newsletter rss
HotNews.ro
ASIROM sustine Momentum 2, expozitie cu lucrari de arta contemporana Intrucat, pentru ASIROM, crearea de valoare sociala si implicarea in societate reprezinta o responsabilitate si o oportunitate de asemenea, compania sustine Momentum 2, expozitie cu lucrari de arta contemporana in jurul temei legate de violenta si abuz impotriva femeilor. Acest nou episod al proiectului Momentum este realizat de Experimental Project impreuna cu Spatiul de Arta Contemporana Aiurart, sub coordonarea curatoarei Olivia Nitis si a Oanei Baluta si are loc in perioada 24 aprilie - 14 mai 2014, in Spatiul de Arta Contemporana Aiurart, Bucuresti.
ASIROM VIG a inaugurat un nou sediu pentru agentia din Slatina Mariana Diaconescu, presedintele ASIROM Vienna Insurance Group, impreuna cu alti membri din conducerea companiei, au inaugurat un nou sediu pentru agentia din Slatina, judetul Olt. “O retea teritoriala puternica face parte din strategia ASIROM pe termen lung, iar sediile noi si moderne in locatii cat mai vizibile nu vin decat sa sustina aceasta strategie. Serviciile de calitate pe care le oferim  clientilor nostri incep de la intrarea in fiecare agentie ASIROM si continua pe parcursul intregii valabilitati a contractului de asigurare” a declarat Mariana Diaconescu.
webRelease: Week-end cu cele mai bune oferte CASCO la Salonul Auto-Moto! ASIROM Vienna Insurance Group si Best Broker, furnizorul Casei Regale de servicii de asigurare, va invita sa preluati controlul cu cele mai bune produse de asigurari si oferte personalizate chiar in cadrul Salonului Auto-Moto, la standul dedicat. Astfel, atat persoanele juridice, cat si cele fizice pot beneficia de oferte speciale si consiliere pentru alegerea unei protectii optime atat a masinii, cat si a locuintei si, cel mai important, a vietii proprii si a celor dragi.
ASIROM a castigat Trofeul PRIMM in cadrul Galei Premiilor Pietei Asigurarilor, organizata de Revista PRIMM – Asigurari & Pensii O noua editie a Galei Premiilor Pietei Asigurarilor a reunit, pentru al XIV-lea an consecutiv, specialistii din piata romaneasca de profil. ASIROM Vienna Insurance Group nu a lipsit nici in acest an din topul companiilor de asigurari de succes din Romania. Eforturile echipei ASIROM au fost rasplatite cu:Trofeul PRIMM in cadrul Premiilor pentru Companii de AsigurarePremiul III pentru Performanta Regionala Premiul pentru tineri profesionisti de succes (alaturi de marile premii acordate companiilor, au fost acordate si distinctii tinerilor profesionisti care contribuie la dezvoltarea pietei romanesti de asigurari)
webRelease: ASIROM Vienna Insurance Group isi respecta obligatiile contractuale fata de clienti ASIROM doreste sa reitereze faptul ca respectarea obligatiilor contractuale asumate fata de clienti reprezinta una dintre valorile companiei, care este orientata catre acoperirea nevoii de protectie a clientilor. Obligatiile contractuale asumate fata de clienti sunt indeplinite in fiecare caz in care intervine riscul asigurat.
webRelease: Gothaer Asigurari Reasigurari continua sustinerea si dezvoltarea liniei de asigurari agricole Bucuresti, 26 Noiembrie 2013 - Gothaer Asigurari Reasigurari ocupa in prezent locul 5 in topul asiguratorilor care practica asigurari agricole detinand o cota de piata de peste 6% in H1 2013. Segmentul ramane unul de interes pentru asigurator, iar pentru consolidarea pozitiei pe piata de profil, Gothaer se focuseaza pe dezvoltarea serviciilor atasate asigurarilor agricole, printr-o abordare dedicata fermierilor.
webRelease: Gothaer Group se lanseaza in Romania sub denumirea de Gothaer Asigurari Reasigurari Gothaer Group isi anunta prezenta in industria asigurarilor din Romania, dupa ce Gothaer Finanzholding AG, entitatea care administreaza activitatile financiare ale grupului, a  preluat pachetul majoritar de actiuni al Platinum Asigurari Reasigurari S.A. Rebranding-ul Platinum in Gothaer Asigurari Reasigurari se bazeaza pe o strategie de business comuna si reprezinta un pas important in dezvoltarea entitatii locale, pentru a deveni un jucator cheie pe piata asigurarilor din Romania.
webRelease: Gothaer Asigurari Reasigurari anunta o crestere de peste 90% a volumului de prime subscrise in S1 2013 Bucuresti 9 septembrie 2013 -€“ Gothaer Asigurari Reasigurari anunta pentru primul semestru al anului 2013 afaceri locale in crestere de peste 90% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cumuland un volum total al primelor brute subscrise de peste 27 milioane de lei pentru primele 6 luni ale anului curent.
webRelease: AXA Romania: 5000 de km parcursi in 24 ore pentru un proiect de educatie financiara 13 iunie a insemnat pentru AXA Global Challenge Day, ziua in care 160 000 de angajati AXA Group din 57 de tari au fost provocati sa parcurga cat mai multi kilometri. Aceasta provocare, ca parte a programului de responsabilitate sociala a AXA Group, si-a propus sa adune 200 000 km ce urmeaza a fi transformati in bani destinati unor proiecte de educatie financiara din intreaga lume.
webRelease: Batranete fara Batranete - asigurarea de supravietuire pentru liber profesionisti (si nu numai) oferita de Grawe Romania Batranete fara Batranete este asigurarea de supravietuire cu acumulare de capital care vine ca un raspuns firesc la o nevoie stringenta, aceea de protectie in fata unei vieti lungi. "Avand in vedere studiile de piata care au stat la baza conceperii acestui produs de asigurare si evolutia asigurarilor de viata in Romania, prognozam ca pana in mai 2014 sa inregistram un volum de prime subscrise pentru Batranete fara Batranete de 2,2 milioane Lei", estimeaza Paul Swoboda, Directorul General Grawe Romania.
webRelease: Junior Achievement sŸi AXA Group extind programul educat›ional Asigura-ti succesul in 6 taƒri noi Junior Achievement Romania s™i AXA Asiguraƒri lanseazaƒ, i‹ncepand cu aceastaƒ saƒptaƒmanaƒ, programul educat›ional Asiguraƒ-ti succesul,  un program educational despre risc financiar lansat in 2012 in 5 t›aƒri, implicand peste 2.000 de elevi, 70 de profesori s™i 90 de consultanti voluntari AXA Hearts In Action.
webRelease: O campanie AXA in topul preferintelor francezilor pe Youtube AXA France s-a situat in topul celor mai populare 10 reclame de pe YouTube din Franta, intr-un clasament realizat de platforma video online. Clasamentul a fost intocmit in urma evaluaƒrii tuturor videoclipurilor publicitare incaƒrcate pe YouTube pe intreg parcursul anului 2012.  AXA France s-a situat pe locul 7 cu "€žMetoda Bernard"€, spotul publicitar ce promoveazaƒ protectia familiei de riscurile asociate navigaƒrii pe internet. 
webRelease: AXA Asigurari lanseaza aplicatia pentru telefoane inteligente, "AXA impreuna pentru copil" Pentru ca organizarea vietii de familie, planificarea responsabilitatilor si ingrijirea copilului nu sunt usoare pentru niciun parinte, AXA Asigurari lanseaza aplicatia "Impreuna pentru copil". Aplicatia vine in sprijinul parintilor si ii ajuta pe acestia sa-si prioritizeze sarcinile zilnice legate de cresterea si educarea copilului.
webrelease: Toamna aceasta, se poartaƒ asigurarea de viata De cele mai multe ori, oamenii sunt atat de preocupati de ziua de azi incat uitaƒ de cea de maine. Planificarea viitorului pare saƒ fie intotdeauna o idee bunaƒ, dar mai mereu se rezumaƒ doar la lucrurile plaƒcute ale vietii, fie caƒ este vorba de redecorarea casei, de o masinaƒ sau doar reinoirea garderobei. Însaƒ pe parcursul vietii, nimeni nu are parte numai de momente frumoase. O asigurare de viataƒ reprezintaƒ exact acel element care ar poate saƒ facaƒ ziua de maine mai bunaƒ si mai simplaƒ pentru cei dragi in cazul unui eveniment nefericit.
webRelease: IŽn luna mondialaƒ a consŸtientizaƒrii importantei asiguraƒrilor de viataƒ, AXA propune un plan de protectie financiaraƒ garantataƒ Nu pot›i fi mereu pregaƒtit pentru lucrurile neasŸteptate care afecteazaƒ stabilitatea financiaraƒ a familiei tale. De aceea, AXA Asiguraƒri vorbesŸte, in luna septembrie, despre importanta unei asiguraƒri de viataƒ care saƒ iti ofere, atat tie, cat sŸi familiei tale, protectia garantataƒ de care aveti nevoie in cazul unui eveniment nefericit.
webRelease: Studiu Ensight: Analiza pietei asigurarilor (ECE si Romania) Analiza pietei asigurarilor din Europa Centrala si de Est (ECE). Piata asigurarilor din ECE[1] a aratat in anul 2010 semne de imbunatatire, inregistrand o crestere de 10%[2] a primelor brute subscrise. Aceasta crestere a fost condusa de ameliorarea situatiei privind ambele segmente de piata: asigurarile de viata (14%) si asigurarile generale (6%).
AVN TRAINING o noua companie pe piata furnizorilor de calificare profesionala in asigurari AVN TRAINING ofera cursuri de calificare profesionala, cursuri de pregatire profesionala continua precum si cursuri de specializare/perfectionare in Bucuresti precum si in principalele orase resedinta de judet.
webRelease: 1.000 de elevi invata despre asigurari in cadrul unui program derulat cu sprijinul a 44 de profesionisti voluntari din domeniul asigurarilor Junior Achievement Romania si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group pregatesc 1.000 de elevi de liceu pentru a intelege mecanisme de gestionare a finantelor personale si de folosire a asigurarilor, prin activitati interactive, derulate in scoala cu participarea consultantilor voluntari din companie.
webRelease: Iti iubesti masina? Daca esti unul dintre cei 6,3 mil. de soferi din Romania, mai mult ca sigur ca raspunsul este "Da". Dovada sunt datele care arata ca romanii sunt mai interesati sa isi asigure masina  decat viata sau sanatatea. Cu toate acestea, din totalul asigurarilor auto, doar 47% sunt asigurari CASCO si 53% asigurari obligatorii RCA, ceea ce poate reprezenta un indiciu al faptului ca nu toti soferii constientizeaza beneficiile unei polite CASCO.
webRelease: IndicatoridePerformanta.ro anunta lansarea raportului "Top 25 Indicatori de Performanta pentru Asigurari in 2010" Raportul prezinta in detaliu Indicatori de Performanta (KPIs) precum:  # Timpul de procesare a cererilor de asigurare, % Rata de reinnoire a politelor, sau # Viteza medie de subscriere (asigurari), alaturi de alte exemple populare in 2010. Utilizarea instrumentelor este esentiala pentru atingerea rezultatelor, iar Indicatorii Cheie de Performanta (KPIs) sunt astazi printre cele mai populare instrumente de management.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by