newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: "€œNegocieri de succes"€, un training care te invata cum sa castigi ceea ce meriti In zilele de 10 si 11 februarie 2014, MMM Consulting Int'€™l va invita la training-ul cu aplicabilitate practica  - "€œNegocieri de Succes"€, care il va avea la "€œpupitru"€ pe Catalin Chirilescu, un architect al invatarii. In urma a numai doua zile de training va veti dezvolta abilitatile de negociere pentru business-ul vostru si veti beneficia de aplicabilitate practica in persuasiunea si influenta procesului de negociere.
webRelease: Gasirea unui loc de munca prin intermediul online Simti nevoia de o schimbare a locului de munca? Doresti ceva nou sau un salariu mai mare? Ai nenumarate optiuni pentru a gasi un job mai bun si un salariu mai mare. Mediul online te ajuta sa alegi si sa aplici la diferitele oferte existente vacante.
LANSAREA primului numar al revistei BEBELU! Grupul Medienholding va lansa luni 16. Decembrie ora 17.30 laJubile the Ballroom Pipera (salon Le Reve - Sos. Pipera, nr.48-50, Bucuresti), revista BEBELU.
webRelease: Eveniment revista COSMOS Revista COSMOS invita publicul cititor si pasionat de literatura esoterica si spirituala la o intalnire pe teme incitante si interesante, in cadrul careia vor avea loc si lansari de carte: "Astrologia arhetipurilor" - autor Contele Incappucciato, "Esenta fericirii" - autor Octavian C. Chirac si "Tezaur medical oriental - prevenirea imbolnavirii" - autor Al. Husar.
webRelease: Seminarul Comunitatii de CSR a reunit 60 de specialisti din aproape 40 de companii Participantii au dezbatut subiecte de actualitate din domeniul Responsabilitatii Sociale Corporative; Evenimentul se inscrie in seria de initiative realizate de CSRmedia.ro pentru a crea o Comunitate puternica a Specialistilor de CSR din tara noastra. Primul Seminar al Comunitatii de CSR, realizat pe 5 noiembrie de echipa CSR Media, a reunit circa 60 de specialisti si comunicatori de CSR din aproape 40 de companii romanesti. In cadrul intalnirii au fost dezbatute subiecte de interes din domeniul Responsabilitatii Sociale Corporative.
webRelease: Coca-Cola Romania castiga Silver Drum pentru campania Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B'ESTFEST, In cadrul Festivalului de publicitate Golden Drum 2013 Pentru ca ideile inovatoare sunt cheia povestilor de  succes ale brandurilor, Coca-Cola Romania este din nou premiata la una dintre cele mai importante competitii de publicitate, Golden Drum 2013. Astfel, Coca-Cola castiga Silver Drum pentru Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B'€™ESTFEST, la categoria Digital Campaigns.
webRelease: Au inceput inscrierile in competitia SuperBlog 2013 Ajunsa la cea de-a saptea editie, competitia SuperBlog aduce la start bloggeri dornici sa-si afirme creativitatea in probe dintre cele mai diverse, propuse si jurizate de catre sponsori. De duminica, 1 septembrie, cand s-a dat startul inscrierilor, si-au anuntat public participarea peste 60 de bloguri, iar inscrierile continua pana la sfarsitul lunii.
webRelease: Dove rasplateste "€žIngrijirea intensa a parului tau" prin intermediul unei aplicatii pe pagina de Facebook Dove a lansat o provocare fanelor Dove pe pagina de Facebook prin intermediul aplicatiei "Ingrijirea intensa a parului tau". Astfel, aproximativ 6700 de femei si-au identificat micile slabiciuni din rutina zilnica de ingrijire a parului. In perioada 10 iunie - 11 iulie 2013, aplicatia a beneficiat de un mix de promovare prin intermediul unui tab dedicat pe pagina de Facebook Dove, Facebook Ads si comunicare online.
webRelease: Peste 1.000 de participanti inscrisi pina acum la „The Most Beautiful Truck & Chopper Festival – 2013” si inscrierile vor continua pana la 01 Septembrie! Anul acesta va avea loc pentru prima data in tara noastra "The Most Beautiful Truck&Chopper Festival", un eveniment unic, organizat de U.N.T.R.R, IFPTR si Adbrain Partners. Inscrierile in competitie sunt in toi pe site-ul festivalului: www.choppertruckfestival.com, unde sunt asteptati in continuare soferii profesionisti si posesorii de camioane si choppere care vor sa se faca cunoscuti in fata intregii tari cu indemanarea personala sau cu frumusetea si unicitatea vehiculelor lor. Pana in prezent,  peste 1.000 de concurenti s-au inscris in concurs pe siteul festivalului.
webRelease: Lidl Live Social Grill - campania de real-time marketing prin care, cu un simplu tag, ti se livreaza acasa produsele pregatite la gratarul Lidl In perioada 15 - 28 iulie, Lidl Romania te invita la un savuros barbecue online, prin aplicatia de Facebook Lidl Live Social Grill. Noutatea acestei campanii consta in componenta de "€žlive streaming"€ care permite vizualizarea, in timp real, a produselor pregatite pe gratarul aflat in parcarea magazinului Lidl de pe strada Ziduri intre Vii din Bucuresti. Fanii de pe pagina de Facebook Lidl vor avea posibilitatea sa asiste online la pregatirea bunatatilor la gratar, sa se eticheteze (tag) in produsele astfel preparate si sa le castige instant.
 WWTV.ro, locul unde iti petreci timpul liber…oriunde te-ai afla  Dorind sa ofere utilizatorilor sai din Romania un mod de petrecere a timpului liber, dar si mobilitate, WWTV pune la dispozitia acestora, in deplina legalitate, posibilitatea de a viziona live, online, peste 20 de canale TV, dar si aceea de a alege cand si ce vor sa vada din continutul video-on-demand disponibil pe site.
webRelease: United dezvolta campania de lansare pentru cea mai verde cladire de birouri din Bucuresti, Floreasca Park Portland Trust, un important dezvoltator imobiliar britanic, care a construit si inchiriat 260.00 mp de caldiri noi in Romania, a desemnat United, lider in proiecte de marketing pentru industria de real estate si centre comerciale, in calitate de agentie de marketing pentru proiectul Floreasca Park.
webRelease: PRwave.ro si G Data ofera 10 licente antivirus cadou PRwave - www.prwave.ro, site dedicat stirilor pentru afaceri si materialelor de comunicare si relatii publice si G Data lanseaza un concurs cu 10 premii constand in cate o licenta antivirus G Data TotalProtection 2014 ESD http://www.avsecurity.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=233&Itemid=431 cu valabilitate de un an. Concursul se desfasoara in perioada 03-18 iulie 2013, iar cei interesati trebuie doar sa raspunda la 3 intrebari extrem de simple printr-un reply in cadrul topicului de concurs: http://www.prwave.ro/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=89&func=view&catid=21&id=38103.
webRelease: evoMAG.ro si Evia Media – campanie de publicitate pentru posesorii de smartphone-uri evoMAG.ro, unul dintre cele mai mari site-uri de comert electronic din domeniul IT&C si Telecomunicatii din Romania, a ales agentia de publicitate neconventionala Evia Media, pentru noua campanie de promovare, bazata pe QR coduri.
webRelease: O noua serie din "Razboiul transportatorilor" pe HISTORY HISTORY transmite a doua serie din "Razboiul transportatorilor"€. Noua serie a avut premiera luni, 13 mai 2013, si va continua cu noi episoade. "Razboiul transportatorilor"€ urmareste cativa antreprenori independenti care au descoperit ca pot face avere transportand articole de care carausii traditionali se feresc. Fiecare episod patrunde in competitiva lume a acestor transportatori, care se lupta pentru sansa de a prelua cele mai problematice incarcaturi.
webRelease: Profi Print aniverseaza 10 ani Anul 2013 are o semnificatie aparte pentru Profi Print, implinindu-se 10 ani de la debutul sau pe piata productiei publicitare. Modelul de business implementat de Adrian Profir s-a dovedit a fi unul de succes si durabil. "€œAcum 10 ani nu ma gandeam atat de departe. Am pornit intr-o piata destul de diferita de cea de acum, in care nu existau foarte multe companii specializate in productie publicitara care sa poata oferi servicii complete si sa se remarce prin inovatie, prin solutii. Provocarile au devenit din ce in ce mai mari de-a lungul timpului, precum si exigentele clientilor."€, povesteste Adrian Profir, director general Profi Print.
webRelease: Green Pro - Conferinta finala Marti, 30 Aprilie 2013, Universitatea "€žVasile Alecsandri" Bacau, in calitate de partener lider in cadrul proiectului Green Pro -€“ Promovarea Produselor Verzi, va organiza Conferinta Finala a proiectului cu scopul de a prezenta concluziile rezultate in urma implementarii proiectului ce a avut drept obiectiv realizarea unei campanii de constientizare destinata informarii consumatorilor si producatorilor asupra produselor verzi.
webRelease: Green Pro si seminariile verzi Pana la data de 30 Aprilie 2013 vom lansa un portal verde dedicat tuturor producatorilor si distribuitorilor de produse verzi (cu exceptia celor din domeniul alimentar, farmaceutic, parfumurie) unde companiile se pot inregistra fara nici un cost pentru a-si promova produsele.
webRelease: Experiment social care schimba perceptia femeilor despre frumusete - Dove Real Beauty Sketches subliniaza diferenta majora dintre imaginea de sine si perceptia celorlalti Dove a organizat un experiment social surprins intr-un scurt film documentar, Dove Real Beauty Sketches, pentru a demonstra faptul ca modul in care se descriu femeile pe ele insele este dramatic diferit in comparatie cu maniera in care sunt vazute de ceilalti. 78% dintre romance se declara cel mai aprig critic al felului in care arata*, motiv pentru care Dove isi asuma misiunea de a crea o lume in care frumusetea este o sursa de incredere si nu de anxietate. Prin intermediul filmului, Dove, impreuna cu fostul grafician criminalistic instruit de FBI - Gil Zamora, au facut un pas important in schimbarea perceptiei femeilor despre frumusete. In doar 4 zile de la lansare, filmul a generat peste 8,400,000 de accesari.
webRelease: Bacaul e verde cu Green Pro, din nou Acest eveniment incheie seria deplasarilor in tara dupa ce campania verde a pornit in Octombrie din Bacau, a ajuns la Cluj in Ianuarie, la Sibiu in Februarie, in Martie la Timisoara, iar la inceputul lui Aprilie la Bucuresti.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by