newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: Grupul Realitatea-Catavencu incheie colaborarea cu DBV Media House Grupul Realitatea-Catavencu si regia de vanzari DBV Media House au agreat de comun acord incetarea colaborarii incepand cu data de 1 ianuarie 2010.
webRelease: Brici Entertainment - pregatita sa atace piata din Romania Mark Walton, unul dintre cei mai premiati creativi stabiliti in Romania, intra cu forte proaspete pe piata locala. Fost Chief Creative Officer pentru Bucuresti si Praga al JWT, Walton a agreat ca, odata cu demisia lui din companie, sa semneze un contract de non-concurenta cu Scala JWT/ WPP, pentru teritoriul Romaniei. Odata cu expirarea valabilitatii contractului in iunie 2009, Walton este pregatit sa lanseze ofensiva asupra pietii romanesti de publicitate, prin agentia sa Brici Entertainment.
webRelease: Stefan Iordache, liderul Leo Burnett, este juratul care va reprezenta Romania la Eurobest, sectiunea media Stefan Iordache, liderul Leo Burnett Group, este juratul care va reprezenta Romania la Eurobest, urmand sa evalueze lucrarile inscrise la media creativa. Sub coordonarea lui, Starcom a fost prima agentie romaneasca recompensata cu un Silver Lion la Cannes, urmat in acelasi an de un gold la Eurobest si un shortlist in 2008, toate distinctiile fiind acordate pentru proiecte neconventionale de media.
webRelease: Voxline aduce in premiera un serviciu online si mobile de interactiune intre brand si consumatori Incepand cu luna octombrie, utilizatorii romani de internet vor avea posibilitatea de a crea si distribui continut video direct pe telefonul mobil. Acest  serviciu, oferit in premiera pentru piata din Romania de compania israeliana Clip in Touch, prin intermediul reprezentantului exclusiv Voxline Communication, valorifica interesul utilizatorilor pentru astfel de produse si ofera marketerilor noi solutii de interactiune dintre brand si consumator, trecand de la ecranul monitorului la cel al telefonului.
webRelease: Springer&Jacoby Romania castiga un nou client, BASF Divizia Agro Compania BASF, lider mondial in domeniul chimic, a ales in Romania agentia Springer&Jacoby pentru a dezvolta concepte creative destinate Diviziei de Protectie a Plantelor.
webRelease: Brandient premiata la editia 2009 a prestigioasei competitii internationale Pentawards Brandient a castigat premiul Bronze la Pentawards 2009 in categoria “Food”, pentru designul ambalajului Papane (semipreparate din carne de pui), din portofoliul companiei romanesti Transavia. Ambalajul este semnat de designerii Brandient Bogdan Dumitrache si Cristian Petre.
Kondiment detine simultan certificarile pentru Google Analytics™ si Google AdWords™ Kondiment Service este din luna iulie consultant autorizat Google Analytics. Agentia interactiva Kondiment Service, parte a grupului international Kondiment GROUP GmbH, a fost acceptata din luna iulie in programul Google Analytics Authorized Consultants (GAAC), dupa ce a indeplinit toate conditiile Google pentru acreditare.
Steve Clay este noul Executive Creative Director de la Lowe & Partners Premiat la D&AD, Cannes, One Show, One Show Design, CLIO, London International Awards, New York Festivals, John Caples, Communication Arts, AdFest si Spikes, Clay isi propune sa imprime un nou tonus produsului creativ Lowe.
PLEON Graffiti aduce Gradina Zoologica pe Internet Agentia PLEON Graffiti a conceput si lansat in premiera absoluta pentru Romania proiectul Digital Zoo, destinat in special copiilor si iubitorilor de animale. Realizat in parteneriat cu UPC Romania, Animal Planet si Gradina Zoologica Bucuresti, acest program se bazeaza pe un concept educational inovativ prin care stiinta este adusa mai aproape de public, prin intermediul Internetului.
Rusu+Bortun Brand Growers a adoptat Autism Romania Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™ a adoptat Organizatia Autism Romania, alaturandu-se initiativei Adopta un ONG.
webRelease: Reteaua Spin Communications lanseaza cea de-a treia locatie: Spin Communications Cipru Spin Communications continua extinderea regionala si deschide o noua locatie, fiind prezenta in trei capitale europene: Atena, Bucuresti si Nicosia. In plus, Spin lanseaza o campanie online, dovedind ca "everything can be said if properly worded".
ADOR 2009: Agentiile romanesti au inscris 221 de lucrari 36 de agentii au inscris 221 de lucrari in cele noua categorii ale festivalului de publicitate ADOR 2009, programat in perioada 7-10 septembrie. In intervalul 7-9 septembrie, participantii in competitie vor putea sa-si expuna ideile creative care au stat in spatele executiilor inscrise. Gala de Premiere va avea loc la Fratelli Social Club, in seara zilei de 10 septembrie. Andrei Bortun, general manager Millenium Communications, identifica printre motivele nivelului mai mic de participare diminuarea bugetelor pregatite de agentii pentru festivaluri si inasprirea regulamentului ADOR.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by