newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: Doua Cresta Awards pentru Saatchi & Saatchi Campania "Soundproof City" dezvoltata de Saatchi & Saatchi Bucuresti si Saatchi & Saatchi Frankfurt pentru Sony Ericsson, in Germania, a castigat doua premii la Cresta International Advertising Awards, eveniment ce s-a desfasurat luni, 26 octombrie la New York.
webRelease: Avon si Starcom prezinta Orasul In Bloom Starcom si Avon Cosmetics, cel mai innovator brand din industria cosmeticelor, propun o viziune inflorita, sofisticata si imbogatita cu design a Bucurestiului. Astfel, cu ajutorul a doi binecunoscuti designeri - Carmen Secareanu si David Sandu, Bucurestiul are incepand din 22 Octombrie un numar de 10 lucrari amplasate in Bucuresti, in sectorul 1, in zona Teatrului National, Piata Victoriei, Piata Charles De Gaulle, Calea Dorobanti, Arcul de Triumf, precum si in mallurile Vitan si Plaza Romania. Initiativa denumita "Orasul In Bloom", face parte din campania de lansare a parfumului In Bloom by Reese Whiterspoon si se defasoara in perioada 22 octombrie - 22 noiembrie.
webRelease: HTC lanseaza prima campanie de advertising la nivel global si noua pozitionare de brand "Quietly brilliant" HTC Corporation, producator global de smartphone-uri, lanseaza astazi o campanie globala de advertising bazata pe noua sa pozitionare de brand, Quietly brilliant. Prima campanie globala de advertising pentru HTC va fi lansata in urmatoarele saptamani in 20 de tari sub sloganul "You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you". 
webRelease: Leo Burnett si iLeo lanseaza House of Fun pentru Herbal Essences  Leo Burnett Group si Procter&Gamble au lansat pentru brandul Herbal Essences campania de comunicare House of Fun. Pornind de la ideea campaniei ATL, "The Herbal Essences Great Escape", Leo Burnett a conceput o campanie care sa faca posibila o evadare senzoriala.  
webRelease: Vodafone si McCann fac casting pe Facebook Pentru a promova oferta Vodafone pentru tinerii sub 26 de ani, McCann Erickson a folosit platforma Facebook realizand o aplicatie numita Date Casting. Tinerii sunt invitati sa iasa la intalniri si pentru asta pot face un casting acolo unde, de fapt, isi petrec mare parte din timp - adica pe internet.
webRelease: Lowe reprezinta Romania la cea de-a V-a Conferinta Internationala de Comunicare Sociala, la Milano Evenimentul va reuni cei mai mari specialisti internationali pentru o dezbatere despre responsabilitatea sociala a comunicatorilor. Agentia Lowe & Partners Romania a fost invitata la masa dezbaterilor multumita activismului social fervent din ultimii ani. Gazduita pe 27 octombrie 2009, de Universitatea din Milano, cea de-a V-a Conferinta Internationala de Comunicare Sociala este organizata de Fondazione Pubblicità Progresso. Steve Clay - Executive Creative Director la Lowe & Partners Romania, reprezinta agentia la aceasta reuniune.
webRelease: ROMNET a mizat PeApa.ro si a castigat  PeApa.ro a adus pentru ROMNET titlul de cel mai bun comerciant online la categoria timp liber si divertisment, la premiile E-Commerce.
webRelease: In premiera pe piata din Romania, Ogilvy Group lanseaza OgilvyEarth Bucuresti, 19 octombrie 2009: Ogilvy Group Romania a anuntat astazi lansarea unei noi specializari, unice pe piata locala de comunicare, OgilvyEarth, cu scopul de a sustine companiile din Romania in dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business si a unor programe de comunicare orientate catre viitor. OgilvyEarth Romania reuneste specialisti ai grupului Ogilvy cu experienta in comunicare, relatii publice, digital, marketing, interactive, activation si este condusa de Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations, impreuna cu Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One.
webRelease: Studiu de caz  - panouri publicitare in parcarile hypermarketurilor  Anul 2009 a obligat investitorii in comunicare la inventivitate, la indrazneala de a pasi pe teritorii noi, neexplorate in trecut, la corelatii mai amanuntite intre cauza publicitara si efectul in vanzari, la evaluare meticuloasa a rezultatelor pentru fiecare euro investit. Un studiu de caz de succes pentru aceasta abordare este iaurtul Tnuva si campania acestuia din august, de obicei o luna a amortelii comerciale.
webRelease: F5 X - Media vinde publicitate pentru 3 site-uri din portofoliul Bakemono  F5 X - Media, regia de vanzari online, cross-media si proiecte neconventionale parte din F5 - compania new media Realitatea-Catavencu va administra, incepand cu aceasta saptamana, spatiile publicitare ale website-urilor Convertor.ro, PranzulDinCaserola.ro si Hohoscop.ro.
webRelease: Heineken si Sister scriu legendele nationale, alaturi de Bucegi Sister&Co. semneaza o noua campanie de imagine pentru Bucegi, de aceasta data aducand un aer complet nou,  national, deosebit de peisajul categoriei, pentru brand.
webRelease: Ursus are o noua agentie de creatie UPDATE Ioncica, Ursus: Mediul online va beneficia de atentie pentru a substantiza caracterul inovator al brandului URSUS, Regele Berii in Romania, a incredintat creatia noii campanii tematice agentiei full service Papaya Advertising, in urma unui pitch desfasurat in aceasta vara, la care au participat cateva dintre cele mai bune agentii de creatie. UPDATE: Miercuri, 14 octombrie. Harry Ioncica, Senior Brand Manager Ursus, a declarat pentru webPR.ro ca "in continuare vom urmari sa eficientizam proiectele pe fiecare canal media astfel incat sa atingem cat mai multi consumatori Ursus. Mediul online va beneficia si el de o atentie deosebita, tocmai pentru a substantiza caracterul inovator al brandului".
webRelease: Grupul Realitatea-Catavencu internalizeaza vanzarile de publicitate Incepand de la 1 noiembrie 2009, Grupul Realitatea-Catavencu internalizeaza vanzarile de publicitate sub umbrela unei companii specializate, detinute de Grup. Aceasta va integra treptat toate produsele existente pe tv, print, radio, online si digital signage, urmand sa ofere partenerilor sai un pachet complet de medii de comunicare. Pana la sfarsitul anului, vanzarile pe 2009 pentru Realitatea TV, Telesport si Romantica vor fi gestionate in continuare de agentia DBV Media House. Noul director de vanzari al Grupului va fi Florin Alexandrescu.
webRelease: Grupul Realitatea-Catavencu incheie colaborarea cu DBV Media House Grupul Realitatea-Catavencu si regia de vanzari DBV Media House au agreat de comun acord incetarea colaborarii incepand cu data de 1 ianuarie 2010.
webRelease: Brici Entertainment - pregatita sa atace piata din Romania Mark Walton, unul dintre cei mai premiati creativi stabiliti in Romania, intra cu forte proaspete pe piata locala. Fost Chief Creative Officer pentru Bucuresti si Praga al JWT, Walton a agreat ca, odata cu demisia lui din companie, sa semneze un contract de non-concurenta cu Scala JWT/ WPP, pentru teritoriul Romaniei. Odata cu expirarea valabilitatii contractului in iunie 2009, Walton este pregatit sa lanseze ofensiva asupra pietii romanesti de publicitate, prin agentia sa Brici Entertainment.
webRelease: Stefan Iordache, liderul Leo Burnett, este juratul care va reprezenta Romania la Eurobest, sectiunea media Stefan Iordache, liderul Leo Burnett Group, este juratul care va reprezenta Romania la Eurobest, urmand sa evalueze lucrarile inscrise la media creativa. Sub coordonarea lui, Starcom a fost prima agentie romaneasca recompensata cu un Silver Lion la Cannes, urmat in acelasi an de un gold la Eurobest si un shortlist in 2008, toate distinctiile fiind acordate pentru proiecte neconventionale de media.
webRelease: Voxline aduce in premiera un serviciu online si mobile de interactiune intre brand si consumatori Incepand cu luna octombrie, utilizatorii romani de internet vor avea posibilitatea de a crea si distribui continut video direct pe telefonul mobil. Acest  serviciu, oferit in premiera pentru piata din Romania de compania israeliana Clip in Touch, prin intermediul reprezentantului exclusiv Voxline Communication, valorifica interesul utilizatorilor pentru astfel de produse si ofera marketerilor noi solutii de interactiune dintre brand si consumator, trecand de la ecranul monitorului la cel al telefonului.
webRelease: Springer&Jacoby Romania castiga un nou client, BASF Divizia Agro Compania BASF, lider mondial in domeniul chimic, a ales in Romania agentia Springer&Jacoby pentru a dezvolta concepte creative destinate Diviziei de Protectie a Plantelor.
webRelease: Brandient premiata la editia 2009 a prestigioasei competitii internationale Pentawards Brandient a castigat premiul Bronze la Pentawards 2009 in categoria “Food”, pentru designul ambalajului Papane (semipreparate din carne de pui), din portofoliul companiei romanesti Transavia. Ambalajul este semnat de designerii Brandient Bogdan Dumitrache si Cristian Petre.
Kondiment detine simultan certificarile pentru Google Analytics™ si Google AdWords™ Kondiment Service este din luna iulie consultant autorizat Google Analytics. Agentia interactiva Kondiment Service, parte a grupului international Kondiment GROUP GmbH, a fost acceptata din luna iulie in programul Google Analytics Authorized Consultants (GAAC), dupa ce a indeplinit toate conditiile Google pentru acreditare.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by