newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: ING lanseaza programul Net Promoter pentru clientii sai de asigurari de viata si pensii facultative ING Asigurari de Viata da startul implementarii unui sistem permanent de feedback din partea clientilor de asigurari de viata si de pensii facultative – Net Promoter. Scorul Net Promoter, obtinut in urma fiecarei interactiuni a clientilor cu compania, este un indicator extrem de relevant al gradului de loialitate a clientilor si a intentiei de cumparare a produselor si serviciilor de asigurari si pensii ale ING. Pentru o companie, valoarea Net Promoter Score (NPS) este bazata pe probabilitatea ca un consumator sa recomande un produs sau serviciu al companiei familiei, prietenilor sau colegilor.
webRelease: Ce faci in caz de accident - cea mai importanta campanie nationala de informare si educare privind asigurarile obligatorii RCA Incepand de astazi si pana la finalul saptamanii se desfasoara cea mai importanta campanie de informare si educare a soferilor privind asigurarile obligatorii RCA si procedurile de urmat in caz de accident organizata pana acum in Bucuresti si in principalele orase ale tarii.
webRelease: ING Selectis, un nou produs unit linked cu protectia capitalului net investit ING Asigurari de Viata lanseaza o noua asigurare de viata de tip unit-linked cu prima unica, in euro, si 100% protectia capitalului net investit. In plus, acesta permite clientilor accesul la potentialul de crestere oferit de un portofoliu de 20 de actiuni emise de companii reprezentative la nivel mondial, lideri de piata pe sectoarele de activitate in care activeaza, si vine sa completeze gama ING Selectis (in cadrul careia un prim produs a fost disponibil in luna mai a.c.).
webRelease: Omniasig celebreaza 15 ani de profesionalism pe piata asigurarilor din Romania Omniasig Vienna Insurance Group, companie care se afla in topul pietei asigurarilor din Romania, implineste anul acesta 15 ani de la infiintare. Pe parcursul acestor 15 ani, compania a evoluat permanent, intr-un ritm constant si sustinut. Omniasig a luat nastere in data de 27 octombrie 1995. In momentul infiintarii, compania avea 10 angajati si o cifra de afaceri echivalenta cu 32.855 RON. Dupa mai putin de un an de activitate, in iulie 1996, Omniasig avea deja 25 de sucursale si agentii, precum si un numar de 85 de angajati. In acelasi interval restrans de timp, compania realizase venituri din activitatea de asigurare de peste 600.000 RON si achitase deja o dauna majora, in valoare de 30.000 dolari.
webRelease: Asigurarile de viata sunt acum mai aproape de publicul larg Incepand de astazi, asigurarile de viata sunt mai aproape de publicul larg prin intermediul www.asigurariledeviata.ro, portal care ofera, intr-un limbaj accesibil, toate informatiile de care poate avea nevoie un client interesat de o astfel de polita.
webRelease: Asirom va deschide pana la 10 noi sucursale pana la sfarsitul anului si vizeaza 100 de noi agenti Compania Asirom, parte a Vienna insurance Group, intentioneaza sa isi extinda reteaua din Bucuresti cu pana la 10 noi sucursale si sa isi creasca forta de vanzari cu circa 100 de agenti pana la sfarsitul anului 2010. Aceasta initiativa face parte dintr-un proiect pilot, care se va extinde si la nivel national, prin care compania urmareste sa vina mai aproape de clientii sai cu servicii complete de consultanta si solutii personalizate de asigurare.
webRelease: Asirom si Titi Aur – parteneriat pentru promovarea conducerii preventive In premiera pentru piata asigurarilor din Romania, Asirom, membra a Vienna Insurance Group, a incheiat un parteneriat cu pilotul Titi Aur, in baza caruia absolventii Cursului de Conducere Defensiva Titi Aur primesc o reducere de 15% la incheierea asigurarii CASCO la Asirom, iar clientii companiei primesc un discount de 25% din pretul cursului de conducere defensiva.​
webRelease: Aviva a investit 243 milioane lei in Romania in 10 ani de activitate​ Pe 11 octombrie 2010 Aviva Romania, aniverseaza 10 ani de activitate pe piata de asigurari de viata din Romania. In decursul acestei perioade, compania a crescut si s-a dezvoltat permanent, aducand pe piata din Romania produse complexe, adaptate nevoilor clientilor. De lungul celor 10 ani Aviva a investit in Romania 243 milioane lei (anul acesta marindu-si capitalul social cu 30 mil lei) si si-a extins reteaua de distributie, avand in prezent 700 de consilieri financiari in toata tara. In prezent Aviva Romania administreaza active in valoare de 600 milioane lei, in crestere cu 21,4% comparativ cu anul trecut.
webRelease: Generali Asigurari rasplateste soferii responsabili cu reduceri de pana la 20% pentru asigurarea CASCO Generali Asigurari desfasoara pana pe 15 decembrie o campanie promotionala, dedicata segmentului CASCO, prin care se ofera clientilor noi reduceri de pana la 20%. Oferta este personalizata in functie de profilul fiecarui client in parte, fiind rasplatite, in special, categoriile de soferi care s-au dovedit in timp a fi mai prudente in trafic si mai responsabile.
webRelease: ING Asigurari de Viata vorbeste despre viitor Clientii care au incheiat o polita de viata la ING in primele noua luni ale anului 2010 au mobilizat resurse financiare in crestere cu circa 10% comparativ cu anul precedent si cu aproape 45% mai mari fata de acum cinci ani. Astfel, in portofoliul de asigurari noi cu componenta de economisire sau investitie incheiate la ING in 2010, nivelul mediu al primei brute subscrise (care reprezinta suma destinata acumularii sau investitiei si acoperirii costurilor aferente politei) este de peste 1.700 RON, comparativ cu 1.574 RON in 2009 si 1.190 la sfarsitul anului 2005.
webRelease: Un pas important in dezvoltarea asigurarilor de viata prin parteneriatul intre UNSAR si CSA Asigurarile de viata reprezinta un segment important, ale carui beneficii si caracteristici sunt inca insuficient cunoscute de publicul consumator de produse de asigurare. Dezvoltarea pietei asigurarilor de viata, care include demersuri de educare financiara, obtinerea deductibilitatii in acest segment si transparenta in asigurari de viata, este un efort intens sustinut de UNSAR si CSA. Unul dintre aceste demersuri s-a concretizat prin aparitia Ordinului Nr.11/2010, care reglementeaza noi standarde de transparenta in procesul de vanzare a produselor de asigurari de viata.
webRelease: Generali lansează Crescendo, asigurarea unit-linked pentru copii Generali lanseaza Crescendo, un plan de investitie in lei, destinat acumularii de capital pentru copii. Acest produs ofera parintilor sau bunicilor posibilitatea plasarii banilor destinati copiilor sau nepotilor in diverse programe investitionale, in functie de toleranta la risc si de orizontul de timp al investitiei. Produsul este unul extrem de flexibil, oferind asiguratilor  posibilitatea de a adauga optiuni suplimentare politei pe toata perioada de contributie.
webRelease: Sanatate de la A la Z cu Signal Iduna Grupul  german Signal Iduna, prezent si pe piata din Romania inca din 2008, ocupa o pozitie de top pe piata germana, cu peste 13 milioane de clienti, dintre care peste 2 milioane numai in segmentul asigurarilor de sanatate. Cu o experienta de peste 100 de ani in domeniul solutiilor complete de asigurari de sanatate, compania vizeaza obtinerea pozitiei de lider pe piata asigurarilor de sanatate din Romania, dar si modificarea perceptiei romanilor in ceea ce priveste conceptul de ingrijire medicala la cele mai inalte standarde de calitate. Signal Iduna ofera acces la servicii medicale de calitate in cadrul uneia dintre cele mai vaste retele de clinici si spitale private din Romania.
webRelease: Generali Asigurari continua campania de promovare a asigurarilor de viata In perioada 6 septembrie - 31 octombrie, clientii Generali Asigurari care opteaza pentru o asigurare de viata cu prima de cel putin 1.000 lei primesc o extra-acoperire de 600 de lei pentru cheltuieli medicale. De asemenea, Generali Asigurari contribuie la plata consultatiilor pentru a doua opinie medicala. Campania este o continuare a celei demarate in trimestrul doi al acestui an, actiune care a inregistrat rezultate remarcabile pe segmentul de viata, aducand o crestere de 17% raportata la perioada similara a anului precedent.
webRelease: Polita de asigurare obligatorie a locuintei PAID, la doar un click distanta la ASTRA Asigurari Incepand cu data de 29 iulie 2010, ASTRA Asigurari este prima companie din piata care ofera romanilor posibilitatea de a incheia asigurarea obligatorie a locuintei PAID in timp real, pe internet, prin accesarea portalului de vanzari directe www.astraonline.ro.
webRelease: UNIQA Asigurari a lansat produsul Locuinta&Siguranta UNIQA Asigurari este membra a Pool-ului de Asigurari Impotriva Dezastrelor (PAID) si poate incheia polite obligatorii de locuinte - PAD. Pentru a le oferi clientilor nostri o acoperire completa si reala a valorii locuintelor si bunurilor, respectiv pentru toate riscurile la care pot fi expuse locuinta si bunurile, UNIQA Asigurari a lansat produsul „Locuinta&Siguranta” – un produs complementar politei PAD, in conditii avantajoase de pret.​
webRelease: Asigurarea privata de sanatate - o necesitate in conditiile sistemului sanitar actual? Lacunele sistemului sanitar romanesc, incapacitatea clasei politice de a incepe reforma acestuia asteptata inca din anii `90, precum si remunerarea incorecta a cadrelor medicale sunt doar cateva dintre motivele pentru care tot mai multi romani apeleaza la asigurarile private de sanatate.
webRelease: Generali Asigurari a emis prima polita de asigurare obligatorie de locuinta din Romania Generali Asigurari si ARDAF, membre ale grupului Generali in Romania, actionari ai Pool-ului de Asigurare Impotriva Dezastrelor (PAID) si sustinatori ai legii de asigurari obligatorii de locuinte inca de la discutiile initiale, au demarat emiterea electronica de asigurari obligatorii de locuinta. Generali Asigurari este compania care a emis prima polita de acest fel, asigurat fiind Domnul Mihai Capra, Secretar de Stat in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, prezent astazi la conferinta de presa de lansare a  PAD - polita de asigurare impotriva dezastrelor naturale.
webRelease: Generali Asigurari lanseaza Vital Plus - Asigurare de Viata si Sanatate Generali Asigurari lanseaza Vital Plus, un nou produs individual de sanatate. In functie de alegerea uneia dintre cele trei variante (Basic, Medium sau Best), asiguratul  are acoperite urmatoarele clauze: control medical anual preventiv, consultatii medicale din orice cauza, inclusiv "a doua opinie medicala", consultatii medicale la domiciliu, investigatii de sanatate, transport cu ambulanta, procurarea de medicamente, efectuarea de vaccinari sau tratamente dentare. Optional, clientii pot alege urmatoarele clauze: spitalizare continua din orice cauza, pe teritoriul Romaniei sau in strainatate, interventii chirurgicale sau acoperirea cheltuielilor medicale pentru perioada graviditatii si a nasterii.
webRelease: La 13 ani de prezenta pe piata romaneasca, ING Asigurari de Viata lanseaza GenT, o noua generatie de produse unit-linked ING Asigurari de Viata lanseaza GenT, o noua generatie de produse unit-linked ce abordeaza asigurarile cu componenta de investitie intr-o maniera noua, oferind consumatorilor mai multa transparenta si protectie financiara crescuta. Astfel, GenT propune o structura inovatoare a produselor unit-linked, care permite separarea clara a componentei de protectie fata de componenta de investitie si aduce beneficii sporite consumatorilor.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by