newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: Competitia de blogging creativ SuperBlog, la finalul celei de-a 8-a editii Din cei 118 bloggeri inscrisi in Spring SuperBlog 2014, 98 au participat efectiv, iar 57 au parcurs toate cele 16 probe ale competitiei, redactand si publicand pe blogurile proprii 1130 articole. Bloggerii au putut participa doar la probele preferate, cele mai ridicate punctaje fiind rasplatite cu premii, iar finalistii au castigat bani, produse si servicii in functie de implicarea lor si de locul ocupat in clasament; astfel, s-au acordat in total peste 200 de premii. Cel mai mare castig este insa comunitatea formata in jurul acestui proiect, care a avut prilejul sa petreaca un week-end impreuna – mai intai, la un workshop DoctorDeco, apoi la party in Spice Club si, in cele din urma, sa primeasca felicitarile si aplauzele binemeritate la gala Spring SuperBlog 2014.
webRelease: Afla care sunt cele mai eficiente strategii de promovare in mobile Doua treimi dintre romanii care utilizeaza Facebook isi acceseaza contul folosind telefonul mobil. Rata de penetrare a telefoniei mobile este in momentul de fata 112,3%. Este evident ca asistam la o revolutie in mediul mobil, un adevarat boom al noilor tehnologii. Consumatorul se adapteaza permanent schimbarilor, iar companiile trebuie sa tina cont de acest aspect si sa foloseasca inteligent noile modalitati de promovare.
webRelease: Andrei Cohn este Managing Director la CohnandJansen JWT Incepand cu luna aprilie, Andrei Cohn devine Managing Director CohnandJansen JWT, preluand atributiile Alinei Tudose si pastrand in acelasi timp si functia de Creative Director. Departamentul de creatie va fi condus impreuna cu Alex Negoescu, Deputy Creative Director. Andrei are o experienta de peste 17 ani in managerierea relatiei cu clienti multinationali si locali, activi in diverse domenii, de la FMCG la servicii financiare, media, retail si pana, bineinteles, la telecom.
webRelease: Lay's, Lay's, Lay's baga bani, bani, bani - Cel mai nou single Lay'€™s & Jazz Salut! Sunt Alexandra Mitoi, copywriter Jazz Communication si o sa va povestesc cum s-a intamplat cea mai recenta campanie Lay's, Baga bani. Mai intai brieful. Campania Lay's Bani in punga de anul acesta a inceput cu obiective foarte clare in vanzari si provocari si mai mari in creatie. Pe scurt, pentru editia a treia trebuia sa gasim un concept si mai destept si mai frumos si mai cu vino-ncoace.
Nikon D4S, noul varf de gama FX SKIN, unic importator Nikon in Romania,  anunta astazi modelul Nikon D4S,  noul varf de gama FX si primul aparat DSLR din lume care atinge ISO 409.600. Impreuna cu el, Nikon anunta si Capture NX - D (versiunea Beta), o aplicatie gratuita care va inlocui programul actual Capture NX 2. Senzorul reproiectat al aparatului foto si noul procesor EXPEED 4 fac posibila selectarea celei mai ridicate valori ISO din industrie, 409.600.  Perfectionarile aduse focalizarii automate au imbunatatit punerea la punct si urmarirea subiectelor la 11 fps, oferind in plus un control mult mai fin asupra zonei AF, prin intermediul noului mod Zona AF grup
webRelease: Creativitatea prinde aripi in competitia de blogging Spring SuperBlog 2014 A inceput competitia de blogging Spring SuperBlog 2014 si, pana in prezent, s-au inscris deja 100 de bloggeri dornici sa-si arate potentialul creativ pe teme dintre cele mai diverse, cu scopul de a se face remarcati de sponsori, de a castiga recunoastere si premii. Ajunsa la a opta editie, competitia este binecunoscuta atat bloggerilor, cat si companiilor ce se promoveaza in blogosfera.
webRelease: Bucurestenii isi vor putea comanda mancare din statiile de metrou foodpanda, platforma online pentru comenzi de mancare sustinuta de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, a lansat o campanie ampla de indoor advertising la metroul din Bucuresti, prin care isi propune sa atraga atentia asupra faptului ca nicio masa nu este optionala, bucurestenii posesori de smartphone sau tablete putand sa isi comande mancarea preferata rapid si simplu prin aplicatia foodpanda, disponibila gratuit in AppStore si Google Play.
webRelease: Httpool deschide un departament de Search Marketing Aurora Toma, unul din veteranii pietei de Search Marketing din Romania, se alatura echipei Httpool in pozitia de Managing Director Search Division pentru a dezvolta un nou departament indreptat catre partea de Performance. Nevoile crescute ale clientilor, precum si exigentele din ce in ce mai ridicate au condus spre decizia de a crea un departament de Performance specializat pe Search Marketing, in special Google AdWords, insa  si alte  sisteme PPC ca Facebook Ads, Linkedin Ads, departament care va servi ca sursa externalizata atat pentru agentii, cat si pentru clientii directi. ​
webRelease: www.CabinetParticular.ro - anunta startul inscrierilor pe portal, cu NOUL abonament anual redus, pentru profesiile liberale din Romania. www.CabinetParticular.ro anunta startul inscrierilor pe portal, cu NOUL abonament anual redus, pentru profesiile liberale din Romania. www. cabinetparticular.ro  ofera un singur loc, pe fiecare categorie pentru orasul dumneavoastra (un singur avocat/mediator/consilier juridic, etc.).
webRelease: www.nuntas.ro - anunta startul inscrierilor pe portal, cu NOUL abonament anual redus, pentru afacerile conexe nuntilor din Romania. www.nuntas.ro anunta startul inscrierilor pe portal, cu NOUL abonament anual redus, pentru afacerile conexe nuntilor din Romania. Nuntas.ro  ofera un singur loc, pentru fiecare categorie de afaceri din localitatea dumneavoastra (un singur interpret/o singura cofetarie/singura agentie de organizare evenimente, etc.).
webRelease: Cabernetul pe care il inteleg barbatii adevarati - o campanie CohnandJansen JWT CohnandJansen JWT a creat campania de promovare - Un vin pe care il inteleg barbatii-, pentru Cabernet de Samburesti, marca a Valvis Holding. Prin prisma calitatii sale de vin aspru, Cabernetul de Samburesti este un vin dedicat barbatilor. Simplu de inteles si direct, conceptul necesita un spot amplu si inteligent, cu un twist pe final. 
webRelease: Jazz semneazaƒ noi executii din campania pentru Provident "žCand este important pentru tine" Jazz a continuat campania "Cand este important pentru tine" a brandului Provident cu douaƒ noi executii. Noua platformaƒ de comunicare lansataƒ in vara anului 2013 si-a propus incaƒ de la inceput saƒ vorbeascaƒ despre oportunitaile, dorintele oamenilor sŸi cum pot deveni acestea realitate, chiar in contextul unei situatii financiare mai dificile sau a unui context economic mai putin favorabil.
webRelease: Jazz semneaza campania tv Donator de viitor pentru World Vision Jazz semneaza campania tv Donator de viitor pentru clientul World Vision Romania. Agentia a fost aleasa in urma unui pitch organizat anul trecut. Jazz a realizat pentru World Vision un spot TV si a coordonat un parteneriat strategic cu TVR1 si TVR2. Parteneriatul cu trustul TVR a fost conceput impreuna cu agentia Next Advertising. 
webRelease: Digital Marketing Forum prezinta idei eficiente de promovare online Scaderea drastica a bugetelor de marketing din 2013 si evolutia spectaculoasa a canelelor media, a determinat schimbari majore in campaniile de marketing digital. Alegerea celor mai bune solutii de promovare online, optimizarea bugetului, imbinarea ideilor creative cu cele mai eficiente platforme de comunicare sunt elementele esentiale pe care marketerii trebuie sa le aiba in vedere in 2014.
webRelease: CohnandJansen JWT lanseaza jucariile Taca Paca La fel ca Panoul Arthur Verona, Taca Paca este un proiect CohnandJansen JWT. Prin el, am transformat jucariile intr-un instrument de donatie. Astazi, realitatea este tip Print si Cersetor. Copiii mai saraci isi fac singuri jucariile din ce gasesc pe jos, dar viseaza la Barbie, PSP, Lego si XBOX, in timp ce norocosii nu-si mai zdrelesc genunchii, dar nici nu mai descopera lumea prin joaca.
webRelease: 215 bloggeri si-au demonstrat super-puterile in competitia SuperBlog 2013 In week-end-ul 7-8 decembrie 2013, la Vila Alpin*** din Straja, jud. Hunedoara, si-au dat intalnire circa 50 de bloggeri, sponsori si parteneri ai competitiei de creativitate SuperBlog 2013 pentru a se cunoaste si offline. Bilantul editiei abia incheiate: doua luni, 28 de probe de blogging pentru care s-au scris in total 3753 de articole cu peste 2,5 milioane de cuvinte, 270 de bloguri inscrise, din care 215 au participat activ, iar 95 au dus la bun sfarsit provocarea competitiei, precum si 15 sponsori, care au acordat premii in valoare totala de peste 25.000 lei.
webRelease: Prima conferinta despre promovarea produselor farmaceutice si a serviciilor medicale are loc pe 12-13 februarie 2014 Pe 12-13 februarie 2014, la Crowne Plaza Hotel, Evensys organizeaza prima editie Pharma Marketing Conference, eveniment dedicat comunicarii si marketingului in domeniul farmaceutic si al serviciilor medicale.
webRelease: CohnandJansen JWT semneaza campania Colectia Reusite Romanesti pentru Petrom CohnandJansen JWT semneaza campania Colectia Reusite Romanesti pentru Petrom. Campania debuteaza cu o promotie nationala ce se desfasoara in perioada 16 septembrie 15 decembrie, sustinuta pe TV, radio, online, dar si in statiile de alimentare.
webRelease: Ce rosu, inteligent si gateste singur? Vrei sa pregatesti rapid si cu usurinta masa de pranz sau cina? Nu mai este la moda sa gatesti in picioare la aragaz si nici nu mai e necesar! Gateste, prajeste, coace, fierbe, face tocana.. Multicooker-ul Oursson este o adevarata gospodina si un asistent de nadejde in orice bucatarie!
webRelease: Pisica alba Hello Kitty aduce noroc si reduceri de HalloWeen Vino sa te joci trick or treat in magazinele Sanrio Hello Kitty din AFI Palace Cotroceni Bucuresti si din AFI PalacePloiesti sau online, pe www.mykitty.ro. De ce nu te-ai bucura cu adevarat anul acesta de Halloween, sincer si fara griji, asa ca in copilarie?  Nimeni, niciodata, nu e prea in varsta pentru jucarii si joaca, asa ca pisica alba  Hello Kitty iti aduce noroc si reduceri de HalloWeen!


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by