newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: 120 de ani de istorie a motorului diesel si evolutia sistemului Bosch de injectie directa common rail Sistemul diesel a reprezentat o revolutie tehnologica in doar 13 pagini: acesta a fost tot spatiul de care a avut nevoie Rudolf Diesel pentru a schita motorul care avea sa-i poarte ulterior numele. Cererea sa de patentare, cu numarul 67207, a fost acceptata acum 120 de ani, pe data de 23 februarie 1893, de catre oficiul de inregistrare a patentelor din Germania. Si cu aceasta, inventatorul german a pus bazele milioanelor de motoare diesel care propulseaza in prezent autovehiculele, camioanele si ambarcatiunile din toata lumea. Dar Diesel nu avea sa asiste decat la inceputul succesului global al creatiei sale: a murit in timpul unei calatorii pe mare acum 100 de ani, pe data de 29 septembrie 1913.
webRelease: Bosch si PSA Peugeot Citroen dezvolta un sistem hidraulic de propulsie alternativa pentru autoturisme Dupa implementarea cu succes a sistemului de propulsie hibrid axle-split electric Bosch pe autovehiculele diesel PSA Peugeot Citroen, cele doua companii doresc sa colaboreze pentru a dezvolta un sistem hidraulic de propulsie alternativa pentru autoturisme. Sistemul hidraulic cuprinde, de fapt, doua unitati hidraulice si acumulatorii de presiune ai acestora.
webRelease: Pas cu pas: Cum se curata un acumulator corodat Materiale necesare: unealta Dremel 8200 si peria de otel inoxidabil 531, manusi; otet alb; vas mic; tampoane de vata; apa fiarta. Gradul de dificultate: trei stele (mediu)
webRelease: Se implinesc 100 de ani de cand Bosch a introdus sistemele electrice in dotarea autovehiculelor Acum o suta de ani, Bosch a introdus sistemele electrice in interiorul autovehiculului: un generator lansat in anul 1913 alimenta Bosch-Licht, primul sistem de iluminare auto din lume, care reprezinta o alta inovatie Bosch. In anii care au urmat, generatorul a devenit treptat stația de alimentare a autovehiculului. In prezent, acesta furnizeaza curent electric unor sisteme ca radioul, geamurile electrice, sistemul de climatizare si sistemele de siguranta precum ESP-ul. Astazi, prin Bosch Boost Recuperation System, sistemul electric ofera 10 KW pentru a sust›ine motorul cu ardere interna, asigurand astfel o economie de carburant de 15 procente.
webRelease: Bosch a dezvoltat un sistem care asista soferii blocati in trafic Sistemele auto de asistare de inalta performanta ajuta deja soferii sa ajunga la destinatie in siguranta si cu un nivel ridicat de confort. Aceste sisteme controleaza viteza si distanta dintre autovehicule, avertizeaza soferii cu privire la blocajele din trafic si ii ajuta la efectuarea diverselor manevre, chiar si a celor de parcare in cele mai inguste locuri. Bosch lucreaza la sistemul de asistare la blocajele din trafic, urmand ca acest sistem sa fie lansat in productia de serie in anul 2014. In cele din urma, asistentul la blocajele din trafic va avea rolul de pilot pe autostrada, conducerea complet automata devenind astfel o realitate.
webRelease: Bosch asigura toate componentele sistemelor de propulsie electrica Bosch se pozitioneaza pe piata ca furnizor de sisteme pentru propulsia electrica. Portofoliul sau include toate componentele necesare pentru sistemele de propulsie electrica moderne, inclusiv motoarele electrice, electronica de putere, acumulatorii si sistemele de franare regenerativa, putand, de asemenea, sa le imbine, pentru a construi sisteme complete. Cel mai bun argument il reprezinta modelul Fiat 500e. Pentru acest autovehicul electric cu design italian, Bosch furnizeaza sistemul complet de propulsie. Tehnologia modelului Fiat 500e demonstreaza atat faptul ca Bosch produce componentele, cat si ca detine cunostintele necesare pentru asamblarea acestora in sisteme complete de propulsie electrica.
webRelease: Sistemele de asistare la parcare de la Bosch ajuta soferii sa parcheze in siguranta si confortabil Pentru multi soferi, parcarea este adesea un factor de stres. Locul din ce in ce mai mic pentru efectuarea manevrelor, spatiile inguste si traficul extrem de agitat fac din parcare o sarcina tot mai dificila. Parcarile si manevrele necesare pentru efectuarea acestora sunt inca actiuni riscante. O analiza a datelor despre accidente efectuata de AZT, un institut german de cercetare a accidentelor, indica faptul ca aproximativ jumatate din totalul accidentelor din  Germania ce implica deteriorari ale autovehiculelor sunt cauzate de coliziunile din timpul parcarilor. Sistemele de asistenta la parcare pot ajuta la scaderea acestui numar, deoarece ajuta soferii sa parcheze si sa manevreze autovehiculele in siguranta si in mod confortabil. Bosch este unul dintre principalii furnizori pe acest segment.
webRelease: Bosch lanseaza noul amplificator al fortei de franare din aluminiu Bosch a dezvoltat un nou amplificator al fortei de franare din aluminiu, cu o greutate de doua ori mai mica decat cea a amplificatoarelor traditionale fabricate din otel. Cu cat un autovehicul este mai usor, cu atat consuma mai putin carburant si poate fi condus intr-un stil mai dinamic. In demersul lor de a reduce greutatea autovehiculelor, producatorii auto si furnizorii acestora inlocuiesc din ce in ce mai mult otelul conventional cu materiale mai usoare.
Bosch sarbatoreste 100 de ani de la inceperea productiei sistemelor de iluminare Primul far Bosch considerat gata pentru product›ia de serie a aparut in anul 1913, iar acest lucru a contribuit esential la dezvoltarea companiei Bosch ca fiind furnizorul universal de piese de schimb pentru autovehicule. Un secol mai tarziu, Bosch continua sa ofere o gama completa de opt›iuni de iluminat, special pentru a raspunde nevoilor pietei.
webRelease: Bosch produce senzorul radar cu numarul un milion In timpul conducerii unui autovehicul, cel mai important punct de referinta este autovehiculul din fata. La ce distanta se afla si cat de repede se deplaseaza? Ceea ce oamenii pot doar estima, senzorii pot masura de 20 de ori pe secunda, cu o mare precizie. Din acest motiv, senzorii stau la baza numeroaselor sisteme de asistenta care mentin in mod automat distanta prestabilita fata de autovehiculul din fata, iar in situatiile critice emit avertizari si actioneaza automat franele. In prezent, Bosch produce in cadrul fabricii sale de la Reutligen, langa Stuttgart, senzorul radar cu numarul un milion, ce utilizeaza banda de frecvente de 77 GHz. Productia de serie a acestor senzori a inceput in anul 2000. Volumul productiei a ramas mic pentru o perioada indelungata de timp, dar acum este inregistrata o crestere rapida. Daca pentru primul milion de senzori au fost necesari 13 ani, urmatorul milion va iesi de pe linia de productie intr-o perioada de un an. Se estimeaza o perioada de avant al sistemelor de asistenta pentru sofer in anii care urmeaza, a declarat Wolf-Henning Scheider, descriind dinamica inregistrata de sectorul pentru care este responsabil in calitate de membru al Consiliului de Administratie Bosch. Bosch va livra senzorul radar cu numarul zece milioane in anul 2016, a continuat acesta.
webRelease: Bosch planifica deschiderea a doua noi fabrici in Rusia Divizia Bosch Termotehnica a pus piatra de temelie pentru un nou centru de productie in cadrul celui deja existent din Engels, Rusia. Centrul, construit pe 8.000 de metri patrati va produce boilere industriale si centrale termice murale conventionale. Pentru deschiderea acestui centru, concernul german va investi aproximativ 20 de milioane de euro. Daca totul merge conform planului, pana in anul 2016 vor fi disponibile aproximativ 190 de noi locuri de munca. Centrul de productie din Engels include deja diviziile Bosch Automotive Aftermarket, Gasoline Systems, Diesel Systems si Scule electrice. In plus, noul sediu central din Moscova al companiei va fi finalizat in a doua jumatate a anului 2013. Compania a investit peste 100 de milioane de euro in acest proiect de constructii.
webRelease: Bosch incepe productia celui mai mic demaror pentru autoturisme din lume Cu dimensiunile sale compacte si diametrul exterior de numai 60 de milimetri, modelul C60 Bosch este cel mai mic demaror pentru autoturisme din lume. Demarorul este disponibil in trei versiuni, cu o putere cuprinsa intre 0,8 si 1,2 kW, fiind destinat in special motoarelor cu aprindere prin scanteie cu o cilindree de pana la doi litri, dar poate fi utilizat si la motoarele diesel mici, cu un cuplu de franare redus. Cu o greutate de numai doua kilograme, demarorul C60 este mai usor cu aproximativ 25 la suta fata de produsele disponibile in prezent, devenind astfel un punct de referinta global. Gama C60, care poate fi utilizata si impreuna cu sistemele start-stop, asigura o pornire confortabila si silentioasa a autovehiculelor. Inceperea productiei este programata pentru luna septembrie 2013 in China, unde Bosch va furniza modelul C60 unui client local important. La putin timp dupa aceasta, demarorul va fi produs si in Germania, Brazilia si India.
webRelease: Bosch Jet Wiper - noua generatie de brate pentru stergatoare sporeste vizibilitatea si siguranta in timpul conducerii Noul Bosch Jet Wiper este un sistem inovator pentru parbriz. Elementele tip duza, integrate in bratul stergatorului, pulverizeaza lichidul de spalare pe parbriz chiar in fata lamelelor stergatoarelor. Prin urmare, suprafata parbrizului este curatata in mod uniform, iar lichidul pulverizat nu afecteaza vizibilitatea soferului. Jet Wiper demonstreaza faptul ca Bosch poate imbunatati si mai mult unele produse care par deja mature din punct de vedere tehnologic, precum stergatoarele de parbriz, a declarat Udo Wolz, presedintele diviziei Bosch Actionari Electrice.
webRelease: Bosch lanseaza campania - Vizibilitate sau pericol? E timpul pentru stergatoare noi Bosch! In urma succesului inregistrat anul trecut, Bosch lanseaza si anul acesta, in perioada 1 octombrie - 30 noiembrie, campania - Vizibilitate sau pericol? E timpul pentru stergatoare noi Bosch. Astfel, toti clientii Bosch care achizitioneaza un set de stergatoare de parbriz din gama AEROTWIN sau doua stergatoare AEROTWIN Multi-Clip ambalate individual vor primi cate un recipient de doi litri cu lichid de curatat parbrizul JetXpert pentru iarna. La campanie participa toate magazinele partenere Bosch din reteaua de distribuitori autorizati.
webRelease: Bosch imbunatateste siguranta si confortul din trafic cu ajutorul sistemelor sale de asistenta pentru sofer Sistemele de asistenta sporesc nivelul de siguranta in timpul conducerii, avertizand si sprijinind soferii aflati in situatii critice. De asemenea, acestea au in grija sarcinile monotone, repetitive. Fiind unul dintre principalii furnizori de componente auto la nivel mondial, Bosch depune eforturi permanente pentru imbunatatirea continua a acestor sisteme. Sistemele de asistenta asigura o conducere mai sigura, mai ecologica si mai relaxanta, a declarat Gerhard Steiger, presedintele Diviziei Sisteme de Control al Sasiului din cadrul Bosch. Portofoliul sau cuprinde toate tehnologiile necesare si, in acelasi timp, inginerii Bosch lucreaza intens la interconectarea acestora, pentru a putea oferi functii si mai puternice pentru sporirea sigurantei si a confortului. Functiile din ce in ce mai automatizate de conducere vor constitui adevarate pietre de temelie la realizarea viziunii zero a concernului german, obiectivul de a elimina accidentele rutiere soldate cu pierderi de vieti omenesti.
webRelease: Divizia de Tehnologie Auto Bosch se dezvolta rapid: crestere de cinci procente, profit de sase procente In anul 2013 se estimeaza ca vanzarile diviziei de Tehnologie Auto Bosch vor creste cu aproximativ cinci procente, ceea ce inseamna ca sectorul se va dezvolta mai repede decat productia globala de autovehicule. Dr. Volkmar Denner, presedintele Consiliului de administratie si seful departamentului de cercetare si dezvoltare al Robert Bosch GmbH, a vorbit despre dezvoltarea economica a companiei la editia cu numarul 65 a Salonului Auto International (IAA) de la Frankfurt am Main. In acest an, Bosch preconizeaza ca sectorul de Tehnologie Auto va obtine o marja de profit din exploatare inainte de taxe si dobanzi de aproximativ sase procente.
webRelease: Bosch face ca autovehiculele hibride sa fie accesibile Noul sistem de amplificare a puterii motorului - sistemul Bosch de recuperare suplimentara a energiei (Boost Recuperation System - pe scurt BRS) - a fost creat pentru a umple golul persistent si destul de mare dintre sistemele start-stop si sistemele de propulsie hibride. BRS reprezinta electrificarea accesibila a autovehiculelor compacte, a declarat Wolf-Henning Schneider, membru al consiliului de administratie al Robert Bosch GmbH. Raspundem nevoilor segmentului de preturi medii prin asigurarea unor componente personalizate, cum ar fi acumulatorii litiu-ion cu capacitate de 0,25 kW/ora. BRS poate reduce consumul de carburant al unui autovehicul si emisiile de CO2 cu pana la 15 procente datorita componentelor electrice, care asigura o putere suplimentara a motorului de pana la 10 kW. Acest lucru deschide o alta cale de a respecta restrictiile din ce in ce mai exigente privind emisiile de CO2 din Europa, China si Statele Unite ale Americii.
webRelease: Din 2016, sistemul ABS va fi obligatoriu pentru motociclete - Bosch produce cel mai mic si usor ABS Din 2016, sistemele de antiblocare a rotilor la franare (ABS) vor deveni obligatorii pentru majoritatea motocicletelor fabricate in Uniunea Europeana. Uniunea Europeana a promulgat legi in acest sens, cu scopul de a reduce suplimentar numarul de accidente de circulatie. Doar in 2011, aproximativ 5.000 de motociclisti si-au pierdut viata pe soselele Europei. Un sistem ABS oferit ca dotare standard poate preveni peste un sfert din totalul accidentelor de motocicleta soldate cu vatamari corporale - astfel prezinta Gerhard Steiger, presedintele diviziei de Sisteme de control al sasiului Bosch, rezultatele unui studiu Bosch cu privire la accidentele rutiere.  
webRelease: Bosch aniverseaza 100 de ani de productie a alternatoarelor Anul acesta se implinesc 100 de ani de cand Bosch a lansat primul alternator cu reglare a tensiunii din lume, destinat autovehiculelor. Desi a fost conceput initial ca o simpla sursa de energie electrica pentru farurile electrice, ulterior acesta a stat la baza electrificarii autovehiculelor. Farurile au fost imediat urmate de numerosi alti consumatori electrici, cum ar fi demarorul electric lansat de Bosch in 1914 si primul dispozitiv electric de actionare a stergatoarelor de parbriz lansat de Bosch in 1926.
webRelease: Sistemele de actionare pentru automatizari in cascada IndraDrive Mi de la Bosch Rexroth reduc cu pana la 85 la suta folosirea cablurilor in constructia de masini Bosch Rexroth ofera acum tehnologia necesara pentru cea mai economica inlantuire de valori adaugate in constructia de masini, prin intermediul motoarelor cu sistemul de actionare integrata IndraDrive Mi. Aceasta inlantuire de valori adaugate in constructia de masini este reprezentata de pre-asamblarea individuala, in serii, a modulelor de masini si luarea deciziilor referitoare la functiile si comunicatiile de comanda din software imediat inaintea instalarii. Sistemul de actionare integrat Motion Logic folosit de Rexroth controleaza pana la zece axe fara a avea un sistem de control centralizat. Interfata Multi-Ethernet suporta toate protocoalele de comunicatie in timp real Ethernet. Noile functii de siguranta ale sistemului de actionare integrata le permite producatorilor de masini sa imparta sistemele de actionare in diferite zone de siguranta.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by