newsletter rss
HotNews.ro
webRelease: „The Blues Brothers”, numai la Grand Cinema Digiplex Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City este singurul cinematograf din Romania care va difuza "The Blues Brothers", filmul care afacut istorie. "The Blues Brothers", cu Dan Aykroyd si John Belushi, va fi transmis in exclusivitate pe 21 iunie 2012.
webRelease: „The Blues Brothers”, numai la Grand Cinema Digiplex Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City este singurul cinematograf din Romania care va difuza "The Blues Brothers", filmul care afacut istorie. "The Blues Brothers", cu Dan Aykroyd si John Belushi, va fi transmis in exclusivitate pe 21 iunie 2012.
webRelease: „The Blues Brothers”, numai la Grand Cinema Digiplex Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City este singurul cinematograf din Romania care va difuza "The Blues Brothers", filmul care afacut istorie. "The Blues Brothers", cu Dan Aykroyd si John Belushi, va fi transmis in exclusivitate pe 21 iunie 2012.  Sub numele de The Blues Brothers Show Band and Revue, actorii de comedie Dan Aykroyd si John Belushi au infiintat in 1978 o trupa de blues si soul. Trupa si-a facut debutul in cadrul emisiunii americane Saturday Night Live, avandu-i ca protagonisti pe solistul "Joliet" Jake Blues (John Belushi) si pe Elwood Blues (Dan Aykroyd), la muzicuta si backing vocal.
webRelease: 67% dintre tinerii romani vor sa paraseasca orasul in care locuiesc in prezent Un sondaj Siemens Romania arata ca 67% dintre tinerii romani vor sa paraseasca orasul in care locuiesc in prezent catre alte orase care ofera cea mai buna calitate a vietii, in top plasandu-se Bucuresti (21.05%) Cluj-Napoca (18.46%) si Brasov (15.41%).
The story of childhood - expozitia copiilor pentru copii 26 de institutii de stat si private,  nationale si internationale, peste 600 de copii,  aproximativ 1500 de desene, intr-un cuvant, expozitia “The story of childhood”. “Pentru ca am pornit de la convingerea ca toti copiii deseneaza, am spus ca este cazul sa luam  lucrul asta in serios si sa organizam o expozitie in adevaratul sens al cuvantului” , se destainuie Angela Bontas-Pernes, artist plastic si profesor de arte la institutia de invatamant Little London.
webPR: Ziarul BURSA a dat rezultatele exacte ale turului al doilea, cu sase zile inainte In noaptea de dupa alegeri, BURSA nu numai ca nu a avut niciun dubiu ca va fi decretat un rezultat de egalitate, dar a descris scenariul contestarii sale si pericolul de anarhie. Surclasand institutele de sondare a opiniei publice, fara niciun cost (altul decat intelectual), printr-un rationament simplu, publicat la 30 noiembrie, in cuprinsul articolului intitulat “Idiocracy”, ziarul BURSA a conchis ca Traian Basescu si Mircea Geoana se vor gasi la egalitate dupa turul al doilea.
Cum vede agentia SPM investitiile in publicitatea indoor in perioada de criza Intr-o perioada in care advertiserii restrang din bugetele media, indoor-ul reuseste sa se mentina, in timp ce alte medii cu istoric continua sa piarda teren. Daca unii clienti precum cei din domeniile auto si bancar si-au redus bugetele de indoor cu 5-10% fata de anul trecut, clientii din categoria bunurilor de larg consum si-au dublat cota in investitiile de publicitate indoor, in 2009, potrivit unei analize a agentiei de profil SPM Indoor.
Tehnologie medicala in marketing: companiile pot testa reactiile subconstiente ale oamenilor la reclame Cand un om este tinta unui mesaj comercial, cum sunt reclamele, el poate spune ca ii place, ca il enerveaza sau ca acea reclama il convinge sau nu sa cumpere produsul. Dar in momentul in care el afirma acest lucru, doar numai o mica parte din ceea ce simte el de fapt se poate transforma in vorbe - restul ramane in subconstient si este, de multe ori, contrar declaratiilor sale. O companie lansata oficial miercuri pe piata din Romania, LABoratory&Co, ofera companiilor acces tocmai la acele senzatii si reactii pe care consumatorii le au la diversi stimuli fara sa-si dea seama, folosind in acest scop tehnologii care pana foarte recent erau folosite doar in domeniul medical.
VIDEO Codin Caradimu, creatorul lui Dorel, intr-o discutie online moderata de Eliza Rogalski: Presedintele ne serveste un spectacol din care avem de invatat arta disimularii A regizat Traian Basescu momentele care au precedat anuntul privind referendumul pentru un for legislativ unicameral si reducerea numarului de parlamentari? A fost doar semnalul de inceput al unei strategii politice "creative"? Vezi "criza de guvern" din ultimele zile... Subiectul a acaparat discursul politicienilor, iar in marketing, aceasta tactica se numeste repozitionarea competitiei. Codin Caradimu (Agentia Cap), creatorul seriei de clipuri publicitare cu Dorel, si specialistul in PR Eliza Rogalski au discutat online cu cititorii.Intalnirea s-a incheiatHotNews.ro anunta primul workshop webPR "Cum salvezi bani intr-o criza de imagine".
S-a lansat webPR.ro. Webtimizeaza-ti imaginea si cunoaste-i pe cei mai buni in comunicarea online webPR s-a lansat joi, 24 septembrie. Orice companie/institutie poate posta gratuit webRelease. Campaniile complexe de comunicare online, care presupun elemente multimedia de tipul clipurilor video, intalnirilor online webPR si altor instrumente specifice web sunt disponibile in cadrul pachetelor pentru clienti. Primii intrati in webPR:SMA PR, companie specializata in PR - vezi pagina SMA.Sasha de la ING Bank, expertul in tranzactii online. Sasha e primul client corporate in webPR - vezi pagina lui Sasha.Parteneri de continut: Eliza Rogalski, Headvertising, Httpool.
Western Union - campanie promotionala pentru transferurile de bani in afara tarii Western Union lanseaza prima campanie promotionala dedicata transferurilor de bani trimisi in afara tarii. Campania, sub sloganul "pot sa primesc o reducere la primul transfer de bani in strainatate? da!", va dura pana la 31 decembrie 2009 si este semnata de Next Advertising.
Lowe aduce in strada statui vii intr-o campanie pentru Claritine Romanii din sase orase ale tarii (Constanta, Brasov, Cluj, Timisoara, Iasi, Bucuresti) se vor intalni in perioada 13 august - 20 septembrie cu "statui vii" - artisti stradali aflati in zone cu trafic intens - intr-o "campanie stradala antialergica" pentru Claritine. Campania este semnata de Medic One, divizia specializata in comunicare medicala a Lowe &Partners.
Radu Florescu: Centrade spera la o crestere de 5-10% in 2009 Radu Florescu, CEO Centrade, spera la o crestere a grupului de 5-10% in 2009, potrivit unei informari de presa a Saatchi&Saatchi. Radu Florescu si-a exprimat multumirea fata de rezultatele financiare ale grupului in 2008.
McCann Erickson Romania: o noua campanie pentru Dedeman McCann Erickson Romania a lansat o noua campanie pentru compania de retail Dedeman, prin care seria "discutiilor aprinse", desfasurata in perioada aprilie-iulie, este urmata de "impacari spectaculoase". Campania a deputat pe 7 august si este sustinuta printr-un mix media format din TV, radio, OOH, print, SMS Push.
Agentia Headline comunica pentru Brinel Agentia de marketing si relatii publice Headline a incheiat un contract cu furnizorul de solutii informatice Brinel, prin care, de la inceputul lunii august, ofera asistenta pentru dezvoltarea strategiilor de comunicare si relatii publice ale companiei si consultanta in servicii specializate, potrivit unui comunicat al agentiei.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by