newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: KIABI nu va modifica preturile produselor in urma schimbarii de TVA Retailerul francez KIABI, prezent pe piata romaneasca prin cele 5 magazine deschise in ultimul an nu va modifica pretul produselor in niciuna dintre unitati, ca urmare a schimbarii de TVA. Costurile in plus rezultate in urma majorarii TVA-ului vor fi suportate in totalitate de companie, iar aceasta decizie nu va afecta in niciun fel politica de preturi de pana acum si configuratia actuala privind numarul de angajati.
webRelease: Meli Melo - Paris pastreaza aceleasi preturi, in conditii de majorare a tva-ului Meli Melo - Paris, liderul pietei de bijuterii si accesorii fantezie din Romania, anunta mentinerea preturilor constante, suportand costurile provocate de cresterea TVA-ului din 01 iulie 2010, din resurse proprii. Pe fundalul economic incert din Romania, brandul Meli Melo - Paris vine cu prima veste buna din moda: aceleasi preturi prietenoase de la 01 iulie, cu care clientele Meli Melo - Paris s-au obisnuit ...si multe alte surprize in aceasta luna.
webRelease: Bazar de articole sportive Nike in Sibiu Elmec Romania, distribuitorul Nike in Romania, deschide pentru prima oara in Sibiu un bazar de articole sportive Nike. Bazarul Nike este un magazin temporar, deschis pe o perioada limitata - intre  2-27 iulie 2010. Avand o suprafata de 700 de metri patrati, magazinul este situat in zona Garii Sibiu - Piata 1 Decembrie 1918 nr. 69 - fiind deschis  in fiecare zi, de luni pana duminica, intre orele 10,00-20,00.
webRelease: Romanii au ales Produsul Anului 2010. Consumatorii au premiat inovatia Pentru al doilea an consecutiv, conceptul Produsul Anului are loc in Romania. Inca o data, consumatorii si-au exprimat preferintele in ceea ce priveste produsele, in cadrul celui mai mare studiu de piata din Romania.
webRelease: Carrefour continua expansiunea - al patrulea supermarket din Bucuresti: Carrefour Market Ghencea Vineri, 25 iunie 2010, Carrefour deschide al doilea supermarket din aceasta saptamana: Carrefour Market Ghencea, cel de-al patrulea din capitala. Deschiderea va fi la ora 8:00. Modelul comercial se axeaza pe o gama de aproximativ 8.400 produse, iar oferta include aproximativ 1.000 articole marca proprie Carrefour la acelasi pret ca in hypermarket (iar la o calitate similara costa cu minim 20% mai putin, in raport cu marcile nationale).
webRelease: Carrefour continua expansiunea -al treilea supermarket din capitala: Carrefour Market Razoare Marti, 22 iunie 2010, la ora 8:00, se deschide cel de-al treilea supermarket Carrefour din Bucuresti: Carrefour Market Razoare. Carrefour doreste sa fie mai aproape de clientii sai, in inima cartierelor si continua expansiunea in Bucuresti. Se deschide astfel un nou Carrefour Market, de 704 m2, urmand aceeasi strategie de "preturi mici zilnic".
webRelease: Carrefour Romania si clientii sai au ajutat peste 5.000 de familii impreuna cu Societatea Nationala In cele 8 luni de proiect, in magazinele Carrefour s-au strans 62.226 kg de alimente dintr-un total de 145.520 kg, conform ultimelor date ale reprezentantilor Crucii Rosii, precum si aproximativ 150.000 de lei necesari gestionarii si logisticii proiectului.
webRelease: Volumul vanzarilor retailerilor este afectat doar in mica masura de insolventa Un studiu de piata privind insolventa, realizat de Flanco, a aratat ca 80% dintre cei intervievati au auzit despre insolventa iar, dintre acestia, numai 25% (sau 20% din total celor intervievati) cunosc o firma aflata in proces de insolventa. Mergand mai departe, studiul a relevat ca din cei 25% care cunosc o firma aflata in insolventa, 50%  (sau 10% din total intervievati) nu ar cumpara de la ea. Potrivit Flanco, unul dintre motivele care i-ar determina pe cei 50% dintre cei care cunosc o firma aflata in insolventa sa cumpere de la ea este aceea ca se asteapta ca respectiva companie sa aiba oferte foarte bune.
webRelease: Lipton Ice Tea iti da sansa sa fii alaturi de Hugh Jackman la filmarea urmatorului spot TV Lipton Ice Tea anunta lansarea competitiei internationale "Marea Preselectie", ce ii ofera sansa unui norocos castigator sa il insoteasca pe Hugh Jackman pe platourile de filmare in timpul realizarii urmatorului spot TV al brandului. Competitia a fost inspirata de  succesul obtinut de primele doua spoturi Lipton Ice Tea, care il au ca protagonist pe Hugh Jackman si care au rulat in intreaga lume.
webRelease: Biletele la concertele Events in RATE si in librariile Humanitas din toata tara, doar prin CardAvantaj Amatorii de muzica isi pot cumpara acum in RATE biletele la concertele organizate de catre Events din intreaga tara, prin reteaua Eventim prezenta in librariile Humanitas.
webRelease: Gatorade lanseaza  pe piata romaneasca noua formula fara coloranti si indulcitori artificiali Gatorade, bautura sport numarul unu in lume, lanseaza pe piata din Romania o noua formula imbunatatita, creata special pentru a raspunde nevoilor actuale ale consumatorilor. Fara coloranti si indulcitori artificiali, noua formula Gatorade se poate gasi incepand din aceasta luna in trei variante de arome: Cool Blue (zmeura), Portocala si Lamaie.
webRelease: Lipton Ice Tea Mango, noul ceai rece cu arome exotice Pepsi Lipton International lanseaza in Romania Lipton Ice Tea Mango, ceaiul rece cu aroma de mango. Lipton Ice Tea Mango este o bautura cu gust exotic, fara conservanti, fara coloranti si fara arome artificiale, special creata pentru verile toride, cand organismul are nevoie de hidratare, dar si de o serie de antioxidanti si flavonoizi.
webRelease: Bijuterii fantezie Meli Melo Paris la doar 9,99 lei  Sarbatoreste cu stil si fantezie trecerea la anotimpul verii. Infrumuseteaza-te pentru zilele insorite si petrecerile incendiare care vor veni in sezonul estival. In perioada 05 / 24 mai 2010, Meli Melo  Paris te invita la o repriza de shopping si rasfat. Te asteapta o multime de produse in tendinte, la preturi speciale.
webRelease: Colectia One de la Sfera Jewelry Design Incepand de marti, 27 aprilie, Sfera Jewelry Design are un spatiu virtual, unde puteti vedea toate piesele primei noastre colectii, One. Colectia One este formata integral din bijuterii handmade. Piesele colectiei (cercei, coliere, bratari) sunt multicolore, vesele, avangardiste, nastrusnice si chiar traznite, fiecare avand un design irepetabil, rezultat din prelucrarea manuala a materialului, fara sabloane sau forme de modelaj.
webRelease: Noi castigatori la mywin In primele doua saptamani de la lansare, MyWin, primul site de licitatii cu preturi mici dinRomania, a ajuns la 8000 de vizitatori pe zi, dintre care patru sunt deja castigatori. Acestia au platit, in total, 106,8 lei pentru produse in valoare de 4.059,46 lei. Orice utilizator al site-ului poate cumpara produse valoroase, gen apartamente, masini sau electrocasnice cu bani de buzunar. Web site-ul poate fi accesat la adresa www.mywin.ro.
webRelease: Genti fantezie Meli Melo - Paris la doar 29.99 lei In perioada 22 aprilie - 20 iunie 2010, Meli Melo - Paris te surprinde cu o noua invitatie la rasfat si infrumusetare. Din magazinele celui mai indragit brand de bijuterii si accesorii fantezie din Romania, poti achizitiona acum genti la doar 29.99 lei.
webRelease: Proporta, brandul britanic de huse pentru telefoane mobile, PDA, laptop, mp3 player si eReader Magazinul online www.husepiele.ro, ce are de astazi un design mai modern si mai atragator, dar si un stoc de produse mai diversificat, in ton cu asteptarile clientilor nostri, anunta includerea in portofoliu a unei noi marci de huse pentru telefoane mobile, PDA, laptop, mp3 player si eReader: Proporta.
webRelease: Designerii romani isi vand creatiile prin FashionUp, mall-ul online detinut de Marius Ghenea FashionUp.ro lanseaza Designers' Boutique. "Odata cu lansarea acestei zone dedicate designerilor romani din mall-ul online FashionUp.ro, indeplinim inca un obiectiv important pe care ni l-am asumat anul trecut, la lansarea FashionUp.ro", a declarat cu Marius Ghenea, actionar al Online Fashion Group, compania care administreaza site-ul FashionUp.ro.
webRelease: Invitatie la shopping: MANGO, colectia primavara-vara 2010, online in FashionUp.ro MANGO, unul dintre cei mai cunoscuti retaileri din Europa de imbracaminte pentru femei, isi prezinta acum colectia primavara-vara 2010, in FashionUp.ro. Prin doar cateva clickuri, cele mai hot itemuri din colectia MANGO primavara-vara pot ajunge in garderoba ta. Colectia Scarlett by Mango, prezentata de Scarlett Johansson, aduce in prim plan tendintele acestui sezon, atat in materie de imbracaminte casual, smart casual, cat si office.
webRelease: Flanco: De Paste, vanzarile au crescut cu 35% fata de inceputul anului Compania Flanco a raportat o crestere de 35% a vanzarilor in perioada sarbatorilor de Paste, fata de inceputul anului, reprezentantii Flanco considerand ca trendul ascendent al vanzarilor se va mentine si in aprilie, ca urmare a optimizarilor operationale implementate in primele trei luni din acest an.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by