newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: Blake Horsley este noul Country Head al P3Romania P3, investitor specializat, dezvoltator si manager de proprietati europene de logistica, l-a numit pe Blake Horsley in functia de Country Head Romania. Acesta se va concentra pe extinderea companiei in Romania, o tara cu un mare potential datorita cresterii importantei ei pe piata logistica din Europa. Horsley locuieste deja de 8 ani in Romania.
webRelease: Deliciile raw vegane de la Rawyal Brunch&Cakes acum si in Bucuresti Mall Pentru cei care apreciaza bucataria raw vegana, cunoscuta bloggerita de lifestyle, Carmen Negoita, a inaugurat in Bucuresti Mall o noua cofetarie dedicata lor, Rawyal. Cu aceasta ocazie clientii pot incerca noul meniu de preparate raw vegane special pentru sarbatorile de iarna.
webRelease: Un Black Friday cat 10 zile la Sofiaman La Sofiaman, Black Friday vine cu promotii de pana la 50%, in perioada 20-29 noiembrie. Astfel, in cele 10 zile, cumparatorii SOFIAMAN isi vor putea achizitiona articole de imbracaminte de noapte, de casa si lenjerie intima la preturi speciale. Pasionatii de shopping vor avea la dispozitie zeci de produse reduse.
webRelease: Up Romania, la primul HACKATHON international destinat combaterii malnutritiei si sustinerii unei alimentatii sanatoase Cel mai mare Hackathon dedicat combaterii malnutritiei, ”FEEDING FAIR/ Hacking Malnutrition”€,  a avut loc in aceasta toamna la Milano. Principala tema dezbatuta a fost combaterea malnutritiei si a efectelor sale la nivel global, un eveniment sustinut de Up Grup. Invitati din intreaga lume, de la specialisti in alimentatie, economie, agricultura, cibernetica si pana la reprezentanti ai ONG-urilor, start-up-urilor, multinationalelor, studenti eminenti si politicieni, cu totii au dezbatut si au propus solutii inovatoare pentru a contracara efectele malnutritiei, dar mai ales pentru a incuraja o viata sanatoasa.  
webPR: BDR Associates: 20 de ani de excelenta in comunicare strategica in Romania moderna BDR Associates aniversează două decenii de excelenţă în construirea şi modelarea pieţei de comunicare strategică din România, materializate prin proiecte ample dezvoltate pentru clienţi majori din multiple industrii, precum şi printr-o abordare definită de integritate si profesionalism, creaţie şi inovaţie. Iniţial o agenţie clasică de relaţii publice, BDR Associates şi-a extins treptat aria de activitate cu domenii de practică în public affairs, crisis management, managementul reputaţiei, comunicare corporatistă, comunicare internă, training-uri de specialitate, dezvoltare creativă,  branding, social media şi digital, responsabilitate socială şi corporatistă, cercetare şi analize sectoriale, alte discipline specifice.
webRelease: S-a deschis al doilea restaurant traditional romanesc Zexe Zahana Zexe Zahanaua Gastronomica, cel mai cunoscut restaurant traditional romanesc din Bucuresti, a devenit pe parcursul ultimilor ani ceea ce se numeste si reprezinta cu adevarat o destinatie gastronomica. Avand in vedere aceste aspect, Zexe a deschis al doilea restaurant traditional romanesc in Bucuresti, pentru ca, din in ce mai multe persoane, sa se poata bucura de mancarea romaneasca adevarata. A inceput sa fie din ce in ce mai greu sa gasesti si sa ai incredere intr-un restaurant traditional romanesc care sa respecte retele traditionale si nu sa-ti serveasca mancare cumparata din comert.
webRelease: Descopera sacul lui Mos Craciun cu Fabulous Baskets Esti in cautarea cadoului potrivit pentru clientii, partenerii sau angajatii tai? Fabulous Baskets te conduce intr-o experienta pe meleaguri autohtone, in Franta, Republica Moldova sau in Italia. Cadourile va vor imbia la masa in familie sau va vor atrage in atmosfera petrecerilor de Craciun.
webRelease: Gala "Femeia anului in afaceri" Gala ”Femeia anului in afaceri”€, reper important al Proiectului cofinantat, Respect si sanse egale pentru femei ce combatere a discriminaƒrii femeii in Romania.
webRelease:3 modalitati prin care poti tine diabetul la distanta Diabetul este o tulburare a metabolismului ce este determinata de productia insuficienta de insulina a organismului, fie mostenita genetic, fie provocata de o viata sedentara sau de o dieta nesanatoasa. Pentru ca aceasta boala afecteaza din ce in ce mai multe persoane in intreaga lume, medicii specialisti vin cu recomandari de care sa tinem cont daca vrem sa ii prevenim aparitia. 
webRelease: Zeci de automobile de epoca vin la Retroparada Toamnei, in parcarea Ploiesti Shopping City Retroparada Toamnei, organizata de Retromobil Club Romania, ii invita pe toti iubitorii si colectionarii de masini in parcarea Ploiesti Shopping City sa admire si sa fotografieze peste 30 de autovehicule retro. Evenimentul, devenit deja traditie pentru cel mai mare centru comercial din Prahova si imprejurimi, va avea loc sambata, 17 octombrie, incepand cu ora 10:00. 
webRelease: Activia lanseaza o noua campanie:,,Provocarea ACTIVIA. Mult›umita sau banii inapoi” Stil de viata echilibrat: In aceasta toamna ACTIVIA is™i provoaca din nou consumatorii sa adopte un stil de viat›a echilibrat si obiceiuri alimentare sanatoase. Noua campanie integrata de comunicare ii invita sa adauge starea de bine in cosul de cumparaturi si sa consume ACTIVIA zilnic, timp de 14 zile, cu promisiunea de a primi banii inapoi in cazul in care nu sunt multumiti.
webRelease:Peste 3000 de copii au traƒit experienta KIDS ON THE MOON in PloiesŸti Shopping City Cel mai recent eveniment organizat la PloiesŸti Shopping City in luna septembrie, KIDS ON THE MOON, ce a facut inconjurul lumii, a reunit in mall-ul din Prahova peste 3.000 de copii din intreaga regiune. Astfel, PloiesŸti Shopping City isŸi reconfirmaƒ statutul de centru regional al distracatiei sŸi cumpaƒraƒturilor, alineat la trendurile internationale.
webRelease: Iris-sesiune de autografe in Ploiesti Shopping City Iris isi invita toti fanii la o sesiune extraordinara de autografe in Ploiesti Shopping City. Evenimentul va avea loc duminica, 4 octombrie, incepand cu ora 16:30. Legendara trupa va face oprirea in cel mai important mall din regiune cu ocazia concertului ce va desfasura cateva ore mai tarziu la Casa de Cultura a Sindicatelor din Ploiesti. 

webRelease:Bucuria de a darui flori n-are granite: topul tarilor din care romanii cumpara flori pentru cei de acasa

In ultimii 20 ani, conform estimarilor celui mai nou recensamant realizat in Romania, au plecat din tara cateva milioane de oameni. Acestia insa nu isi uita rudele ramase aici si, cu ajutorul internetului si serviciilor online, chiar si daruitul de flori nu mai este imposibil. Magnolia, una dintre cele mai longevive florarii din Romania, inregistreaza comenzi constante si impresionante din urmatoarele tari: Statele Unite ale Americii, Germania si Marea Britanie, dar nici Franta nu este departe de acest top.
webRelease:Cat de mare este potent›ialul Instagram pentru publicitatea din Romania Sunt peste 300 de milioane de utilizatori ai acestei aplicat›ii s™i interact›iunea este la unul dintre cele mai ridicate niveluri (in comparatie cu produse rivale). De asemenea, panaƒ acum au fost incaƒrcate pe Instagram peste 30 de miliarde de fotografii. Today€™s, agent›ie de marketing online, a analizat cifrele de care ar trebui saƒ t›inaƒ cont brandurile cand vor trece la publicitatea pe aceastaƒ ret›ea socialaƒ.
webRelease: Toamna distractiei cu Sofiaman: copiii sunt personajele principale in acest sezon Toamna aceasta, Sofiaman, cel mai mare producator de imbracaminte de casa si de noapte din Romania, vine cu propuneri vestimentare vesele pentru copiii de toate varstele. Pijamalele colorate, compleurile cu imprimeuri jucause, jachetele uni, bluzele calduroase si body-urile dragalase sunt articolele de imbracaminte care nu trebuie sa lipseasca din garderoba niciunui princhindel.
webRelease:Un an de Fidelicard inseamna 1.000.000 de lei in puncte si premii De cand a fost lansat, in septembrie 2014, Fidelicard, programul de loializare al Bucuresti Mall si Plaza Romania, cel mai mare de acest gen implementat de un centru comercial din Romania, le-a acordat client›ilor numeroase puncte si a oferit premii a caror valoare totala se ridica la aproximativ 1.000.000 de lei.
webRelease: GDF SUEZ devine ENGIE si in Romania GDF SUEZ Energy Romania anunta schimbarea marcii comerciale in ENGIE si in Romania. Adoptarea noului brand ENGIE in Romania survine ca o etapa fireasca a procesului international de rebranding al marcii GDF SUEZ in ENGIE, derulat sub moto-ul ”Lumea se schimba si, odata cu ea, energia noastra„ si anuntat de catre Grup in data de 24 aprilie 2015.
webRelease: Ziua Nat›ionala a Femeilor pe Toc, sarbaƒtoarea in premieraƒ pentru Romania prin care sute de femei s™i-au celebrat elegant›a s™i frumuset›ea FashionUp a lansat pe 1 septembrie provocarea Back2Toc prin care a saƒrbaorit, timp de douaƒ saƒptaƒmani, eleganta femeilor care poartaƒ pantofi cu toc.
webRelease: Noul an scolar incepe cu joaca de-a meseriile la Plaza Romania Sambata, 12 septembrie, activitatile distractive si instructive iau startul la ora 11.00. Cei mici vor afla secretele meseriilor de medic si de profesor jucandu-se timp de o ora, pentru ca apoi sa exploreze culisele unei cariere artistice. Fiecare copil isi poate etala talentul sub reflectoarele Plaza Romania.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by