newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: Ce rosu, inteligent si gateste singur? Vrei sa pregatesti rapid si cu usurinta masa de pranz sau cina? Nu mai este la moda sa gatesti in picioare la aragaz si nici nu mai e necesar! Gateste, prajeste, coace, fierbe, face tocana.. Multicooker-ul Oursson este o adevarata gospodina si un asistent de nadejde in orice bucatarie!
webRelease: Pisica alba Hello Kitty aduce noroc si reduceri de HalloWeen Vino sa te joci trick or treat in magazinele Sanrio Hello Kitty din AFI Palace Cotroceni Bucuresti si din AFI PalacePloiesti sau online, pe www.mykitty.ro. De ce nu te-ai bucura cu adevarat anul acesta de Halloween, sincer si fara griji, asa ca in copilarie?  Nimeni, niciodata, nu e prea in varsta pentru jucarii si joaca, asa ca pisica alba  Hello Kitty iti aduce noroc si reduceri de HalloWeen!
webRelease: Jazz a creat campania Traieste frumos pentru Baneasa Shopping City Agentia Jazz a creat prima campanie de imagine de brand pentru Baneasa Shopping City - Traieste frumos. Desfasurata in perioada 2 septembrie - 11 noiembrie 2013, campania isi propune sa schimbe modul in care se comunica in categoria de centre comerciale.
Recicleaza gratuit prin proiectul "Every Can Counts"€ lansat de Alucro si semnat Evia Media Evia Media sustine prin implementarea unei noi campanii de publicitate neconventionala pe taxi, reciclarea dozelor de aluminiu. Proiectul "Every Can Counts"€, lansat de catre Asociatia Non-Profit Alucro, subliniaza importanta colectarii selective, in special a dozelor de aluminiu. Astfel, fiecare dintre cele 100 de masini de taxi ce poarta mesajul campaniei pe casetele luminoase, este echipata in interior si cu materiale suplimentare, menite sa sublinieze importanta reciclarii, cat si modalitatea prin care orice companie poate beneficia gratuit de echipamentele de colectare selectiva.
webRelease: Tipar la un click! S-a lansat site-ul web2print www.digital-print.ro ! Sprinter Promotion a lansat site-ul pentru tipar www.digital-print.ro. Platforma se adreseaza celor care doresc sa-si comande carti de vizita, mape de prezentare, flyere, invitatii, pungi personalizate, facturi sau alte tipizate online fara drumuri la tipografie.
Totul despre publicitatea online: afla lista completa a speakerilor de top de la IAB Forum 2013 Dimitris Karpouzas (Head of Digital, MSPS Greece), Patrizio Zanatta (Sales Director EMEA, Rubicon), Ionut Gaota (Windows Business Group Manager, Microsoft), Alexandra Olaru (HR&Communications Director, McDonalds Romania) se alatura ca speakeri la IAB Forum Romania 2013, evenimentul de referinta al industriei de publicitate online locala. Editia a treia a IAB Forum Romania va avea loc pe 1 octombrie, la White Club, Bucuresti.
webRelease: AFACERI DIN PASIUNI, 11 OCTOMBRIE 2013 Comunicarea este cheia unei relatii de succes, fie ca este ea profesionla sau personala. Ceea ce ne face sa intram intr-o conversatie este, de regula, subiectul acesteia, daca prezinta interes pentru noi, daca avem aceleasi interese ca si interlocutorul nostru, practic daca avem aceleasi pasiuni.
webRelease: Evia Media implineste 3 ani de activitate! Agentia de publicitate neconventionala, Evia Media, sarbatoreste 3 ani de la infiintare. Pentru a marca importanta acestui eveniment, clientii si viitorii parteneri vor beneficia de promovare online gratuita pentru orice campanie offline desfasurata in luna august.
webRelease: Merita Citit si Merit Angajat sunt marci inregistrate Merita Citit si Merit Angajat sunt marci inregistrate, anuntul fiind facut public in Buletinul Oficial de Proprietate Industriala, sectiunea Marci si Indicatii Geografice nr. 11/2012. Cu toate acestea, certificatele de inregistrare au fost emise pe 26 iunie 2013. Titularul marcilor este Merita Citit SRL, firma care ofera servicii de promovare online.
webRelease: FarAds aduce in Romania o tehnologie unica, inovativa si ecologica Farads aduce in Romania o tehnologie unica, inovativa si ecologica. Mesajul publicitar este proiectat pe spitele bicicletelor, unde vor rula imagini, texte sau filmulete 3D, clare, care fac o lumina puternica in zonele vizate. Astfel acestea pot patrunde in locurile necesare, specifice oricarei campanii de promovare.
webRelease: Lidl Romania sarbatoreste doi ani de prezenta in social media, printr-o actiune dedicata fanilor de pe pagina Fecebook a companiei Lidl Romania sarbatoreste joi, 20 iunie, 2 ani de la inaugurarea paginii oficiale de Facebook. Cu aceasta ocazie, compania a pregatit concursuri cu premii instant, prin care isi rasplateste fanii ce i-au fost alaturi de-a lungul timpului.
webRelease: Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013 Pe 4 si 5 iulie, SMARK organizeaza prima editie a conferintei Marketing for Women, un eveniment ce isi propune sa faca lumina in relatia complicata dintre profesionistii din industria de marcomm si femeile din Romania, de multe ori portretizate cliseic sau foarte pe scurt in brief-urile campaniilor de comunicare. Tema conferintei este una care se impune pe piata serviciilor de comunicare avand in vedere ca femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii.
webRelease: CohnandJansen JWT isi consolideaza echipele de client service si digital Anul 2013 a inceput in forta pentru CohnandJansen JWT, ceea ce a dus firesc la decizia de consolidare a echipelor de client service si digital. In cadrul echipelor exista atat avansari in functie, cat si noi angajari menite sa sporeasca eficienta si succesul fiecarei campanii si proiect ce vor urma.
webRelease: CohnandJansen JWT a realizat campania de lansare a brandului LA STRADA CohnandJansen JWT a realizat campania de lansare a brandului LA STRADA. Prima inghetata pret-a-portret, i-a provocat pe tinerii designeri romani de top sa transforme strada intr-un catwalk. Brandul premium de inghetata si-a dorit sa readuca optimismul in strada si astfel a fost creata prima colectie colaborativa de street fashion din Romania. 
webRelease: CohnandJansen JWT semneaza campania Floriol 21 zile CohnandJansen JWT semneaza campania Floriol 21 zile. Pornind de la faptul ca brandul Floriol crede in nutritia sanatoasa ce ofera pofta de viata, agentia si-a propus sa-i ajute activ pe romani sa-si imbunatateasca obiceiurile culinare si in consecinta dieta si stilul de viata. O schimbare radicala nu se face usor, ci necesita timp, sprijin si multa vointa. In mod special insa este nevoie sa fii perseverant timp de 21 de zile (conform studiului Dr. Maxwell Maltz). Concluzia: 21 de zile ii ia creierului saƒ adopte un obicei nou.
webRelease: GAV sustine TIFF Shadows Shorts GAV continua colaborarea traditionala cu Festivalul International de Film Transilvania (TIFF), festival aflat a cea de-a 12-a editie, promovand si in acest an sectiunea competitiva Shadows Shorts (Horror&Thriller).
webRelease: ​Un nou tip de tabara pentru profesionisti – 4 zile de inovatie intensiva pe malul marii Fundatia Friends For Friends lanseaza tabara PIC –  Personal Innovation Challenge provocat de Creative Fitness Studio – Un program intensiv pentru profesionistii care-si doresc mai multa creativitate aplicata in viata profesionala si personala, adica solutii si noi rezolvari la situatiile de zi cu zi. Personal Innovation Challenge a fost conceput in asa fel incat sa raspunda la doua nevoi: nevoia de reinventare pe plan personal si profesional, dar si nevoia de relaxare intr-un mod activ si inteligent.
webRelease: Highlight-uri de la Marketing Research Conference 2013 Pe 15 si 16 mai, SMARK KnowHow a organizat cea de-a patra editie a evenimentului Marketing Research Conferencededicat industriei locale de research, singurul de acest gen din Romania. Tema editiei din acest an a fost, astfel ca in cele doua zile de eveniment s-a pus accentul, pe rand, pe intelegerea comportamentului consumatorului si apoi pe cel al cumparatorului. Evenimentul a reunit 20 de profesionisti locali si internationali care au discutat ultimele trenduri in materie de shopper marketing, incepand cu noi instrumente de cercetare, trecand prin noi tipologii de consumatori si trenduri in consum si finalizand cu folosirea research-ului pentru  loializarea audientei prin crearea de consumer engagement. Mai mult, participantii au putut lua parte la seminarul Tehnologii inovatoare de shopper research", sustinut de Marek Kempka (Director Shopper Technology, Nielsen, Europe)
webRelease: Seminar Marketing Research Conference 2013: Tehnologii inovatoare aplicate in shopper research Anul acesta, Marketing Research Conference include pe 15 mai un seminar sustinut de Marek Kempka (Director al diviziei Shopper Technology Europe din cadrul Nielsen), care prezinta tehnologii inovatoare de cercetare care pot aduce un plus de performanta in shopper research. Acesta vine sa completeze tema de anul acesta a evenimentului, shopper marketing.
webRelease: Evia Media semneaza campania outdoor pentru IDM Basarab - Fashion Addict Evia Media semneaza noua campanie de publicitate neconventionala pe tranzit, implementata pe masini RATB, pentru centrul comercial IDM Basarab. Autobuzele implicate in campanie deservesc, pe ruta aleasa, potentialii clienti ai acestui mare centru comercial.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by