Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA a organizat recent, in parteneriat cu Liceul International de Informatica Bucuresti, Colegiul National de Informatica Tudor Vianu, Colegiul National Bilingv George Cosbuc si partenerul media Radio Romania Cultural, cu sprijinul Ministerului Cercetarii si Inovarii, a doua editie a mesei rotunde JOC SI CERCETARE STIINTIFICA. Masa rotunda a fost deschisa de directorul adjunct al Liceului International de Informatica, dl. Iusein Ervin, si de coordonatorul Centrului pentru Initiere in Cercetarea Stiintifica a Tinerilor "Alexandru Proca", dl. Mircea Ignat. Obiectivul principal al mesei rotunde l-a reprezentat evidentierea rolului pe care il are jocul in cercetarea stiintifica, ca vector al creativitatii si inovarii. Lucrarile prezentate au atins aspecte precum: psihologia jocului; jocul si cercetarea stiintifica; joc, educatie si supercivilizatii; artele si jocul. La eveniment au participat reprezentanti ai mediului stiintific, psihologi, profesori, elevi si, nu in ultimul rand, mass-media.
Liceeni din Bucuresti au participat la evenimentul "Joc si cercetare stiintifica"
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA a organizat recent, in parteneriat cu Liceul International de Informatica Bucuresti, Colegiul National de Informatica Tudor Vianu, Colegiul National Bilingv George Cosbuc si partenerul media Radio Romania Cultural, cu sprijinul Ministerului Cercetarii si Inovarii, a doua editie a mesei rotunde JOC SI CERCETARE STIINTIFICA. Masa rotunda a fost deschisa de directorul adjunct al Liceului International de Informatica, dl. Iusein Ervin, si de coordonatorul Centrului pentru Initiere in Cercetarea Stiintifica a Tinerilor "Alexandru Proca", dl. Mircea Ignat. Obiectivul principal al mesei rotunde l-a reprezentat evidentierea rolului pe care il are jocul in cercetarea stiintifica, ca vector al creativitatii si inovarii. Lucrarile prezentate au atins aspecte precum: psihologia jocului; jocul si cercetarea stiintifica; joc, educatie si supercivilizatii; artele si jocul. La eveniment au participat reprezentanti ai mediului stiintific, psihologi, profesori, elevi si, nu in ultimul rand, mass-media.
|
120 vizualizari

Ultimele comunicate
- 15 Dec 2020 Cum isi planifica romanii cumparaturile de Craciun? Sondaj Ofertolino.ro
- 15 Dec 2020 Cum isi planifica romanii cumparaturile de Craciun? Sondaj Ofertolino.ro
- 10 Aug 2020 Ce este Social Media Marketing si de ce este important
- 15 Iul 2020 "Platforma Integrata SparkOneData", SMIS 115838 Spark OneData, software inovator dezvoltat in Municipiul Focsani
- 8 Iul 2020 Purificatorul de aer Pure Life P500 Teesa â pentru ca tu sÄ respiri liniÈtit
- 8 Iul 2020 Purificatorul de aer Pure Life P500 Teesa â pentru ca tu sÄ respiri liniÈtit
- 16 Iun 2020 Inca o recunoastere internationala pentru Centrul âAlexandru Procaâ din cadrul INCDIE ICPE-CA
- 15 Iun 2020 webRelease: Bonami inaugureaza primul magazin fizic si ofera retur gratuit 365 de zile
- 20 Mai 2020 webRelease: Bonami: Vanzari de 6 milioane de euro si previziuni optimiste pentru vara
- 24 Apr 2020 Solutie inovatoare de management financiar bazata pe inteligenta artificiala dezvoltata de Prime Dash, se lanseaza pe piata pe data de 27 Aprilie, 2020.