newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: www.e-viata.ro – primul website de educatie financiara  Luni, 7 iunie, Aviva Romania lanseaza  primul site de educatie financiara- www.e-viata.ro, care isi propune sa informeze vizitatorii despre produsele de asigurari de viata, investitii si pensii disponibile pe piata din Romania. Aviva Romania isi doreste sa fie cat mai aproape de clientii sai si sa le ofere produsele si serviciile de care au nevoie la momentul potrivit, de aceea in ultimii ani a desfasurat o serie de studii de piata pentru a afla ce isi doresc romanii de la produsele financiare.
webRelease: webRelease: UNIQA Asigurari lanseaza Casa mea e UNIQA - campanie de informare si educare a noii generatii UNIQA Asigurari a lansat marti, 25 mai, Campania "Casa mea e UNIQA" - proiect adresat elevilor cu varste cuprinse intre 8 si 12 ani. Campania "Casa mea e UNIQA" isi propune sa ii educe pe copii in scopul auto-protectiei, sa ii informeze despre riscurile la care este expusa propria lor casa in caz de incendiu, explozie, furtuna, trasnet, grindina, cutremur, inundatie sau furt. "Casa mea e UNIQA" are ca target elevii cu varste intre 8 si 12 ani deoarece acestia sunt mai receptivi mesajelor si pot constientiza pericolele la care se pot expune atat ei, cat si mediul lor inconjurator.
webRelease: ING lanseaza o pagina de internet cu explicatii pentru participantii din sistemul privat de pensii Incepand cu data de 3 mai, ING pune la dispozitia participantilor din sistemul pensiilor private obligatorii o pagina de internet in cadrul careia acestia gasesc lamuriri cu privire la notiunile financiare incluse in Scrisoarea anuala de informare. Cu o forma si un continut standardizate si reglementate de Comisia de Supraveghere a Sistemului Privat de Pensii, scrisoarea anuala contine date importante referitoare la situatia contului personal la sfarsitul anului 2009, la situatia financiara a fondului de pensii si a societatii de administrare a fondului.
webRelease: ING lanseaza ING Selectis, o asigurare de viata unit linked cu 100% protectia capitalului investit ING Asigurari de Viata lanseaza ING Selectis, o asigurare de viata de tip unit linked cu prima unica, in euro, ce ofera protectia capitalului net investit. In acelasi timp, ING Selectis permite accesul la potentialul de crestere oferit de instrumente financiare derivate care reflecta performanta celor mai importante companii din zona Euro. Noul produs vine sa completeze oferta de produse cu componenta investitionala denominate in lei si face parte dintr-o editie limitata, disponibila in intervalul 3 -28 mai 2010. 
webRelease: Generali iti premiaza deciziile de viata Generali Asigurari lanseaza campania “Generali iti premiaza deciziile de viata”.  In cadrul campaniei, persoanele care incheie o asigurare de viata pana la 24 iunie 2010 beneficiaza de 600 de lei extra-acoperire pentru cheltuieli medicale neprevazute, daca prima de asigurare anuala este egala sau mai mare de 1.000 Lei. In plus, clientii care aleg plata primei de asigurare prin debit direct au sansa de a participa la tragerea la sorti pentru marele premiu al campaniei: o vacanta la Venetia pentru doua persoane.
webRelease: Majorare de capital pe piata asigurarilor pentru Signal Iduna Dupa 1 an si jumatate de la lansarea pe piata romaneasca de asigurari, Signal Iduna anunta majorarea capitalului social cu aproape 2 milioane de Euro. Majorarea capitalului social a avut loc prin emiterea unui numar de 7500 de noi actiuni nominative dematerialiazate, ce au fost integral subscrise de actionarul Signal Iduna Holding AG. In prezent, ca urmare a acestei actiuni, capitalul social al companiei subscris si varsat integral de actionari in numerar este mai mare de 12  milioane Euro echivalentul a 43.369.025 RON. 
webRelease: Asigurare de locuinta pe trei luni, cadou pentru clienti Romtelecom Romtelecom a transmis gratuit clientilor sai persoane fizice o polita de asigurare a locuintei pentru o perioada de trei luni, ca un beneficiu suplimentar in calitate de clienti ai companiei. Conform parteneriatului dintre Romtelecom si Astra Asigurari, socitatea de asigurari emitenta, Romtelecom este contractantul politei, iar clientul Romtelecom este beneficiarul acesteia, de care poate dispune gratuit timp de trei luni fara a semna vreun document sau a avea alte obligatii.
webRelease: Asigurarea de locuinte a fost cea mai cautata polita in prima luna  de la lansarea Platinum Asigurari Reasigurari Cel mai bine cautat produs de asigurare in luna martie de Platinum Asigurari Resigurari  a fost  asigurarea de locuinte. Acest produs a inregistrat atat ca polite semnate, cereri de aplicare  si informatii peste 50% din total portofoliu. Interesul crescut a fost generat de un mix generos de beneficii si reduceri oferite la polita de asigurare a locuintei.  
webRelease: Clientii ING Asigurari de Viata pot achita la oficiile postale contravaloarea politelor in lei Compania Nationala Posta Romana pune la dispozitia clientilor ING Asigurari de Viata, prin intermediul a peste 580 de subunitati postale din intreaga tara integrate intr-o retea virtuala privata (VPN), serviciul de incasare a contravalorii in lei a politelor de asigurare emise de ING Asigurari de Viata.
webRelease: MyING, un portal pentru toti clientii ING Asigurari de Viata Incepand cu luna aprilie 2010, portalul www.MyING.ro integreaza si modulul de asigurari de viata, oferind clientilor informatii despre toate contractele pe care le detin la ING. Practic, pe baza unui singur nume de utilizator si a unei parole, clientii pot gasi in cadrul aceluiasi cont informatii atat despre contractele de asigurari de viata, cat si despre cele de pensii private obligatorii si pensii facultative. Toate functionalitatile disponibile prin intermediul platformei MyING sunt oferite consumatorilor in mod gratuit.
webRelease: Parteneriat strategic Dacia, Renault-Nissan si Groupama Asigurari Automobile Dacia SA, Renault-Nissan SRL si Groupama Asigurari au incheiat un parteneriat strategic in vederea imbunatatirii serviciilor destinate clientilor Dacia, Renault si Nissan. Datorita unui protocol de schimb de date informatizat intre reparatorii autorizati ai celor trei marci si asigurator, acest parteneriat va permite eliberarea acceptelor de plata in maxim 48 de ore de la depunerea dosarului de daune.
webRelease: Premiantii pietei asigurarilor - 2010  Gala Premiilor Pietei Asigurarilor (GPPA), acordate de Revista Primm – Asigurari & Pensii, a premiat cele mai performante companii de asigurari romanesti si retelele lor teritoriale in cadrul unei ceremonii desfasurate seara trecuta la Hotel Radisson. Peste 300 de lideri si specialisti din asigurari si din domenii conexe au fost prezenti la editia a X-a a acestui eveniment.
webRelease: Clal Romania devine Platinum Asigurari Reasigurari Platinum Asigurari Resigurari este noua denumire si identitate a companiei Clal Romania; aceasta puncteaza un nou inceput si este unitara cu strategia de dezvoltare a companiei pe termen mediu si lung. In octombrie 2009, Comisia de Supraveghere a Asigurarilor a aprobat preluarea Clal Romania de catre un grup de investitori privati, iar in luna februarie 2010, aceeasi Comisie a aprobat noul nume al companiei de asigurari.
webRelease: Generali Asigurari deruleaza o ampla campanie de comunicare pentru sustinerea asigurarii locuintelor Generali Asigurari a lansat campania promotionala dedicata politei de asigurare de locuinta - Eurocasa Completa Plus, prin care clientii pot beneficia de o reducere de pana la 20% (in functie de zona seismica unde se afla imobilul asigurat), in perioada 2 martie – 30 aprilie 2010. 
webRelease: Polita RCA - o asigurare cu caracter social, obligatorie in toate tarile lumii civilizate In contextul numarului mare de informatii contradictorii referitoare la subiectul politelor de asigurare RCA, vehiculate de mass-media in aceste zile, APPA – Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor transmite spre informarea publicului larg o serie de  precizari.
webRelease: Cornelia Coman numita in Consiliul de Management al ING Group Cornelia Coman, Director General ING Asigurari de Viata si Presedinte al Consiliului de Administratie al ING Fond de Pensii, a fost numita membru in Consiliul de Management al ING Group. Consiliul de Management ING este alcatuit dintr-o elita de 200 de specialisti selectati din cele peste 50 de tari in care ING ofera servicii financiare, pe baza unor criterii ce tin de performanta personala, abilitati dovedite de leadership si rezultate in afaceri. Desemnarea membrilor se realizeaza anual.
webRelease: Bine ati venit in sistemul UNIQA MeteoAlert Mesajul "Bine ati venit in sistemul UNIQA MeteoAlert" a fost primit in 15 ianuarie 2010 de primii beneficiari ai UNIQA MeteoAlert, sistemului de avertizare gratuita a fenomenelor meteo extreme, de clientii RCA UNIQA Asigurari. 20.000 de clienti UNIQA Asigurari beneficiaza incepand din 15 ianuarie 2010 de UNIQA MeteoAlert - avertizarea pentru fenomene meteo extreme.
webRelease: SanaPlan - asigurare de sanatate de la Allianz-Tiriac destinata companiilor Incepand din luna noiembrie 2009, polita de asigurare de sanatate pentru grupuri de angajati oferita de Allianz-Tiriac se relanseaza intr-o formula noua – mult mai avantajoasa si flexibila. Companiile interesate sa isi fidelizeze angajatii prin acordarea de beneficii constand in acoperirea cheltuielilor necesare mentinerii sanatatii acestora, au posibilitatea de a contracta polita de asigurare SanaPlan, produs structurat in trei planuri de asigurare: Ambulatoriu, Spitalizare si Stomatologie.
webRelease: Astra Asigurari lanseaza website-ul www.astraonline.ro dedicat vanzarii online a politelor de asigurare Compania Astra Asigurari a anuntat lansarea propriului website de vanzari directe de asigurari.  Prin lansarea acestui portal, ASTRA Asigurari vine in sprijinul clientilor sai, oferindu-le acestora posibilitatea achizitiei facile de asigurari, direct din fata computerului de acasa sau de la serviciu.
webRelease: Care este pretul unei asigurari de locuinta? 54% dintre romanii care intentioneaza sa incheie o polita de asigurare facultativa pana la sfarsitul anului 2009 vor sa se orienteze catre o asigurare de locuinta, se arata intr-un recent studiu realizat de MEDNET Marketing Research Center si Media XPRIMM. In 2008, valoarea acestui indicator era de numai 35%.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by