newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: Godmother devine agentie de BTL digital Agentia de publicitate Godmother se va axa de acum inainte pe furnizarea de servicii din zona de BTL digital. Astfel, echipa condusa de Valentin Vacarus (Managing Director) isi propune sa dezvolte concepte si solutii digitale creative pentru toate evenimentele pe care le organizeaza - targuri, expozitii, lansari, petreceri corporate, conferinte sau activari. Acestea vor avea la baza tehnologie noua, aplicatii, interactivitate online, astfel incat sa comunice eficient pe orice tip de canal.
webRelease:Business Review da sens contrastelor din Romania intr-o campanie semnata CohnandJansen JWT CohnandJansen JWT semneaza prima campanie de imagine a publicatiei Business Review. Pozitionata ca prima revista de business in limba engleza din Romania dedicata expatilor si oamenilor de afaceri, Business Review decripteaza realitatea economica, politica si sociala locala, explicand-o clar, pe un ton neutru si profesionist, prin analize si interviuri in exclusivitate. 
webRelease:Prima campanie locala in Dark Social a fost lansata de McDonalds Romania si Tribal Worldwide Romania Mii de mesaje private in 7 zile, mii de noi fani castigati organic pe pagina de Facebook McDonalds Romania si o activare creata pentru un grup special de consumatori ”€Junimea” “ contureaza prima campanie desfasurata in Dark Social de un brand, in Romania.
webRelease: DDB si Tribal Worlwide Romania lanseaza o campanie inedita pentru brandul Margaritar Brun de Mauritius DDB si Tribal Worldwide Romania, agentii membre ale grupului de comunicare The Group, anunta lansarea campaniei promotionale ”€Castiga masina din Insula Zaharului Brun!”€ dezvoltata pentru brandul Margaritar Brun de Mauritius.
Impresioneaza-ti invitatii cu invitatiile de nunta de la Mandiva Cand totul este hotorat si urmeaza sa te casatoresti, trebuie sa incepi sa iti faci temele pentru nunta. Probabil te gandesti ca 3 luni e timp berechet pentru tot, chiar si pentru petrecerile burlacilor si a burlacitelor. Nu este chia rasa, pentru ca in afara de drumuri, rugaminti, telefoane si decizii, planificarea unei nunti este de regula un efort financiar foarte mare, un efort intellectual si multi nervi pentru tinerii care urmeaza sa se casatoreasca.
Impresioneaza-ti invitatii cu invitatiile de nunta de la Mandiva Cand totul este hotorat si urmeaza sa te casatoresti, trebuie sa incepi sa iti faci temele pentru nunta. Probabil te gandesti ca 3 luni e timp berechet pentru tot, chiar si pentru petrecerile burlacilor si a burlacitelor. Nu este chia rasa, pentru ca in afara de drumuri, rugaminti, telefoane si decizii, planificarea unei nunti este de regula un efort financiar foarte mare, un efort intellectual si multi nervi pentru tinerii care urmeaza sa se casatoreasca.
webRelease:Impresioneaza-ti invitatii cu invitatiile de nunta de la Mandiva Cand totul este hotorat si urmeaza sa te casatoresti, trebuie sa incepi sa iti faci temele pentru nunta. Probabil te gandesti ca 3 luni e timp berechet pentru tot, chiar si pentru petrecerile burlacilor si a burlacitelor. Nu este chia rasa, pentru ca in afara de drumuri, rugaminti, telefoane si decizii, planificarea unei nunti este de regula un efort financiar foarte mare, un efort intellectual si multi nervi pentru tinerii care urmeaza sa se casatoreasca.
webRelease:1 din 8 utilizatorii romani de Facebook au urmarit campania Special Olympics Romania - œDoneaza un fan Mii de romani au sustinut Special Olympics Romania cu ocazia Jocurilor Mondiale de Vara de la Los Angeles (25 iulie -“ 2 august), posturile campaniei Special Olympics fiind vazute de 1.000.000 de utilizatori unici de Facebook din Romania, iar engagement rate-ul paginii fiind de 71 de ori mai mare fata de engagement rate-ul categoriei non-profit (conform Facebrands). 
webRelease: CohnandJansen JWT si Atelieru.ro invita sportivii sa doneze fani pentru Special Olympics Romania CohnandJansen JWT si Atelieru.ro semneaza noua campanie de imagine pentru Special Olympics Romania. Pornind de la insight-ul potrivit caruia orice sportiv merita sa se bucure de aprecierea fanilor, cele 2 agentii au venit cu un concept creativ care incurajeaza sportivii consacrati sa fie alaturi de sportivii Special Olympics Romania, cu ocazia participarii acestora la Jocurile Mondiale de Vara Special Olympics de la Los Angeles.
webRelease: Madhouse, provider de solutii de comunicare pentru terminale mobile, are un nou Country Manager in Romania: Cristian Petricean Madhouse, retea de publicitate pentru mobile cu sediul in Ungaria, a deschis la finalul anului trecut reprezentanta din Bucuresti. Pana la acest moment a implementat mai multe campanii rich media, special pentru mobile, pentru clienti premium ca Vodafone, Libra Bank, OTP Bank.
webPR: Brands & Communities 2015 - Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant 2 zile de eveniment, 25 de speakeri si un workshop au conturat strategiile si tacticile de digital pentru gestionarea unei comunitati relevante pentru brand, la Brands & Communities 2015, pe 21 si 22 mai. Ne reamintim astfel ca nu exista comunitati de brand in acceptiunea clasica, ci comunitati la care brandul adera raspunzand unor nevoi ale consumatorilor.
webPR: Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau Pe 21 si 22 mai, digitalul este recunoscut ca unul dintre cele mai importante canale de dezvoltare a comunitatilor de brand in cadrul Brands & Communities 2015, eveniment din seria SMARK KnowHow ajuns la editia cu numarul 4. Peste 25 de speakeri si traineri se vor intrece sa ofere know-how, inspiratie, bune practici si idei bune pentru activarea comunitatilor cu potential de business pentru brand. Discount-ul de early bird este disponibil pana pe 8 mai.
webPR: Madhouse deshide un birou la Bucuresti si lanseaza prima campanie rich media pe mobil in Romania Madhouse, furnizorul central european de solutii pentru publicitate mobile display, cu sediul la Budapesta, a deschis un birou la Bucuresti, in contextul trend-ului ascendent al consumului de media pe mobil si interesului crescator al advertiserilor pentru solutii locale si relevante.
webRelease: Competitia de creativitate SuperBlog, la a zecea editie Cea mai longeviva competitie de blogging din Romania isi continua traditia prin cea de-a zecea editie, Spring SuperBlog 2015. Aceasta celebreaza castigatorii celor noua editii anterioare si invita bloggerii creativi si ambitiosi sa se alature galeriei de invingatori SuperBlog. Inscrierile au inceput duminica, 1 martie, odata cu lansarea primei provocari, si deja si-au anuntat participarea circa 100 de bloggeri.
webRelease: Infograficul #20 HumanGraphExperience - What Women Want on Women''s Day, lansat de Starcom MediaVest Group Starcom MediaVest a lansat cel de-al douazecilea infografic din seria HumanGraph Experience -“ What Women Want on Women'™s Day, care sumarizeaza date obtinute din SNA Focus si dintr-un studiu Ivox, realizat in februarie pe un esantion de 662 de respondenti din mediul urban. Infograficul ofera o viziune de ansamblu asupra modului de gandire si obiceiurile femeilor, identificand astfel oportunitatile de comunicare cu acest target.
webPR: ​Cum se schimba publicitatea online: revolutia datelor si automatizarea vanzarilor Importanta datelor despre consumatorii de media digitala, fenomenul automatizarii vanzarilor online precum si noi cifre legate de utilizarea Internetului in mediu rural sunt cateva dintre subiectele care vor fi tratate in cadrul unei editii speciale a “Zilei Cercetarii Media”, organizate de BRAT cu sustinerea Tailwind.
webRelease: Solutii de eficientizare a promotiilor si concursurilor la Promotions Now 2015 25 dintre cei mai buni speakeri si traineri se vor intrece pe 18 si 19 martie sa ofere insight-uri despre consumatorul roman si consumul de promotii, dar si tips & tricks pentru derularea unor concursuri online si promotii cu rezultate in business-ul clientului. Promotions Now 2015, cea de-a 4-a editie a evenimentului SMARK KnowHow, aduce in atentia publicului solutiile de eficientizare a promotiilor, de la mecanism, la executie si canale noi de promovare, dar si best practices in derularea de concursuri online sau offline care sa creeze engagement. 
webPR: Primul studiu despre perceptiile in oglinda ale parintilor si specialistilor in parenting Parintii cumpara emotional in vreme ce specialistii recomanda rational atunci cand este vorba despre alimentatia copiilor. Aceasta este concluzia Top Food Brands, primul studiu care analizeaza tendintele care influenteaza alegerile celor doua categorii. Studiul a fost comandat de Itsy Bitsy, singurul post de radio pentru parintii si copiii din Romania. Nadia Tataru, Director General Itsy Bitsy, explica ce a stat in spatele acestei cercetari, data publicului in cadrul conferintei Think Food 2015.
webRelease: 72 de bloggeri, campioni la creativitate in competitia SuperBlog 2014 Competitia a atras la start 221 de bloguri, dintre care 181 au participat activ, la una sau mai multe probe, iar 72 de bloggeri au scris pentru toate cele 24 de provocari creative propuse de sponsori in cadrul SuperBlog 2014, pe teme dintre cele mai diverse, de la cele despre domeniul auto, electronice si IT, pana la cosmetice, parfumuri si produse de ingrijire personala, branzeturi, carti si articole de birotica, asigurari medicale, vacante si comunitati. Au fost inregistrate si jurizate, in total, 2464 de articole, iar participantii care au impresionat cel mai mult juriul au obtinut premii in valoare totala de peste 25.000 lei.
webRelease: Mirodenia de la Fuchs si Tribal Worldwide Romania duc pasiunea pentru gatit la extrem! Pentru repozitionarea bazei de mancaruri Mirodenia de la Fuchs Condimente, Tribal Worldwide Romania a lansat o provocare online in care consumatorii fac cunostinta cu Miruna, protagonista unui microsite video interactiv, care nu se mai poate opri din gatit din cauza ingredientului sau minune, Mirodenia.. "€žMirodenia este prima baza pentru mancaruri 100% naturala dedicata femeii moderne. Avand un nou ambalaj, mult mai dinamic si modern, ne-am dorit sa avem o campanie de comunicare adaptata mediului online si mai ales relevanta pentru acest target. Obiectivul principal este crearea comunitatii Mirodenia pe Facebook, o platforma in care femeia moderna poate gasi sfaturile de care are nevoie, fara a neglija alte pasiuni, cariera sau familia. Mirodenia isi doreste sa fie ajutorul oricarei femei, si mai ales accesoriul culinar ideal in bucatarie chiar si in timpul putin ramas intre job, viata sociala si familie.",  a explicat Uwe Jens Karl, Director General Fuchs Condimente.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by