Agenția de comunicare strategică BDR Associates a lansat platforma de discuție #SolitarDarSolidar, #NotTogetherNotAlone
Agenția BDR Associates a creat platforma de discuție #SolitarDarSolidar, pentru toți profesioniștii în comunicare și alte categorii profesionale care lucrează acum de acasă, în efortul de susținere continuă a clienților și a partenerilor de afaceri, în contextul crizei produse de Covid-19, la nivel global. Inițiativa este motivată de intenția de a reuni profesioniștii din România și din alte piețe, care sunt nevoiți să lucreze de acasă în această perioadă, într-un demers inspirațional și motivant pentru menținerea activităților în curs, dar și a spiritului creativ și inovator, transformând izolarea într-o oportunitate de comunicare.
Offerista cumpÄrÄ Ofertolino.ro si se extinde în Europa CentralÄ Åi de Est
Offerista Group, furnizor principal de marketing comercial digital în regiunea DACH (Germania, Austria Åi ElveÅ£ia) va fuziona cu Prospecto Group, companie care deÅ£ine Ofertolino.ro, furnizorul principal de marketing comercial digital în Europa CentralÄ Åi de Est. ClienÅ£ii Offerista Åi Prospecto vor avea acces în fiecare lunÄ la cel puÅ£in 39,5 milioane de consumatori din Europa, având oportunitatea de a-Åi extinde campaniile in zone noi. Oggy Popov va fi in continuare CEO Prospecto Group.
Peste 6,000 de elevi din România şi Republica Moldova au descoperit ştiinţa pe înţelesul lor în Laboratorul de Ştiinţe Bayer 2019
Baylab – Laboratorul de Ştiinţe Bayer a întâmpinat şi anul acesta peste 6,000 de copii din România şi Republica Moldova la cea de-a VI-a ediţie a proiectului, desfăşurată în perioada 6 – 24 mai în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa, Iaşi şi Chişinău. Formatul lansat în premieră în 2019 şi-a propus să îi facă curioşi atât pe elevii din învăţământul primar, cât şi pe cei din învăţământul gimnazial.
Portal de promovare firme de inchirieri toalete ecologice
Toaleta-Ecologica.com se ocupa de promovarea in mediul online al firmelor ce inchiriaza sau vand toalete ecologice/toalete ecologice de lux.
webPR Ce înseamnă să fii CEO-ul P&G timp de 2 zile?
5 studenți români au participat la Competiția Globală "CEO Challenge 2019", proiect organizat de P&G, începând din 2016, pentru tinerii din întreaga lume. Echipa câștigătoare, formată dintr-un student din Serbia, unul din România și unul din Grecia, a reușit să impresioneze juriul format din managerii P&G și va reprezenta Europa de Sud-Est în următoarea rundă a competiției, care se va desfășura la Istanbul, în luna aprilie.
Ioana Ciudin este noul Managing Director iProspect
Cu 15 ani de experienta in piata de marcomm din Romania, Ioana Ciudin a devenit din luna august noul Managing Director al agentiei de digital performance iProspect, parte din Dentsu Aegis Network Romania.
Marc Bortun este noul director de creatie al Rusu+Bortun Brand Growers
Incepand din aceasta luna, Marc Bortun, co-owner Rusu+Bortun, devine si directorul de creatie al agentiei. Astfel el va coordona toate proiectele, din punct de vedere creativ, pentru portofoliul de conturi compus din: Orange, Europa FM, Bittnet, Avia Motors, OroToro, Yasou, OSHO Restaurant, Mega Image, Ing Tech, Carturesti, Mandy Foods, Bursa Binelui BCR, Sports Hub (Cristina Neagu, Mihai Leu, Ana Maria Branza), Trutzi, The Institute, United Way, Equatorial (Vrunners.com), On Pharma, Patru Maini, Apollo111, Tiriac Energy, OLX Grup, Stratulat Albulescu, Inventure (francize.ro).
Tiger, Ruby si DDB Romania scot tigrul din tine
DDB Romania semneaza cea mai noua campanie pentru bautura energizanta Tiger, a carei protagonista este celebra cantareata Ruby.
Kinecto Isobar aduce Sunetele Padurilor alaturi de Greenpeace Romania si Pelicam
Kinecto Isobar Bucuresti si Greenpeace Romania se afla in a doua etapa a campaniei "Padurea nu este un film mut", de data aceasta lor alaturandu-si-le Pelicam. Astfel, in cadrul Festivalului International de Film despre Mediu si Oameni Pelicam, ajuns la cea de-a saptea editie, se va lansa o noua melodie folosind sunetele padurilor. Ea urmeaza pieselor "Cel mai frumos loc de pe pamant" (Coma) si "Sona" (Pixels).
Syscom Digital reinventeaza experienta de retail la Future Retail Solutions
In cadrul Future Retail Solutions, prima expozitie din Romania dedicata industriei de retail, agentia specializata in consumer interactions Syscom Digital a oferit un veritabil spectacol tehnologic, punand in scena inovatia si logistica de ultima ora. Accentul a fost pus pe interactiunea dintre brand si consumator: cand produsul isi intalneste publicul, diferenta o face capacitatea de a transforma o iesire la shopping intr-o experienta memorabila.
La Future Retail Solutions, divizia de proiecte speciale Experiential by Syscom Digital ne-a aratat cum se transforma actul de cumparare intr-o experienta
In cadrul Future Retail Solutions, prima expozitie din Romania dedicata industriei de retail, agentia specializata in consumer interactions Syscom Digital a oferit un veritabil spectacol tehnologic, punand in scena inovatia si logistica de ultima ora. Accentul a fost pus pe interactiunea dintre brand si consumator: cand produsul isi intalneste publicul, diferenta o face capacitatea de a transforma o iesire la shopping intr-o experienta memorabila.
Vinerea asta Bucium canta la Rock N Bike Club
Pe 20 aprilie, Bucium canta din nou la Sibiu, la Rock N Bike Club (strada Stefan cel Mare nr. 120). Biletele pot fi cumparate in limita locurilor disponibile, direct de la intrare, in seara concertului, la pretul de 20 de lei.
Tempo si Raiffeisen Bank deschid portile fabricii de afaceri pentru antreprenori
Factory by Raiffeisen Bank este o initiativa unica pe piata locala a serviciilor bancare si de consultanta de business. Este un program de creditare a startup-urilor, desfasurat pe raiffeisenfactory.ro, o platforma digitala destinata sprijinirii antreprenorilor care fie se afla la inceput de drum, fie au nevoie de ajutor pentru a-si pune in practica ideea de afaceri. Conceptul campaniei, livrat de Tempo Advertising, pleaca de la pozitionarea Raiffeisen Bank.
Ascensiunea in mediul de business prin limba germana, ed. a III-a - avantajele limbii germane in afaceri
Cea de-a treia editie a conferintei "Ascensiunea in mediul de business prin limba germana", organizata de A_BEST (http://www.abest.ro/), unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, a avut loc pe 29 martie la Hotelul Cismigiu din Bucuresti.
Conferinta marca A_BEST: "Ascensiunea in mediul de business prin limba germana", editia a III-a
A_BEST, unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, organizeaza pe 29 martie 2018 cea de-a treia editie a conferintei "Ascensiunea in mediul de business prin limba germana". La evenimentul care va avea loc la A_BEST Business Lounge din Bucuresti vor participa doi reprezentanti din top managementul companiei Unicredit Business Integrated Solutions Austria GMBH Viena - Sucursala Bucuresti.
Anul trecut, Avon si Jazz au lansat de 8 martie prima parte a campaniei Timp din Timpul tau
Anul trecut, Avon si Jazz au lansat de 8 martie prima parte a campaniei Timp din Timpul tau, pornind de la tensiunea reala ca femeia nu are nevoie de ziua ei de tot felul de atentii inutile, desi dragute, ci apreciaza mai degraba timp din timpul barbatului iubit. Antonia le canta barbatilor despre cum pot face ei treburile casnice de 8 martie, aparand ca din senin cand ei se gandeau la ce sa-i ia femeii iubite. Campania s-a viralizat rapid, cucerind YouTube Leaderboard si devenind una dintre cele mai premiate campanii Avon in festivalurile de PR, digital si creatie.
Ceasurile de mana, accesorii potrivite pentru rochiile de seara?
Ceasurile de mana sunt indragite deopotriva atat de barbati, cat si de femei, nu doar pentru rolul lor functional, ci si pentru cel de bijuterie, fara de care multe tinute nu ar fi complete sau nu ar avea acea tusa finala de care au nevoie. In timp ce unii le poarta ocazional, accesorizand doar anumite tinute, altii aproape ca nu se despart de ceasul de la mana, de aici si diversitatea de modele, stiluri si dotari tot mai sofisticate ale acestora.
WIAD 2018 - chatbots, tehnologie, studii de caz si inspiratie
Dupa o editie desfasurata la Iasi, WIAD a revenit in acest weekend in Bucuresti, redevenind capitala arhitecturii informationale din Romania. Conferinta organizata pe plan local de Grapefruit, aflata la a saptea editie in Romania, s-a desfasurat in acest an simultan in 56 de locatii. 25 de tari. 5 continente.
Grapefruit organizeaza World Information Architecture Day 2018 la Bucuresti, pe 24 februarie
56 de locatii. 25 de tari. 5 continente. Aflata la cea de-a sasea editie in Romania, WIAD (World Information Architecture Day) se va desfasura din nou la Bucuresti pe data de 24 februarie, la Qreator by Iqos, sub umbrela generala a temei "IA for Good".
Holsten si Tempo, o noua campanie de imagine
Noua campanie de imagine Holsten continua povestea cavalerilor. "Berea Germana Nr. 1 in Romania" sustine ideea de cavaler modern prin intermediul noilor endorseri Holsten: Regele Hagi si elevii sai de la echipa Viitorul.

Ultimele comunicate
- 15 Dec 2020 Cum isi planifica romanii cumparaturile de Craciun? Sondaj Ofertolino.ro
- 15 Dec 2020 Cum isi planifica romanii cumparaturile de Craciun? Sondaj Ofertolino.ro
- 10 Aug 2020 Ce este Social Media Marketing si de ce este important
- 15 Iul 2020 "Platforma Integrata SparkOneData", SMIS 115838 Spark OneData, software inovator dezvoltat in Municipiul Focsani
- 8 Iul 2020 Purificatorul de aer Pure Life P500 Teesa â pentru ca tu sÄ respiri liniÈtit
- 8 Iul 2020 Purificatorul de aer Pure Life P500 Teesa â pentru ca tu sÄ respiri liniÈtit
- 16 Iun 2020 Inca o recunoastere internationala pentru Centrul âAlexandru Procaâ din cadrul INCDIE ICPE-CA
- 15 Iun 2020 webRelease: Bonami inaugureaza primul magazin fizic si ofera retur gratuit 365 de zile
- 20 Mai 2020 webRelease: Bonami: Vanzari de 6 milioane de euro si previziuni optimiste pentru vara
- 24 Apr 2020 Solutie inovatoare de management financiar bazata pe inteligenta artificiala dezvoltata de Prime Dash, se lanseaza pe piata pe data de 27 Aprilie, 2020.