newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: Bucuresti Mall are o noua identitate vizuala Primul centru comercial din Romania si-a innoit identitatea vizuala, reflectand atat noua infatisare a mall-ului, modernizat in urma unor lucrari complexe, cat si valorile acestuia: un spatiu urban dinamic si modern.
webRelease: Peste 2500 de articole, scrise si jurizate in competitia de blogging creativ SuperBlog 2015 In perioada 1 octombrie -“ 30 noiembrie 2015 s-a desfasurat cea de-a 11-a editie a competitiei de blogging creativ SuperBlog, timp in care circa 200 de bloggeri din toata tara s-au intrecut in 24 de probe, pe diverse teme. Sambata, 12 decembrie a.c., circa 70 de participanti din toata tara - deopotriva bloggeri, sponsori si parteneri ai competitiei - au avut prilejul sa se cunoasca si offline, la Gala de premiere SuperBlog 2015, gazduita de hotelul Golden Tulip Times din Bucuresti. Seara s-a incheiat cu o distractie de pomina la Beraria H.
webRelease: Romanii prefera cozonacul italian panettone Sarbatorile sunt cel mai bun moment de a reuni familia si apropiatii la masa. Pentru ca sarbatoarea sa se termine cu un moment dulce de exceptie, pe langa prajiturile home-made, trebuie sa ai un cozonac italian, acea paine aurie dulce cu ciocolata sau diverse creme, pentru a-i rasfata pe toti. In ultimii ani, romanii au devenit din ce in ce mai atenti la ce produse pun pe masa si asa, panettone, produs italian autentic, a inceput sa fie tot mai des intalnit in casele romanilor.
webPR: Superbrands România anunță 10 ani de activitate neîntreruptă în evaluarea culturii de branding Superbrands România aniversează un deceniu de existenţă, moment marcat printr-o ediţie aniversară şi un nou website ce promite o experienţă digitală interactivă – www.superbrands-romania.com. În 2005, organizaţia Superbrands a intrat în România prin selectarea agenţiei de comunicare strategică BDR Associates în calitate de partener exclusiv la nivel local. Superbrands este autoritatea recunoscută internaţional ca arbitru independent care evaluează şi oferă distincţii brand-urilor de succes. Statutul de „Superbrand” acordat de către Organizaţia Superbrands adaugă forţă şi prestigiu unui brand şi îl diferenţiează de competitorii săi.
webRelease: Construieste propriul cazinou cu Tap Company, un joc marca POSSIBLE Dupa succesul obtinut cu numeroase jocuri de strategie si aventura, cu design impresionant, precum ”€œMerchants of Space” si ”Adventures of Poco Eco: The Lost Sounds”, POSSIBLE Games revine cu unul dintre cele mai provocatoare si interesante jocuri ale anului. 
webRelease: Tu stii care sunt cele mai accesibile modalitati de promovare? PR2Advertising.ro ii invita pe toti pasionatii de promovare online si offline la conferinta “Metode accesibile de promovare”. Daca vrei sa stii care sunt cele mai potrivite si mai putin costisitoare metode prin care iti poti promova business-ul sau propria imagine, participa la al treilea eveniment organizat de PR2Advertising.ro. Conferinta are loc pe 13 octombrie, la Premier Palace Hotel & Spa, incepand cu ora 10.  
webRelease: Lucruri pe care le faci...din ce in ce mai bine - o noua campanie Muller Das Kaskaval semnata Jazz Muller Das Kaskaval este un produs din familia brandului Muller, relativ nou pe piata din Romania, unde si-a facut aparitia abia anul trecut printr-o reclama care a iesit din conventionalul reclamelor la mancare si care a facut o demonstratie de calitate, inteligenta si bineinteles de bun gust (doar avem de-a face cu domeniul culinar). 
webRelease:SKOL - ”€žOri bem bere, ori bem bere.„€ sau lucrurile bune nu suporta amanare Din aceasta vara, SKOL propune un nou moto celor care vor sa se bucure de o bere de calitate in stilul propriu, fara intarzieri sau jumatati de masura, optiunile sunt simple si clare: ”Ori bem bere, ori bem bere.”
webRelease: Competitia de blogging creativ SuperBlog, la a 11-a editie La 1 septembrie s-a dat startul inscrierilor in competitia de creativitate pentru bloggeri SuperBlog 2015. Lansat in 2008, cu scopul de a stimula parteneriatele intre blogosfera si mediul corporate, proiectul a ajuns la a 11-a editie si este cunoscut drept cea mai longeviva si mai antrenanta competitie de blogging din Romania. Inca din primele zile de inscrieri in SuperBlog 2015 s-au aliniat la start circa 70 de bloggeri din toata tara. In perioada 1 octombrie -€“ 30 noiembrie a.c., participantii se vor duela in arta condeiului virtual in 25 de probe, pe teme dintre cele mai diverse.
webRelease: Godmother devine agentie de BTL digital Agentia de publicitate Godmother se va axa de acum inainte pe furnizarea de servicii din zona de BTL digital. Astfel, echipa condusa de Valentin Vacarus (Managing Director) isi propune sa dezvolte concepte si solutii digitale creative pentru toate evenimentele pe care le organizeaza - targuri, expozitii, lansari, petreceri corporate, conferinte sau activari. Acestea vor avea la baza tehnologie noua, aplicatii, interactivitate online, astfel incat sa comunice eficient pe orice tip de canal.
webRelease:Business Review da sens contrastelor din Romania intr-o campanie semnata CohnandJansen JWT CohnandJansen JWT semneaza prima campanie de imagine a publicatiei Business Review. Pozitionata ca prima revista de business in limba engleza din Romania dedicata expatilor si oamenilor de afaceri, Business Review decripteaza realitatea economica, politica si sociala locala, explicand-o clar, pe un ton neutru si profesionist, prin analize si interviuri in exclusivitate. 
webRelease:Prima campanie locala in Dark Social a fost lansata de McDonalds Romania si Tribal Worldwide Romania Mii de mesaje private in 7 zile, mii de noi fani castigati organic pe pagina de Facebook McDonalds Romania si o activare creata pentru un grup special de consumatori ”€Junimea” “ contureaza prima campanie desfasurata in Dark Social de un brand, in Romania.
webRelease: DDB si Tribal Worlwide Romania lanseaza o campanie inedita pentru brandul Margaritar Brun de Mauritius DDB si Tribal Worldwide Romania, agentii membre ale grupului de comunicare The Group, anunta lansarea campaniei promotionale ”€Castiga masina din Insula Zaharului Brun!”€ dezvoltata pentru brandul Margaritar Brun de Mauritius.
Impresioneaza-ti invitatii cu invitatiile de nunta de la Mandiva Cand totul este hotorat si urmeaza sa te casatoresti, trebuie sa incepi sa iti faci temele pentru nunta. Probabil te gandesti ca 3 luni e timp berechet pentru tot, chiar si pentru petrecerile burlacilor si a burlacitelor. Nu este chia rasa, pentru ca in afara de drumuri, rugaminti, telefoane si decizii, planificarea unei nunti este de regula un efort financiar foarte mare, un efort intellectual si multi nervi pentru tinerii care urmeaza sa se casatoreasca.
Impresioneaza-ti invitatii cu invitatiile de nunta de la Mandiva Cand totul este hotorat si urmeaza sa te casatoresti, trebuie sa incepi sa iti faci temele pentru nunta. Probabil te gandesti ca 3 luni e timp berechet pentru tot, chiar si pentru petrecerile burlacilor si a burlacitelor. Nu este chia rasa, pentru ca in afara de drumuri, rugaminti, telefoane si decizii, planificarea unei nunti este de regula un efort financiar foarte mare, un efort intellectual si multi nervi pentru tinerii care urmeaza sa se casatoreasca.
webRelease:Impresioneaza-ti invitatii cu invitatiile de nunta de la Mandiva Cand totul este hotorat si urmeaza sa te casatoresti, trebuie sa incepi sa iti faci temele pentru nunta. Probabil te gandesti ca 3 luni e timp berechet pentru tot, chiar si pentru petrecerile burlacilor si a burlacitelor. Nu este chia rasa, pentru ca in afara de drumuri, rugaminti, telefoane si decizii, planificarea unei nunti este de regula un efort financiar foarte mare, un efort intellectual si multi nervi pentru tinerii care urmeaza sa se casatoreasca.
webRelease:1 din 8 utilizatorii romani de Facebook au urmarit campania Special Olympics Romania - œDoneaza un fan Mii de romani au sustinut Special Olympics Romania cu ocazia Jocurilor Mondiale de Vara de la Los Angeles (25 iulie -“ 2 august), posturile campaniei Special Olympics fiind vazute de 1.000.000 de utilizatori unici de Facebook din Romania, iar engagement rate-ul paginii fiind de 71 de ori mai mare fata de engagement rate-ul categoriei non-profit (conform Facebrands). 
webRelease: CohnandJansen JWT si Atelieru.ro invita sportivii sa doneze fani pentru Special Olympics Romania CohnandJansen JWT si Atelieru.ro semneaza noua campanie de imagine pentru Special Olympics Romania. Pornind de la insight-ul potrivit caruia orice sportiv merita sa se bucure de aprecierea fanilor, cele 2 agentii au venit cu un concept creativ care incurajeaza sportivii consacrati sa fie alaturi de sportivii Special Olympics Romania, cu ocazia participarii acestora la Jocurile Mondiale de Vara Special Olympics de la Los Angeles.
webRelease: Madhouse, provider de solutii de comunicare pentru terminale mobile, are un nou Country Manager in Romania: Cristian Petricean Madhouse, retea de publicitate pentru mobile cu sediul in Ungaria, a deschis la finalul anului trecut reprezentanta din Bucuresti. Pana la acest moment a implementat mai multe campanii rich media, special pentru mobile, pentru clienti premium ca Vodafone, Libra Bank, OTP Bank.
webPR: Brands & Communities 2015 - Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant 2 zile de eveniment, 25 de speakeri si un workshop au conturat strategiile si tacticile de digital pentru gestionarea unei comunitati relevante pentru brand, la Brands & Communities 2015, pe 21 si 22 mai. Ne reamintim astfel ca nu exista comunitati de brand in acceptiunea clasica, ci comunitati la care brandul adera raspunzand unor nevoi ale consumatorilor.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by