newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: KONDIMENT lanseaza KOMBO, platforma pentru crearea si administrarea de campanii online KONDIMENT Group GmbH lanseaza KOMBO un produs inovativ pentru piata din Romania, care integreaza simultan cele mai eficiente instrumente Google pentru marketing online. KOMBO se adreseaza companiilor care doresc sa se promoveze eficient in mediul online, oferindu-le acestora posibilitatea de a avea control total asupra bugetelor investite.
webRelease: Incep inscrierile pentru AdPrint 2010 AdPrint, singurul festival care celebreaza meritele echipelor de creatie in realizarea celor mai bune printuri din Europa, anunta cea de-a 11a editie.  Anul acesta, perioada de inscriere se va derula in intervalul 2 noiembrie 2009 - 15 februarie 2010.
webRelease: COSR a ales Momentum pentru promovarea miscarii olimpice  In urma unei analize comparative a ofertelor depuse de 15 agentii, Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) a selectat Momentum, parte a McCann WorldGroup Romania, in vederea coordonarii serviciilor de advertising si marketing pentru promovarea in tara noastra a Jocurilor Olimpice de la Londra 2012.
webRelease: B(rand) Yourself! Femei de succes din Romania iti arata cum. Brandurile sunt parte din viata noastra de zi cu zi. Cum te transformi pe tine intr-un brand de succes? Vino sa afli raspunsul pe data de 12 noiembrie 2009 la B(rand) Yourself! - Personal Branding Seminar, un eveniment organizat de IAA Young Professionals, ce-si propune sa clarifice ce se ascunde de fapt in spatele conceptului de personal branding si cum se construieste acesta.
webRelease: Elevate s-a imbogatit cu 14 ani de experienta Echipa Elevate s-a marit prin recrutarea a doua colege noi in departamentul de vanzari, Oana Guiu - Sales Manager si Adriana Ion - New Business Manager. Oana si Adriana adauga companiei 14 ani de experienta de lucru relevanta. 
webRelease: The Secret Service promoveaza Gala Premiilor Pentru Un Mediu Curat The Secret Service promoveaza Gala Premiilor Pentru Un Mediu Curat organizata de ECOTIC in parteneriat cu HotNews.ro sub auspiciile Ministerului Mediului. Evenimentul rasplateste initiativele de salvare si prezervare a mediului dezvoltate de organizatii, institutii si companii pe teritoriul Romaniei.
webRelease: Eduard Petrescu, Invent Media: "Ceea ce ne provoaca cu adevarat este ce va urma" Invent Media, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata publicitatii indoor din Romania, implineste 4 ani luna aceasta. Incepand cu 1 aprilie 2009, Invent Media a introdus in premiera pe piata cladirilor de birouri din Romania, casete luminoase (totemuri) suporturi publicitare noi, elegante, ce au dimensiuni generoase pentru spatiul indoor (70x100cm).
webRelease: Doua Cresta Awards pentru Saatchi & Saatchi Campania "Soundproof City" dezvoltata de Saatchi & Saatchi Bucuresti si Saatchi & Saatchi Frankfurt pentru Sony Ericsson, in Germania, a castigat doua premii la Cresta International Advertising Awards, eveniment ce s-a desfasurat luni, 26 octombrie la New York.
webRelease: Avon si Starcom prezinta Orasul In Bloom Starcom si Avon Cosmetics, cel mai innovator brand din industria cosmeticelor, propun o viziune inflorita, sofisticata si imbogatita cu design a Bucurestiului. Astfel, cu ajutorul a doi binecunoscuti designeri - Carmen Secareanu si David Sandu, Bucurestiul are incepand din 22 Octombrie un numar de 10 lucrari amplasate in Bucuresti, in sectorul 1, in zona Teatrului National, Piata Victoriei, Piata Charles De Gaulle, Calea Dorobanti, Arcul de Triumf, precum si in mallurile Vitan si Plaza Romania. Initiativa denumita "Orasul In Bloom", face parte din campania de lansare a parfumului In Bloom by Reese Whiterspoon si se defasoara in perioada 22 octombrie - 22 noiembrie.
webRelease: HTC lanseaza prima campanie de advertising la nivel global si noua pozitionare de brand "Quietly brilliant" HTC Corporation, producator global de smartphone-uri, lanseaza astazi o campanie globala de advertising bazata pe noua sa pozitionare de brand, Quietly brilliant. Prima campanie globala de advertising pentru HTC va fi lansata in urmatoarele saptamani in 20 de tari sub sloganul "You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you". 
webRelease: Leo Burnett si iLeo lanseaza House of Fun pentru Herbal Essences  Leo Burnett Group si Procter&Gamble au lansat pentru brandul Herbal Essences campania de comunicare House of Fun. Pornind de la ideea campaniei ATL, "The Herbal Essences Great Escape", Leo Burnett a conceput o campanie care sa faca posibila o evadare senzoriala.  
webRelease: Vodafone si McCann fac casting pe Facebook Pentru a promova oferta Vodafone pentru tinerii sub 26 de ani, McCann Erickson a folosit platforma Facebook realizand o aplicatie numita Date Casting. Tinerii sunt invitati sa iasa la intalniri si pentru asta pot face un casting acolo unde, de fapt, isi petrec mare parte din timp - adica pe internet.
webRelease: Lowe reprezinta Romania la cea de-a V-a Conferinta Internationala de Comunicare Sociala, la Milano Evenimentul va reuni cei mai mari specialisti internationali pentru o dezbatere despre responsabilitatea sociala a comunicatorilor. Agentia Lowe & Partners Romania a fost invitata la masa dezbaterilor multumita activismului social fervent din ultimii ani. Gazduita pe 27 octombrie 2009, de Universitatea din Milano, cea de-a V-a Conferinta Internationala de Comunicare Sociala este organizata de Fondazione Pubblicità Progresso. Steve Clay - Executive Creative Director la Lowe & Partners Romania, reprezinta agentia la aceasta reuniune.
webRelease: ROMNET a mizat PeApa.ro si a castigat  PeApa.ro a adus pentru ROMNET titlul de cel mai bun comerciant online la categoria timp liber si divertisment, la premiile E-Commerce.
webRelease: In premiera pe piata din Romania, Ogilvy Group lanseaza OgilvyEarth Bucuresti, 19 octombrie 2009: Ogilvy Group Romania a anuntat astazi lansarea unei noi specializari, unice pe piata locala de comunicare, OgilvyEarth, cu scopul de a sustine companiile din Romania in dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business si a unor programe de comunicare orientate catre viitor. OgilvyEarth Romania reuneste specialisti ai grupului Ogilvy cu experienta in comunicare, relatii publice, digital, marketing, interactive, activation si este condusa de Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations, impreuna cu Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One.
webRelease: Studiu de caz  - panouri publicitare in parcarile hypermarketurilor  Anul 2009 a obligat investitorii in comunicare la inventivitate, la indrazneala de a pasi pe teritorii noi, neexplorate in trecut, la corelatii mai amanuntite intre cauza publicitara si efectul in vanzari, la evaluare meticuloasa a rezultatelor pentru fiecare euro investit. Un studiu de caz de succes pentru aceasta abordare este iaurtul Tnuva si campania acestuia din august, de obicei o luna a amortelii comerciale.
webRelease: F5 X - Media vinde publicitate pentru 3 site-uri din portofoliul Bakemono  F5 X - Media, regia de vanzari online, cross-media si proiecte neconventionale parte din F5 - compania new media Realitatea-Catavencu va administra, incepand cu aceasta saptamana, spatiile publicitare ale website-urilor Convertor.ro, PranzulDinCaserola.ro si Hohoscop.ro.
webRelease: Heineken si Sister scriu legendele nationale, alaturi de Bucegi Sister&Co. semneaza o noua campanie de imagine pentru Bucegi, de aceasta data aducand un aer complet nou,  national, deosebit de peisajul categoriei, pentru brand.
webRelease: Ursus are o noua agentie de creatie UPDATE Ioncica, Ursus: Mediul online va beneficia de atentie pentru a substantiza caracterul inovator al brandului URSUS, Regele Berii in Romania, a incredintat creatia noii campanii tematice agentiei full service Papaya Advertising, in urma unui pitch desfasurat in aceasta vara, la care au participat cateva dintre cele mai bune agentii de creatie. UPDATE: Miercuri, 14 octombrie. Harry Ioncica, Senior Brand Manager Ursus, a declarat pentru webPR.ro ca "in continuare vom urmari sa eficientizam proiectele pe fiecare canal media astfel incat sa atingem cat mai multi consumatori Ursus. Mediul online va beneficia si el de o atentie deosebita, tocmai pentru a substantiza caracterul inovator al brandului".
webRelease: Grupul Realitatea-Catavencu internalizeaza vanzarile de publicitate Incepand de la 1 noiembrie 2009, Grupul Realitatea-Catavencu internalizeaza vanzarile de publicitate sub umbrela unei companii specializate, detinute de Grup. Aceasta va integra treptat toate produsele existente pe tv, print, radio, online si digital signage, urmand sa ofere partenerilor sai un pachet complet de medii de comunicare. Pana la sfarsitul anului, vanzarile pe 2009 pentru Realitatea TV, Telesport si Romantica vor fi gestionate in continuare de agentia DBV Media House. Noul director de vanzari al Grupului va fi Florin Alexandrescu.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by