newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: Cele mai bune proiecte online din Romania au fost premiate in cadrul galei Internetics, care a avut loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol Digital Star a fost desemnata Agentia Anului, reusind sa castige nu mai putin de cinci trofee in cadrul competitiei. Acestea au fost oferite pentru campania "The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3", care a castigat la categoria CULTURE , in sectiunea Online Branded Content si la categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign, sectiunea Durables. Agentia a mai castigat si pentru campania "The Indygen Vlog Show", realizata pentru Indygen,  la categoria COMMUNITIES, dar si pentru "The Billa Social Catalogue",  in doua sectiuni: SOCIAL MEDIA - Social Media Apps si INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign - Others.Atasat aveti lista castigatorilor
webRelease: Premiera: CohnandJansen JWT castiga 5 trofee la Internetics 2014 CohnandJansen JWT a stabilit aseara un record propriu: 5 premii castigate in cadrul galei Internetics 2014. Agentia de publicitate s-a impus cu doua proiecte foarte creative pentru Petrom si Aqua Carpatica. Este pentru prima data in istoria agentiei cand primeste un numar atat de mare de premii in digital, precum si prima data cand se afla in top 3 agentii castigatoare la un festival de creatie digitala. De asemenea, este singura agentie full service din top.
webRelease: The Geeks si OLX cauta trei obiecte pe care fiecare roman le-ar putea vinde Pornind de la observatia potrivit careia toti romanii au in casa lucruri de care nu mai au nevoie, dar in schimbul carora ar putea obtine bani, compania si-a propus sa incurajeze publicul sa le vanda folosind OLX.ro. Astfel, toti utilizatorii care posteaza trei anunturi in perioada 4 septembrie - 3 octombrie 2014 intra in Marea promotie si pot castiga, prin tragere la sorti, 1000 de euro pe zi sau un BMW seria 3. Pentru a comunica Marea promotie, The Geeks a gandit o serie de reclame in care echipa OLX viziteaza casele unor familii din diferite colturi ale tarii, pentru a identifica obiectele din casa care pot fi date spre vanzare. Reclamele demonstreaza ca, indiferent de componenta familiei, unicitatea persoanelor sau traditiile locului in care traiesc, intotdeauna exista lucruri nefolosite care pot fi o sursa nesperata de venit.
webRelease: The Geeks aduce in prim-plan instrumentele de scris, intr-o campanie Pilot Pornind de la caracteristicile produselor Pilot, create pe baza a numeroase inventii si inovatii tehnologice de proveninenta japoneza, campania aduce in prim-plan relatia speciala dintre instrumentele de scris si utilizatorii lor. Astfel, executiile create de The Geeks taxeaza acele mici obiceiuri care tradeaza lipsa de importanta acordata instrumentelor de scris: imprumutatul pixului de la colegi, obiceiul de a cere mereu un altul sau de a-l roade. Executiile creeaza in acest mod un context propice pentru a pune in valoare calitatile instrumentelor de scris din gama Pilot: usurinta cu care se poate scrie cu ajutorul lor, luminozitatea culorilor, faptul ca nu curg sau faptul ca pot fi reciclate.
webRelease: John Heffernan completeaza lista invitatilor speciali la SEM Days 2014 Mai sunt cateva zile in care iti poti rezerva un loc la cel mai important eveniment de Search Engine Marketing din Europa de Sud-Est. Acum ai un motiv in plus sa participi: pentru al doilea an consecutiv, John Heffernan - Digital Marketing Sales Director, Hillcroft Digital - vine la SEM Days sa impartaseasca participantilor din know-how-ul dobandit in ultimii 15 ani in industria de Digital Marketing.
webRelease: SEM Days 2014 - despre vizibilitate, relevanta si putere in online, cu specialistii din SUA, UK si Romania Timp de 2 zile, la SEM Days, invitatii speciali din SUA si UK alaturi de specialistii locali din domeniu, le vor oferi participantilor la eveniment o perspectiva complexa asupra evolutiei mediului online din ultimul an, prin subiectele abordate in cele 2 paneluri, 9 prezentari si 15 workshop-uri.
webRelease: CarnationGroup part of POSSIBLE iti face viata mai dulce cu Flying Blue CarnationGroup part of POSSIBLE a creat noua aplicatie de Facebook pentru programul de fidelitate Flying Blue al grupului AIR FRANCE KLM. Aplicatia face parte din campania "€œViata e mai dulce cu Flying Blue" si poate fi accesata intrand pe link-ul https://apps.facebook.com/1435460233385583. Realizata pentru patru tari din Europa Centrala: Romania, Ungaria, Cehia si Polonia, aplicatia ii invita, in perioada 6-31 august 2014, pe utilizatorii de Facebook sa participe la campanie si sa isi scaneze profilurile, urmand sa fie astfel introdusi in lumea virtuala a programului Flying Blue. Utilizatorii de Facebook care au calatorit in strainatate in 2013 vor fi premiati cu mile bonus si vouchere de reducere. 
webRelease: Digital Star a lansat emisiunea online Digital Insights Digital Star a lansat emisiunea online Digital Insights, in cadrul careia isi propune sa adune parerile oamenilor din industrie, reprezentanti ai agentiilor, dar si ai brandurilor, pe marginea unor subiecte care vizeaza industria de publicitate si domeniile conexe. Primul episod al emisiunii "Ce nu ar trebui sa lipseasca din brief-ul unui client" a fost lansat pe 23 iunie, "Digitalul a schimbat ireversibil modul in care gandim campaniile de comunicare", cel de-al doilea episod, a fost lansat pe 30 iunie, cel de-al treilea episod, "Ce nu inteleg brandurile despre campaniile online", a fost publicat pe 7 iulie, iar cel mai recent episod a fost lansat pe 14 iulie "Ideile creative pot ajuta un brand sa-si atinga obiectivele de business?".
webPR: Tim Resnik si Jim Sterne vin pentru prima data in Romania, la SEM Days 2014 Cu o experienta de peste 15 ani in marketing si o pasiune puternica pentru tehnologia web de ultima generatie si pentru web marketing, Tim este in prezent coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul Moz, lider mondial in industria de SEO. In 2011 a lansat agentia interactiva AudienceWise, axata pe consultanta in strategie de marketing online, social media si SEO, preluata in 2012 de gigantul SEO Moz. Cel mai recent proiect al lui Tim este CampaignPop, o platforma de Analytics a temelor politice, propagate pe retelele sociale.
webRelease: Identitate noua pentru agentia Men in Black In 2006, cu doar 2 ani inainte ca criza financiara sa loveasca piata locala de publicitate, Cristian Lica, Bogdan Kisescu si Gabriel Pricop, trei publicitari cu vechime in industrie, lansau agentia de BTL Men in Black, cu un numar de 4 angajati si 2 clienti. 8 ani mai tarziu, in 2014, agentia Men in Black are o cifra de afaceri de aproximativ 4.000.000 EUR (in anul 2013), 33 de manageri de proiect, peste 270 angajati permanenti, peste 5.000 de colaboratori, peste 1,500 proiecte implementate, 75,000,000 consumer hits realizate, 10.000 mp de depozit la nivel national.
webRelease: Utilizatorii isi pot impartasi bucuria cu cei dragi folosind noul microsite dezvoltat de iLeo pentru BRD iLeo a realizat strategia si creatia componentei de online a campaniei integrate "Aniversarea noastra este si a ta". Comunicarea online are in centru microsite-ul campanii.brd.ro/15ani/, amplificat prin emailing catre clientii BRD, comunicare catre fanii celor doua pagini de Facebook (BRD Societe Generale si BRD Student), adaugarea de elemente de branding aniversare pe site-ul brd.ro, campanii iMedia si o aplicatie de CSR destinata exclusiv angajatilor BRD. iLeo a continuat gandul din spatele campaniei de ATL realizate de Leo Burnett & Target, prin care toti clientii BRD devin parte din sarbatoarea de 15 ani. "Aniversarea noastra este si a ta", a debutat la inceputul anului cu executii TV si actiuni de PR.
Utilizatorii isi pot impartasi bucuria cu cei dragi folosind noul microsite dezvoltat de iLeo pentru BRD iLeo a realizat strategia si creatia componentei de online a campaniei integrate “Aniversarea noastra este si a ta”. Comunicarea online are in centru microsite-ul campanii.brd.ro/15ani/, amplificat prin emailing catre clientii BRD, comunicare catre fanii celor doua pagini de Facebook (BRD Societe Generale si BRD Student), adaugarea de elemente de branding aniversare pe site-ul brd.ro, campanii iMedia si o aplicatie de CSR destinata exclusiv angajatilor BRD. iLeo a continuat gandul din spatele campaniei de ATL realizate de Leo Burnett & Target, prin care toti clientii BRD devin parte din sarbatoarea de 15 ani. "Aniversarea noastra este si a ta", a debutat la inceputul anului cu executii TV si actiuni de PR.
webRelease: Zilele Prieteniei Bergenbier, promovate printr-o campanie semnata de Leo Burnett & Target si iLeo Leo Burnett & Target a dezvoltat campania care promoveaza cea de-a doua editie a Zilelelor Prieteniei Bergenbier, o serie de evenimente care are loc in perioada 7 iunie - 16 august in orasele Iasi, Cluj-Napoca, Craiova, Bucuresti, Ploiesti, Arad, Alba-Iulia, Brasov, Galati si Constanta. Fiecare oprire e marcata de un concert, pentru care urca pe scena o parte dintre cele saptesprezece trupe din line-up-ul Zilelor Prieteniei Bergenbier. Printre ele se numara si Parazitii, Vita de Vie, Vunk, Omul cu Sobolani, Suie Paparude, ZOB, Robin and the Backstabbers, Mihai Margineanu, Niste Baieti sau Ska-nk.
webRelease: Bancpost imbraca o noua platforma grafica in comunicare, creata de Jazz Jazz a creat noua platforma grafica destinata comunicarii produselor si serviciilor de retail ale Bancpost, platforma care se va regasi in toata comunicarea de acum inainte, indiferent de forma ei de exprimare - materiale printate, online sau video. "Aveam nevoie de o schimbare care sa reflecte stilul nostru de comunicare din ultimii ani: mai deschis, mai prietenos, mai apropiat de clienti. Ne doream o solutie grafica simpla si calda, care sa ne permita sa punem in evidenta mai bine produsul si toate informatiile relevante pentru client, dar care sa transmita totodata valori precum transparenta, flexibilitatea si disponibilitatea la dialog. Diferentierea cromatica pe categorii de produse si bula de comunicare translucida propuse de JAZZ au raspuns intocmai cautarilor noastre, iar integrarea lor a dat nastere unui concept grafic cu personalitate, usor de identificat, care sustine ambele obiective propuse"€, a declarat Stefania Cristescu, Head of Retail Banking Marketing.
O noua editie SEM Days va avea loc pe 24-25 septembrie, la Bucuresti Pentru al treilea an consecutiv, cele mai noi tendinte din Search Engine Marketing se discuta la Bucuresti, timp de 2 zile, in cadrul celui mai important eveniment de SEO si PPC din Europa de Sud-Est. SEM Days 2014 va fi cel mai mare eveniment de profil din regiune, organizat de SEO monitor si 2Parale, care va oferi informatii de actualitate din domeniu, pentru peste 500 de budget owners, manageri de marketing si brand, online marketing manageri, coordonatori de business-uri si antreprenori online.
Cele mai in voga trenduri pentru advertisingul livrat consumatorului conectat, in discutie la Marketing Research Conference 2014 Marketing Research Conference 2014 are loc pe 25 si 26 iunie. Cele mai in voga teme pentru brandurile care vor sa tina pasul cu consumatorul conectat la tot mai multe canale media, eficientizand in acelasi timp bugetul de advertising vor fi dezbatute de cei 25 de traineri prezenti. Inscrierile la eveniment sunt deschise pana pe 25 iunie.
Engrosist.ro - anunta startul inscrierilor pe portal, cu NOUL abonament anual redus, pentru toti Engrosistii din Romania. Engrosist.ro - anunta startul inscrierilor pe portal, cu NOUL abonament anual redus, pentru toti Engrosistii din Romania.
webRelease: Jazz puncteaza doua EFFIE din doua inscrieri Eficienta maxima pentru Jazz luni la decernarea premiilor EFFIE. Agentia de publicitate a castigat doua premii Bronze Effie pentru "€œSeiful Lays"€ in categoria "Snacks, Confectionary & Deserts"€ si pentru campania "€œCand este important pentru tine", client Provident, in categoria "€œFinancial Services"€. Astfel, agentia a dovedit o eficienta maxima prin castigarea a doua trofee din tot atatea campanii inscrise. Premiile sunt cu atat mai importante pentru Jazz cu cat marcheaza si prima participare a agentiei la EFFIE Awards, festival ce premiaza eficienta in comunicare. 
webRelease: Rezultatele unui manifest pentru creativitate, initiat de Starcom MediaVest si Digital Star pentru Samsung Starcom MediaVest si Digital Star au dezvoltat campania Samsung "Manifest pentru creativitate". Lansata in octombrie 2013, campania a avut drept obiective incurajarea creativitatii in randul tinerilor parte din sistemul educational, schimbarea perceptiei parintilor si profesorilor cu privire la meseriile care intrebuinteaza creativitatea si pozitionarea Samsung ca facilitator a ei.
webRelease: CohnandJansen JWT castiga un Silver si un Bronze la Effie 2014 O seara plina de reusite pentru CohnandJansen JWT la gala Effie 2014. Agentia de publicitate a obtinut un Silver Effie pentru Aqua Carpatica - "Return To Purity" in categoria "Sustaind Success"€ si un Bronze Effie pentru Tassimo - "Tassimo Woman's Day"€, in categoria Durables. Victoria pentru Aqua Carpatica este cu atat mai frumoasa cu cat vine dupa un Gold Effie in categoria David & Goliath cu "Vote for purity"€, obtinut anul trecut, si un Bronze Effie in 2011 la categoria "€œNew product"€. CohnandJansen JWT lucreaza de 4 ani de zile pentru contul Aqua Carpatica, pornind cu brandul de la zero si realizand intreaga strategie de brand si de comunicare. 


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by