newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: Bosch asigura toate componentele sistemelor de propulsie electrica Bosch se pozitioneaza pe piata ca furnizor de sisteme pentru propulsia electrica. Portofoliul sau include toate componentele necesare pentru sistemele de propulsie electrica moderne, inclusiv motoarele electrice, electronica de putere, acumulatorii si sistemele de franare regenerativa, putand, de asemenea, sa le imbine, pentru a construi sisteme complete. Cel mai bun argument il reprezinta modelul Fiat 500e. Pentru acest autovehicul electric cu design italian, Bosch furnizeaza sistemul complet de propulsie. Tehnologia modelului Fiat 500e demonstreaza atat faptul ca Bosch produce componentele, cat si ca detine cunostintele necesare pentru asamblarea acestora in sisteme complete de propulsie electrica.
webRelease: Sistemele de asistare la parcare de la Bosch ajuta soferii sa parcheze in siguranta si confortabil Pentru multi soferi, parcarea este adesea un factor de stres. Locul din ce in ce mai mic pentru efectuarea manevrelor, spatiile inguste si traficul extrem de agitat fac din parcare o sarcina tot mai dificila. Parcarile si manevrele necesare pentru efectuarea acestora sunt inca actiuni riscante. O analiza a datelor despre accidente efectuata de AZT, un institut german de cercetare a accidentelor, indica faptul ca aproximativ jumatate din totalul accidentelor din  Germania ce implica deteriorari ale autovehiculelor sunt cauzate de coliziunile din timpul parcarilor. Sistemele de asistenta la parcare pot ajuta la scaderea acestui numar, deoarece ajuta soferii sa parcheze si sa manevreze autovehiculele in siguranta si in mod confortabil. Bosch este unul dintre principalii furnizori pe acest segment.
webRelease: Bosch lanseaza noul amplificator al fortei de franare din aluminiu Bosch a dezvoltat un nou amplificator al fortei de franare din aluminiu, cu o greutate de doua ori mai mica decat cea a amplificatoarelor traditionale fabricate din otel. Cu cat un autovehicul este mai usor, cu atat consuma mai putin carburant si poate fi condus intr-un stil mai dinamic. In demersul lor de a reduce greutatea autovehiculelor, producatorii auto si furnizorii acestora inlocuiesc din ce in ce mai mult otelul conventional cu materiale mai usoare.
Bosch sarbatoreste 100 de ani de la inceperea productiei sistemelor de iluminare Primul far Bosch considerat gata pentru product›ia de serie a aparut in anul 1913, iar acest lucru a contribuit esential la dezvoltarea companiei Bosch ca fiind furnizorul universal de piese de schimb pentru autovehicule. Un secol mai tarziu, Bosch continua sa ofere o gama completa de opt›iuni de iluminat, special pentru a raspunde nevoilor pietei.
webRelease: Bosch produce senzorul radar cu numarul un milion In timpul conducerii unui autovehicul, cel mai important punct de referinta este autovehiculul din fata. La ce distanta se afla si cat de repede se deplaseaza? Ceea ce oamenii pot doar estima, senzorii pot masura de 20 de ori pe secunda, cu o mare precizie. Din acest motiv, senzorii stau la baza numeroaselor sisteme de asistenta care mentin in mod automat distanta prestabilita fata de autovehiculul din fata, iar in situatiile critice emit avertizari si actioneaza automat franele. In prezent, Bosch produce in cadrul fabricii sale de la Reutligen, langa Stuttgart, senzorul radar cu numarul un milion, ce utilizeaza banda de frecvente de 77 GHz. Productia de serie a acestor senzori a inceput in anul 2000. Volumul productiei a ramas mic pentru o perioada indelungata de timp, dar acum este inregistrata o crestere rapida. Daca pentru primul milion de senzori au fost necesari 13 ani, urmatorul milion va iesi de pe linia de productie intr-o perioada de un an. Se estimeaza o perioada de avant al sistemelor de asistenta pentru sofer in anii care urmeaza, a declarat Wolf-Henning Scheider, descriind dinamica inregistrata de sectorul pentru care este responsabil in calitate de membru al Consiliului de Administratie Bosch. Bosch va livra senzorul radar cu numarul zece milioane in anul 2016, a continuat acesta.
webRelease: Bosch planifica deschiderea a doua noi fabrici in Rusia Divizia Bosch Termotehnica a pus piatra de temelie pentru un nou centru de productie in cadrul celui deja existent din Engels, Rusia. Centrul, construit pe 8.000 de metri patrati va produce boilere industriale si centrale termice murale conventionale. Pentru deschiderea acestui centru, concernul german va investi aproximativ 20 de milioane de euro. Daca totul merge conform planului, pana in anul 2016 vor fi disponibile aproximativ 190 de noi locuri de munca. Centrul de productie din Engels include deja diviziile Bosch Automotive Aftermarket, Gasoline Systems, Diesel Systems si Scule electrice. In plus, noul sediu central din Moscova al companiei va fi finalizat in a doua jumatate a anului 2013. Compania a investit peste 100 de milioane de euro in acest proiect de constructii.
webRelease: Bosch incepe productia celui mai mic demaror pentru autoturisme din lume Cu dimensiunile sale compacte si diametrul exterior de numai 60 de milimetri, modelul C60 Bosch este cel mai mic demaror pentru autoturisme din lume. Demarorul este disponibil in trei versiuni, cu o putere cuprinsa intre 0,8 si 1,2 kW, fiind destinat in special motoarelor cu aprindere prin scanteie cu o cilindree de pana la doi litri, dar poate fi utilizat si la motoarele diesel mici, cu un cuplu de franare redus. Cu o greutate de numai doua kilograme, demarorul C60 este mai usor cu aproximativ 25 la suta fata de produsele disponibile in prezent, devenind astfel un punct de referinta global. Gama C60, care poate fi utilizata si impreuna cu sistemele start-stop, asigura o pornire confortabila si silentioasa a autovehiculelor. Inceperea productiei este programata pentru luna septembrie 2013 in China, unde Bosch va furniza modelul C60 unui client local important. La putin timp dupa aceasta, demarorul va fi produs si in Germania, Brazilia si India.
webRelease: Bosch Jet Wiper - noua generatie de brate pentru stergatoare sporeste vizibilitatea si siguranta in timpul conducerii Noul Bosch Jet Wiper este un sistem inovator pentru parbriz. Elementele tip duza, integrate in bratul stergatorului, pulverizeaza lichidul de spalare pe parbriz chiar in fata lamelelor stergatoarelor. Prin urmare, suprafata parbrizului este curatata in mod uniform, iar lichidul pulverizat nu afecteaza vizibilitatea soferului. Jet Wiper demonstreaza faptul ca Bosch poate imbunatati si mai mult unele produse care par deja mature din punct de vedere tehnologic, precum stergatoarele de parbriz, a declarat Udo Wolz, presedintele diviziei Bosch Actionari Electrice.
webRelease: Bosch lanseaza campania - Vizibilitate sau pericol? E timpul pentru stergatoare noi Bosch! In urma succesului inregistrat anul trecut, Bosch lanseaza si anul acesta, in perioada 1 octombrie - 30 noiembrie, campania - Vizibilitate sau pericol? E timpul pentru stergatoare noi Bosch. Astfel, toti clientii Bosch care achizitioneaza un set de stergatoare de parbriz din gama AEROTWIN sau doua stergatoare AEROTWIN Multi-Clip ambalate individual vor primi cate un recipient de doi litri cu lichid de curatat parbrizul JetXpert pentru iarna. La campanie participa toate magazinele partenere Bosch din reteaua de distribuitori autorizati.
webRelease: Bosch imbunatateste siguranta si confortul din trafic cu ajutorul sistemelor sale de asistenta pentru sofer Sistemele de asistenta sporesc nivelul de siguranta in timpul conducerii, avertizand si sprijinind soferii aflati in situatii critice. De asemenea, acestea au in grija sarcinile monotone, repetitive. Fiind unul dintre principalii furnizori de componente auto la nivel mondial, Bosch depune eforturi permanente pentru imbunatatirea continua a acestor sisteme. Sistemele de asistenta asigura o conducere mai sigura, mai ecologica si mai relaxanta, a declarat Gerhard Steiger, presedintele Diviziei Sisteme de Control al Sasiului din cadrul Bosch. Portofoliul sau cuprinde toate tehnologiile necesare si, in acelasi timp, inginerii Bosch lucreaza intens la interconectarea acestora, pentru a putea oferi functii si mai puternice pentru sporirea sigurantei si a confortului. Functiile din ce in ce mai automatizate de conducere vor constitui adevarate pietre de temelie la realizarea viziunii zero a concernului german, obiectivul de a elimina accidentele rutiere soldate cu pierderi de vieti omenesti.
webRelease: Divizia de Tehnologie Auto Bosch se dezvolta rapid: crestere de cinci procente, profit de sase procente In anul 2013 se estimeaza ca vanzarile diviziei de Tehnologie Auto Bosch vor creste cu aproximativ cinci procente, ceea ce inseamna ca sectorul se va dezvolta mai repede decat productia globala de autovehicule. Dr. Volkmar Denner, presedintele Consiliului de administratie si seful departamentului de cercetare si dezvoltare al Robert Bosch GmbH, a vorbit despre dezvoltarea economica a companiei la editia cu numarul 65 a Salonului Auto International (IAA) de la Frankfurt am Main. In acest an, Bosch preconizeaza ca sectorul de Tehnologie Auto va obtine o marja de profit din exploatare inainte de taxe si dobanzi de aproximativ sase procente.
webRelease: Bosch face ca autovehiculele hibride sa fie accesibile Noul sistem de amplificare a puterii motorului - sistemul Bosch de recuperare suplimentara a energiei (Boost Recuperation System - pe scurt BRS) - a fost creat pentru a umple golul persistent si destul de mare dintre sistemele start-stop si sistemele de propulsie hibride. BRS reprezinta electrificarea accesibila a autovehiculelor compacte, a declarat Wolf-Henning Schneider, membru al consiliului de administratie al Robert Bosch GmbH. Raspundem nevoilor segmentului de preturi medii prin asigurarea unor componente personalizate, cum ar fi acumulatorii litiu-ion cu capacitate de 0,25 kW/ora. BRS poate reduce consumul de carburant al unui autovehicul si emisiile de CO2 cu pana la 15 procente datorita componentelor electrice, care asigura o putere suplimentara a motorului de pana la 10 kW. Acest lucru deschide o alta cale de a respecta restrictiile din ce in ce mai exigente privind emisiile de CO2 din Europa, China si Statele Unite ale Americii.
webRelease: Din 2016, sistemul ABS va fi obligatoriu pentru motociclete - Bosch produce cel mai mic si usor ABS Din 2016, sistemele de antiblocare a rotilor la franare (ABS) vor deveni obligatorii pentru majoritatea motocicletelor fabricate in Uniunea Europeana. Uniunea Europeana a promulgat legi in acest sens, cu scopul de a reduce suplimentar numarul de accidente de circulatie. Doar in 2011, aproximativ 5.000 de motociclisti si-au pierdut viata pe soselele Europei. Un sistem ABS oferit ca dotare standard poate preveni peste un sfert din totalul accidentelor de motocicleta soldate cu vatamari corporale - astfel prezinta Gerhard Steiger, presedintele diviziei de Sisteme de control al sasiului Bosch, rezultatele unui studiu Bosch cu privire la accidentele rutiere.  
webRelease: Bosch aniverseaza 100 de ani de productie a alternatoarelor Anul acesta se implinesc 100 de ani de cand Bosch a lansat primul alternator cu reglare a tensiunii din lume, destinat autovehiculelor. Desi a fost conceput initial ca o simpla sursa de energie electrica pentru farurile electrice, ulterior acesta a stat la baza electrificarii autovehiculelor. Farurile au fost imediat urmate de numerosi alti consumatori electrici, cum ar fi demarorul electric lansat de Bosch in 1914 si primul dispozitiv electric de actionare a stergatoarelor de parbriz lansat de Bosch in 1926.
webRelease: Sistemele de actionare pentru automatizari in cascada IndraDrive Mi de la Bosch Rexroth reduc cu pana la 85 la suta folosirea cablurilor in constructia de masini Bosch Rexroth ofera acum tehnologia necesara pentru cea mai economica inlantuire de valori adaugate in constructia de masini, prin intermediul motoarelor cu sistemul de actionare integrata IndraDrive Mi. Aceasta inlantuire de valori adaugate in constructia de masini este reprezentata de pre-asamblarea individuala, in serii, a modulelor de masini si luarea deciziilor referitoare la functiile si comunicatiile de comanda din software imediat inaintea instalarii. Sistemul de actionare integrat Motion Logic folosit de Rexroth controleaza pana la zece axe fara a avea un sistem de control centralizat. Interfata Multi-Ethernet suporta toate protocoalele de comunicatie in timp real Ethernet. Noile functii de siguranta ale sistemului de actionare integrata le permite producatorilor de masini sa imparta sistemele de actionare in diferite zone de siguranta.
webRelease: Bosch, GS Yuasa si Mitsubishi Corporation lucreaza la o noua generatie de acumulatori litiu-ion Robert Bosch GmbH si companiile japoneze GS Yuasa International Ltd., cu sediul la Kyoto, si Mitsubishi Corporation, cu sediul la Tokyo, au convenit sa conlucreze pentru dezvoltarea urmatoarei generatii de acumulatori litiu-ion de inalta performanta. Acesti acumulatori sunt de o importanta majora pentru viitoarele forme ale mobilitatii, cum ar fi autovehiculele hibride plug-in sau complet electrice. Companiile intentioneaza sa utilizeze managementul avansat al celulelor acumulatorilor si progresul din domeniul electrochimiei si al materialelor pentru a spori in mod semnificativ cantitatea de energie stocata. Acest lucru va reduce greutatea si cerintele de spatiu si va spori autonomia de functionare a autovehiculelor electrice.
webRelease: Concluzia sondajului Bosch: siguranta este prioritara pentru conducatorii de autovehicule In ceea ce priveste siguranta, soferii germani, italieni si francezi sunt de acord: majoritatea apreciaza ajutorul oferit de sistemele de asistenta pentru sofer, in special pe cele ce ofera asistenta in situatiile periculoase. Functiile care monitorizeaza unghiul mort sau previn accidentele prin intermediul sistemului de franare de urgenta au inregistrat cel mai mare succes, fiind preferate de 84, respectiv 82 la suta din respondenti. Acestea au fost concluziile unui sondaj realizat de Bosch in randul soferilor din Germania, Italia si Franta.
webRelease: Bosch testeaza pe drumurile publice din Germania masina care se conduce singura Bosch efectueaza testarea conducerii automate pe soselele din Germania. Obiectivul declarat este testarea si imbunatatirea autovehiculelor prin mentinerea automata a directiei si conducerea automata in conditii reale de trafic. Prima etapa a acestui proces se refera la conducerea automata pe autostrada. Neavand intersectii, autovehicule care se deplaseaza in sens opus sau pietoni, autostrazile prezinta cel mai mic nivel de provocari pentru sistemele automate.
webRelease: Bosch a produs zece milioane de sisteme auto start-stop Sistemul start-stop cu numarul zece milioane a iesit recent de pe linia de asamblare a fabricii Bosch din Hildesheim. Sistemele start-stop opresc motorul autovehiculului in momentul in care acesta stationeaza -€“ de exemplu, in blocajele de trafic sau la culoarea rosie a semaforului -€“ economisind astfel carburant si diminuand emisiile de CO2. Inca din 2007, de la inceputul productiei de serie, numarul comenzilor pentru aceasta tehnologie ce permite reducerea consumului de carburant a crescut constant. Am ajuns deja la faza in care unul din doua autovehicule noi fabricate in Europa de Vest este echipat cu un sistem start-stop. Multe modele sunt prevazute deja standard cu sistemul start-stop, iar tintele internationale ambitioase referitoare la emisiile de CO2  vor da un impuls suplimentar pietei dinamice a sistemelor start-stop, a declarat Dr. Ulrich Kirschner, presedintele diviziei Demaroare si Alternatoare din cadrul Bosch.
webRelease: Noul sistem hibrid hidraulic de la Bosch reduce consumul de carburant cu pana la 45 la suta Bosch si PSA Peugeot Citroen au dezvoltat tehnologia hibrid hidraulic, care, comparativ cu un motor cu ardere interna obisnuit, reduce consumul de carburant cu pana la 45 la suta in cazul conducerii exclusiv in mediul urban. Obiectivele tehnologiei dezvoltate de Bosch impreuna cu PSA Peugeot Citroen au fost clare: asigurarea unui sistem de propulsie hidraulica hibrida care va reduce in mod semnificativ consumul de carburant si emisiile de CO2 in cazul autovehiculelor compacte. Sistemul este compatibil si cu autoturismele din alte segmente, precum si cu camioanele usoare pentru transportul de marfa in orase. Mai mult, sistemul hibrid utilizeaza energia care, in conditii normale, ar fi irosita. Acest ansamblu mecanic-hidraulic asigura un sistem de propulsie hibrida low-cost, solid si usor de reparat. Mai mult, noul sistem nu necesita o infrastructura specializata, lucru care ii permite sa fie utilizat la scara larga, la nivel global.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by