newsletter rss
HotNews.ro
webRelease:Un an de Fidelicard inseamna 1.000.000 de lei in puncte si premii De cand a fost lansat, in septembrie 2014, Fidelicard, programul de loializare al Bucuresti Mall si Plaza Romania, cel mai mare de acest gen implementat de un centru comercial din Romania, le-a acordat client›ilor numeroase puncte si a oferit premii a caror valoare totala se ridica la aproximativ 1.000.000 de lei.
webRelease: GDF SUEZ devine ENGIE si in Romania GDF SUEZ Energy Romania anunta schimbarea marcii comerciale in ENGIE si in Romania. Adoptarea noului brand ENGIE in Romania survine ca o etapa fireasca a procesului international de rebranding al marcii GDF SUEZ in ENGIE, derulat sub moto-ul ”Lumea se schimba si, odata cu ea, energia noastra„ si anuntat de catre Grup in data de 24 aprilie 2015.
webRelease: Ziua Nat›ionala a Femeilor pe Toc, sarbaƒtoarea in premieraƒ pentru Romania prin care sute de femei s™i-au celebrat elegant›a s™i frumuset›ea FashionUp a lansat pe 1 septembrie provocarea Back2Toc prin care a saƒrbaorit, timp de douaƒ saƒptaƒmani, eleganta femeilor care poartaƒ pantofi cu toc.
webRelease: Noul an scolar incepe cu joaca de-a meseriile la Plaza Romania Sambata, 12 septembrie, activitatile distractive si instructive iau startul la ora 11.00. Cei mici vor afla secretele meseriilor de medic si de profesor jucandu-se timp de o ora, pentru ca apoi sa exploreze culisele unei cariere artistice. Fiecare copil isi poate etala talentul sub reflectoarele Plaza Romania.
webRelease: D'S Damat din Plaza Romania s-a redeschis Magazinul D'S Damat din Plaza Romania a trecut printr-un proces de reconfigurare. Noul magazin, care s-a redeschis pe 1 august, se afla in aceeasi locatie (la parterul mall-ului) si ocupa o suprafata de 190.76 metri patrati.
webRelase:PepsiCo devine sponsor oficial UEFA Champions League PepsiCo anunta incheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, prin care branduri emblematice precum Lay's, Gatorade, Pepsi MAX si Pepsi isi unesc fortele cu prestigiosul turneu european.
webRelease:La Pizza Hut Delivery vara este mai savuroasaƒ cu Italian Mix Pizza Hut Delivery, conceptul de livrare la domiciliu lansat de Pizza Hut, anuntaƒ campania Italian Mix care se adreseazaƒ adevaƒratilor iubitori de pizza, doritori de noi experiente culinare traƒite alaƒturi de prieteni sau familie. Fanii brandului pot comanda acum din meniul Pizza Hut Delivery oricare douaƒ retete de pizza de dimensiune medie, pe blat Italian, la un pret special. 
webRelease:Catrinel Burghelea este noul partener al IMAGE PR Catrinel Burghelea este, începând cu luna iulie, noul partener al agenției independente de comunicare IMAGE PR. Catrinel Burghelea, Communication Director, deține 5% din companie și se alătură celorlalți proprietari ai IMAGE PR, Alexandru Păiuș și Iulia Tănase.
webRelease: Arctic si Beko fac alianta si iti dau premii pentru vacanta. Intra in concursul cu premii hot de la magazinul online Rombiz Pana la data de 31 august, cumparaturile de electrocasnice din magazinul online Rombiz va pot inscrie in cel mai atractiv concurs al verii. Tot ce trebuie sa faceti este ca in perioada urmatoare sa cumparati produse Arctic si Beko din magazinul online, pentru ca acesta sa va recompenseze cu cele mai dorite premii: laptopuri, tablete si vouchere in valoare de 100 de euro.
webRelease: Noul magazin Colin`€™s la Bucuresti Mall: o investitie de 300.000 de euro Un spatiu de trei ori mai mare, un design nou si reduceri de pana la 50% ii asteapta pe clientii Bucuresti Mall la noul magazin Colin`s, care se va redeschide duminica, 12 iulie.
webRelease:Movieplex gazduieste premiera nationala a filmului ”€žTibi” Pe 10 iulie, de la ora 18.00, Cinema Movieplex din incinta Plaza Romania va fi gazda premierei nationale a scurtmetrajului ”Tibi”€, realizat de un grup de liceeni din Bucuresti. Filmul regizat de Dan Iliuta, in varsta de 17 ani, a participat anul acesta in programul Short Film Corner al Festivalului de la Cannes. 
webRelease: S-a redeschis magazinul ETIC din Bucuresti Mall Magazinul ETIC din Bucuresti Mall s-a redeschis la sfarsitul lunii iunie si isi asteapta clientii cu reduceri de pana la 40% la colectia de primavara-vara. 
webRelease:Antonia si Lipton Ice Tea dau tonul sezonului estival, prin noua campanie ”€žMi-e vara” Lipton Ice Tea lanseaza campania ”Mi-e vara”€, impreuna cu doua noi sortimente de ice-tea racoritor, in editie speciala: o combinatie fresh de piersica si guava si un amestec special de mango, cocos si lime. Colaborarea cu Antonia continua de-a lungul verii, dupa ce artista a devenit imaginea Lipton in cadrul campaniei educationale ”€žCe-ai in ceai”€. Astfel, Antonia este personajul principal al celui mai nou spot TV Lipton Ice Tea si va fi protagonista unor evenimente speciale pregatite pentru fanii Lipton in noul sezon. 
webRelease: Pepsi a scos distract›ia la lumina si ia la purtare la Electric Castle Pepsi® Romania, partener Electric Castle la cea de-a treia edit›ie a festivalului, a oferit fanilor prezenti la eveniment o serie de experiente originale, concepute in cadrul campaniei globale Pepsi Challenge.
webRelease: The Body Shop lanseaza un nou concept-store in Bucuresti Mall Pe data de 27 iunie 2015, in Bucuresti Mall s-a redeschis The Body Shop, sub un nou concept supranumit Pulse 3.0! Noul butic The Body Shop este amplasat la etajul 1 si promite clientilor sai o experienta unica, memorabila si complet diferita de cea pe care o aveti pasind in alte magazine existente deja in Romania. 
webRelease: Renovarea Plaza Romania avanseaza: noi deschideri de magazine, mutari si remodelari In timp ce lucrarile de renovare si modernizare avanseaza, la Plaza Romania se anunta noi deschideri de magazine, mutari si reconfigurari ale unor spatii comerciale.
webRelease: Tara Minunilor se muta la Plaza Romania Pe 30 si 31 mai, 1, 6 si 7 iunie, cu ocazia Lunii copiilor, mall-ul ii asteapta pe copii cu o multitudine de jocuri si activitati distractive, de la puzzle-uri uriase pana la spectacole de teatru si numere de dans.
webRelease:Anca Serea sustine Shoes & Bags Fair de la Plaza Romania Evenimentul, ce le aduce amatoarelor de fashion doua saptamani de superoferte la produse de incaltaminte si marochinarie, se bucura de aportul Ancai Serea.  
webRelease: Se prelungeste perioada de inscriere la Concursul Bon Appetit datorita numeroaselor cereri Plaza Romania si Bucuresti Mall le-au pus la indemana clientilor pasionati de gastronomie un concurs de gatit cu jurati celebri si premii de peste 1800 de euro. Pentru a le oferi tuturor bucatarilor amatori sansa de a participa la aceasta competitie, perioada de inscriere s-a prelungit pana pe 23 septembrie 2015.
webRelease: Un nou magazin Penti s-a deschis la Plaza Romania Clientele mall-ului au de acum la indemana o gama variata de dresuri, sosete, lenjerie intima, costume de baie si produse home wear.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by