newsletter rss
HotNews.ro
webPR: Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau Pe 21 si 22 mai, digitalul este recunoscut ca unul dintre cele mai importante canale de dezvoltare a comunitatilor de brand in cadrul Brands & Communities 2015, eveniment din seria SMARK KnowHow ajuns la editia cu numarul 4. Peste 25 de speakeri si traineri se vor intrece sa ofere know-how, inspiratie, bune practici si idei bune pentru activarea comunitatilor cu potential de business pentru brand. Discount-ul de early bird este disponibil pana pe 8 mai.
webPR: Madhouse deshide un birou la Bucuresti si lanseaza prima campanie rich media pe mobil in Romania Madhouse, furnizorul central european de solutii pentru publicitate mobile display, cu sediul la Budapesta, a deschis un birou la Bucuresti, in contextul trend-ului ascendent al consumului de media pe mobil si interesului crescator al advertiserilor pentru solutii locale si relevante.
webRelease: Competitia de creativitate SuperBlog, la a zecea editie Cea mai longeviva competitie de blogging din Romania isi continua traditia prin cea de-a zecea editie, Spring SuperBlog 2015. Aceasta celebreaza castigatorii celor noua editii anterioare si invita bloggerii creativi si ambitiosi sa se alature galeriei de invingatori SuperBlog. Inscrierile au inceput duminica, 1 martie, odata cu lansarea primei provocari, si deja si-au anuntat participarea circa 100 de bloggeri.
webRelease: Infograficul #20 HumanGraphExperience - What Women Want on Women''s Day, lansat de Starcom MediaVest Group Starcom MediaVest a lansat cel de-al douazecilea infografic din seria HumanGraph Experience -“ What Women Want on Women'™s Day, care sumarizeaza date obtinute din SNA Focus si dintr-un studiu Ivox, realizat in februarie pe un esantion de 662 de respondenti din mediul urban. Infograficul ofera o viziune de ansamblu asupra modului de gandire si obiceiurile femeilor, identificand astfel oportunitatile de comunicare cu acest target.
webPR: ​Cum se schimba publicitatea online: revolutia datelor si automatizarea vanzarilor Importanta datelor despre consumatorii de media digitala, fenomenul automatizarii vanzarilor online precum si noi cifre legate de utilizarea Internetului in mediu rural sunt cateva dintre subiectele care vor fi tratate in cadrul unei editii speciale a “Zilei Cercetarii Media”, organizate de BRAT cu sustinerea Tailwind.
webRelease: Solutii de eficientizare a promotiilor si concursurilor la Promotions Now 2015 25 dintre cei mai buni speakeri si traineri se vor intrece pe 18 si 19 martie sa ofere insight-uri despre consumatorul roman si consumul de promotii, dar si tips & tricks pentru derularea unor concursuri online si promotii cu rezultate in business-ul clientului. Promotions Now 2015, cea de-a 4-a editie a evenimentului SMARK KnowHow, aduce in atentia publicului solutiile de eficientizare a promotiilor, de la mecanism, la executie si canale noi de promovare, dar si best practices in derularea de concursuri online sau offline care sa creeze engagement. 
webPR: Primul studiu despre perceptiile in oglinda ale parintilor si specialistilor in parenting Parintii cumpara emotional in vreme ce specialistii recomanda rational atunci cand este vorba despre alimentatia copiilor. Aceasta este concluzia Top Food Brands, primul studiu care analizeaza tendintele care influenteaza alegerile celor doua categorii. Studiul a fost comandat de Itsy Bitsy, singurul post de radio pentru parintii si copiii din Romania. Nadia Tataru, Director General Itsy Bitsy, explica ce a stat in spatele acestei cercetari, data publicului in cadrul conferintei Think Food 2015.
webRelease: 72 de bloggeri, campioni la creativitate in competitia SuperBlog 2014 Competitia a atras la start 221 de bloguri, dintre care 181 au participat activ, la una sau mai multe probe, iar 72 de bloggeri au scris pentru toate cele 24 de provocari creative propuse de sponsori in cadrul SuperBlog 2014, pe teme dintre cele mai diverse, de la cele despre domeniul auto, electronice si IT, pana la cosmetice, parfumuri si produse de ingrijire personala, branzeturi, carti si articole de birotica, asigurari medicale, vacante si comunitati. Au fost inregistrate si jurizate, in total, 2464 de articole, iar participantii care au impresionat cel mai mult juriul au obtinut premii in valoare totala de peste 25.000 lei.
webRelease: Mirodenia de la Fuchs si Tribal Worldwide Romania duc pasiunea pentru gatit la extrem! Pentru repozitionarea bazei de mancaruri Mirodenia de la Fuchs Condimente, Tribal Worldwide Romania a lansat o provocare online in care consumatorii fac cunostinta cu Miruna, protagonista unui microsite video interactiv, care nu se mai poate opri din gatit din cauza ingredientului sau minune, Mirodenia.. "€žMirodenia este prima baza pentru mancaruri 100% naturala dedicata femeii moderne. Avand un nou ambalaj, mult mai dinamic si modern, ne-am dorit sa avem o campanie de comunicare adaptata mediului online si mai ales relevanta pentru acest target. Obiectivul principal este crearea comunitatii Mirodenia pe Facebook, o platforma in care femeia moderna poate gasi sfaturile de care are nevoie, fara a neglija alte pasiuni, cariera sau familia. Mirodenia isi doreste sa fie ajutorul oricarei femei, si mai ales accesoriul culinar ideal in bucatarie chiar si in timpul putin ramas intre job, viata sociala si familie.",  a explicat Uwe Jens Karl, Director General Fuchs Condimente.
webRelease: Cele mai bune proiecte online din Romania au fost premiate in cadrul galei Internetics, care a avut loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol Digital Star a fost desemnata Agentia Anului, reusind sa castige nu mai putin de cinci trofee in cadrul competitiei. Acestea au fost oferite pentru campania "The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3", care a castigat la categoria CULTURE , in sectiunea Online Branded Content si la categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign, sectiunea Durables. Agentia a mai castigat si pentru campania "The Indygen Vlog Show", realizata pentru Indygen,  la categoria COMMUNITIES, dar si pentru "The Billa Social Catalogue",  in doua sectiuni: SOCIAL MEDIA - Social Media Apps si INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign - Others.Atasat aveti lista castigatorilor
webRelease: Premiera: CohnandJansen JWT castiga 5 trofee la Internetics 2014 CohnandJansen JWT a stabilit aseara un record propriu: 5 premii castigate in cadrul galei Internetics 2014. Agentia de publicitate s-a impus cu doua proiecte foarte creative pentru Petrom si Aqua Carpatica. Este pentru prima data in istoria agentiei cand primeste un numar atat de mare de premii in digital, precum si prima data cand se afla in top 3 agentii castigatoare la un festival de creatie digitala. De asemenea, este singura agentie full service din top.
webRelease: The Geeks si OLX cauta trei obiecte pe care fiecare roman le-ar putea vinde Pornind de la observatia potrivit careia toti romanii au in casa lucruri de care nu mai au nevoie, dar in schimbul carora ar putea obtine bani, compania si-a propus sa incurajeze publicul sa le vanda folosind OLX.ro. Astfel, toti utilizatorii care posteaza trei anunturi in perioada 4 septembrie - 3 octombrie 2014 intra in Marea promotie si pot castiga, prin tragere la sorti, 1000 de euro pe zi sau un BMW seria 3. Pentru a comunica Marea promotie, The Geeks a gandit o serie de reclame in care echipa OLX viziteaza casele unor familii din diferite colturi ale tarii, pentru a identifica obiectele din casa care pot fi date spre vanzare. Reclamele demonstreaza ca, indiferent de componenta familiei, unicitatea persoanelor sau traditiile locului in care traiesc, intotdeauna exista lucruri nefolosite care pot fi o sursa nesperata de venit.
webRelease: The Geeks aduce in prim-plan instrumentele de scris, intr-o campanie Pilot Pornind de la caracteristicile produselor Pilot, create pe baza a numeroase inventii si inovatii tehnologice de proveninenta japoneza, campania aduce in prim-plan relatia speciala dintre instrumentele de scris si utilizatorii lor. Astfel, executiile create de The Geeks taxeaza acele mici obiceiuri care tradeaza lipsa de importanta acordata instrumentelor de scris: imprumutatul pixului de la colegi, obiceiul de a cere mereu un altul sau de a-l roade. Executiile creeaza in acest mod un context propice pentru a pune in valoare calitatile instrumentelor de scris din gama Pilot: usurinta cu care se poate scrie cu ajutorul lor, luminozitatea culorilor, faptul ca nu curg sau faptul ca pot fi reciclate.
webRelease: John Heffernan completeaza lista invitatilor speciali la SEM Days 2014 Mai sunt cateva zile in care iti poti rezerva un loc la cel mai important eveniment de Search Engine Marketing din Europa de Sud-Est. Acum ai un motiv in plus sa participi: pentru al doilea an consecutiv, John Heffernan - Digital Marketing Sales Director, Hillcroft Digital - vine la SEM Days sa impartaseasca participantilor din know-how-ul dobandit in ultimii 15 ani in industria de Digital Marketing.
webRelease: SEM Days 2014 - despre vizibilitate, relevanta si putere in online, cu specialistii din SUA, UK si Romania Timp de 2 zile, la SEM Days, invitatii speciali din SUA si UK alaturi de specialistii locali din domeniu, le vor oferi participantilor la eveniment o perspectiva complexa asupra evolutiei mediului online din ultimul an, prin subiectele abordate in cele 2 paneluri, 9 prezentari si 15 workshop-uri.
webRelease: CarnationGroup part of POSSIBLE iti face viata mai dulce cu Flying Blue CarnationGroup part of POSSIBLE a creat noua aplicatie de Facebook pentru programul de fidelitate Flying Blue al grupului AIR FRANCE KLM. Aplicatia face parte din campania "€œViata e mai dulce cu Flying Blue" si poate fi accesata intrand pe link-ul https://apps.facebook.com/1435460233385583. Realizata pentru patru tari din Europa Centrala: Romania, Ungaria, Cehia si Polonia, aplicatia ii invita, in perioada 6-31 august 2014, pe utilizatorii de Facebook sa participe la campanie si sa isi scaneze profilurile, urmand sa fie astfel introdusi in lumea virtuala a programului Flying Blue. Utilizatorii de Facebook care au calatorit in strainatate in 2013 vor fi premiati cu mile bonus si vouchere de reducere. 
webRelease: Digital Star a lansat emisiunea online Digital Insights Digital Star a lansat emisiunea online Digital Insights, in cadrul careia isi propune sa adune parerile oamenilor din industrie, reprezentanti ai agentiilor, dar si ai brandurilor, pe marginea unor subiecte care vizeaza industria de publicitate si domeniile conexe. Primul episod al emisiunii "Ce nu ar trebui sa lipseasca din brief-ul unui client" a fost lansat pe 23 iunie, "Digitalul a schimbat ireversibil modul in care gandim campaniile de comunicare", cel de-al doilea episod, a fost lansat pe 30 iunie, cel de-al treilea episod, "Ce nu inteleg brandurile despre campaniile online", a fost publicat pe 7 iulie, iar cel mai recent episod a fost lansat pe 14 iulie "Ideile creative pot ajuta un brand sa-si atinga obiectivele de business?".
webPR: Tim Resnik si Jim Sterne vin pentru prima data in Romania, la SEM Days 2014 Cu o experienta de peste 15 ani in marketing si o pasiune puternica pentru tehnologia web de ultima generatie si pentru web marketing, Tim este in prezent coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul Moz, lider mondial in industria de SEO. In 2011 a lansat agentia interactiva AudienceWise, axata pe consultanta in strategie de marketing online, social media si SEO, preluata in 2012 de gigantul SEO Moz. Cel mai recent proiect al lui Tim este CampaignPop, o platforma de Analytics a temelor politice, propagate pe retelele sociale.
webRelease: Identitate noua pentru agentia Men in Black In 2006, cu doar 2 ani inainte ca criza financiara sa loveasca piata locala de publicitate, Cristian Lica, Bogdan Kisescu si Gabriel Pricop, trei publicitari cu vechime in industrie, lansau agentia de BTL Men in Black, cu un numar de 4 angajati si 2 clienti. 8 ani mai tarziu, in 2014, agentia Men in Black are o cifra de afaceri de aproximativ 4.000.000 EUR (in anul 2013), 33 de manageri de proiect, peste 270 angajati permanenti, peste 5.000 de colaboratori, peste 1,500 proiecte implementate, 75,000,000 consumer hits realizate, 10.000 mp de depozit la nivel national.
webRelease: Utilizatorii isi pot impartasi bucuria cu cei dragi folosind noul microsite dezvoltat de iLeo pentru BRD iLeo a realizat strategia si creatia componentei de online a campaniei integrate "Aniversarea noastra este si a ta". Comunicarea online are in centru microsite-ul campanii.brd.ro/15ani/, amplificat prin emailing catre clientii BRD, comunicare catre fanii celor doua pagini de Facebook (BRD Societe Generale si BRD Student), adaugarea de elemente de branding aniversare pe site-ul brd.ro, campanii iMedia si o aplicatie de CSR destinata exclusiv angajatilor BRD. iLeo a continuat gandul din spatele campaniei de ATL realizate de Leo Burnett & Target, prin care toti clientii BRD devin parte din sarbatoarea de 15 ani. "Aniversarea noastra este si a ta", a debutat la inceputul anului cu executii TV si actiuni de PR.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by