JWT semneaza campania Floriol 21 zile. Pornind de la faptul ca brandul Floriol crede in nutritia sanatoasa ce ofera pofta de viata, agentia si-a propus sa-i ajute activ pe romani sa-si imbunatateasca obiceiurile culinare si in consecinta dieta si stilul de viata. O schimbare radicala nu se face usor, ci necesita timp, sprijin si multa vointa. In mod special insa este nevoie sa fii perseverant timp de 21 de zile (conform studiului Dr. Maxwell Maltz). Concluzia: 21 de zile ii ia creierului saƒ adopte un obicei nou.
webRelease: GAV sustine TIFF Shadows Shorts GAV continua colaborarea traditionala cu Festivalul International de Film Transilvania (TIFF), festival aflat a cea de-a 12-a editie, promovand si in acest an sectiunea competitiva Shadows Shorts (Horror&Thriller).
webRelease: ​Un nou tip de tabara pentru profesionisti – 4 zile de inovatie intensiva pe malul marii Fundatia Friends For Friends lanseaza tabara PIC –  Personal Innovation Challenge provocat de Creative Fitness Studio – Un program intensiv pentru profesionistii care-si doresc mai multa creativitate aplicata in viata profesionala si personala, adica solutii si noi rezolvari la situatiile de zi cu zi. Personal Innovation Challenge a fost conceput in asa fel incat sa raspunda la doua nevoi: nevoia de reinventare pe plan personal si profesional, dar si nevoia de relaxare intr-un mod activ si inteligent.
webRelease: Highlight-uri de la Marketing Research Conference 2013 Pe 15 si 16 mai, SMARK KnowHow a organizat cea de-a patra editie a evenimentului Marketing Research Conferencededicat industriei locale de research, singurul de acest gen din Romania. Tema editiei din acest an a fost, astfel ca in cele doua zile de eveniment s-a pus accentul, pe rand, pe intelegerea comportamentului consumatorului si apoi pe cel al cumparatorului. Evenimentul a reunit 20 de profesionisti locali si internationali care au discutat ultimele trenduri in materie de shopper marketing, incepand cu noi instrumente de cercetare, trecand prin noi tipologii de consumatori si trenduri in consum si finalizand cu folosirea research-ului pentru  loializarea audientei prin crearea de consumer engagement. Mai mult, participantii au putut lua parte la seminarul Tehnologii inovatoare de shopper research", sustinut de Marek Kempka (Director Shopper Technology, Nielsen, Europe)
webRelease: Seminar Marketing Research Conference 2013: Tehnologii inovatoare aplicate in shopper research Anul acesta, Marketing Research Conference include pe 15 mai un seminar sustinut de Marek Kempka (Director al diviziei Shopper Technology Europe din cadrul Nielsen), care prezinta tehnologii inovatoare de cercetare care pot aduce un plus de performanta in shopper research. Acesta vine sa completeze tema de anul acesta a evenimentului, shopper marketing.
webRelease: Evia Media semneaza campania outdoor pentru IDM Basarab - Fashion Addict Evia Media semneaza noua campanie de publicitate neconventionala pe tranzit, implementata pe masini RATB, pentru centrul comercial IDM Basarab. Autobuzele implicate in campanie deservesc, pe ruta aleasa, potentialii clienti ai acestui mare centru comercial.
webRelease: Conferinta Brands & Communities 2013. Grow your audience. Ultimele zile de inscrieri. Au mai ramas 6 zile de inscrieri la Brands & Communities 2013, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesionistilor in marketing si comunicare din Romania, care va avea loc pe 24 si 25 aprilie 2013.
webRelease: 144 de participanti din toata tara si-au instalat primavara pe blog in competitia Spring SuperBlog 2013 Competitia Spring SuperBlog 2013 a ajuns la final. Sambata, 13 aprilie 2013, la RSS Pub – Cafeneaua Bloggerilor din Bucuresti, a avut loc gala de premiere a participantilor la competitia de blogging creativ Spring SuperBlog 2013, sustinuta de companii de renume si bloggeri apreciati in online-ul romanesc. Sub motto-ul “Instaleaza-ti primavara pe blog”, competitia a atras bloggeri din toata tara, care s-au intrecut in creativitate in 14 probe cu teme predilect feminine.
webRelease: Conferinta Brands & Communities 2013. Grow your audience. Un nou eveniment SMARK KnowHow, pe 24 si 25 aprilie Brands & Communities, conferinta dedicata intelegerii in profunzime a fenomenului comunitatilor, a modului in care acestea se formeaza si in care pot fi folosite de branduri. Programul detaliat al conferintei este disponibil pe KnowHow.SMARK.ro. Acesta este cel de-al doilea din seria de sapte evenimente SMARK KnowHow de anul acesta, dedicate profesionistilor din industria de marketing si comunicare.
webRelease: Praktiker Romania relanseaza campania de repozitionare a preturilor si asteapta rezultate financiare in crestere Cu o noua directie de comunicare: "Idei mari, bugete mici", Praktiker Romania, brandul cu cea mai mare notorietate pe piata locala de do-it-yourself, relanseaza campania de repozitionare a preturilor - "Iti permiti chiar si cu venituri mici", demarata anul trecut. Decizia vine ca urmare a rezultatelor pozitive obtinute in urma campaniei din 2012 si a masurilor adoptate de companie anul trecut, care s-au resimtit atat in plan operational, cat si in imbunatatirea principalilor indicatori de brand. Astfel, in a doua jumatate a anului trecut, compania a inregistrat o crestere a vanzarilor nete.
webRelease: Campania Green Pro aduce un plus de verde si in Bucuresti Proiectul Green Pro pregateaŸte un nou eveniment dedicat promovarii si consumului de produse verzi non-alimentare. Activitatea face parte dintr-o campanie mai ampla de constientizare destinata informarii consumatorilor si producatorilor asupra produselor eco-prietenoase si a cresŸterii preferintei populatiei pentru produsele verzi prin demonstrarea adevaratelor lor beneficii, financiare si de mediu. Produsele verzi sunt acele produse non-alimentare care nu au un impact negativ asupra mediului inconjurator in nici un stadiu al vietii lor, la fabricare, utilizare sau eliminare.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by