newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Visa continua sponsorizarea Jocurilor Olimpice pana in 2020


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactie | Luni, 9 noiembrie 2009, 17:34 webReleases | Sport

Bucuresti - 9 noiembrie 2009. Visa Inc. (NYSE: V), in calitate de sponsor global si pe termen lung al Jocurilor Olimpice, a anuntat prelungirea perioadei de sponsorizare a Jocurilor Olimpice cu opt ani. Prin decizia de a continua sponsorizarea, Visa isi pastreaza drepturile de care se bucura inca din 1986, precum si exclusivitatea ca sponsor al serviciilor de plati si singurul card acceptat la cele patru editii ale Jocurilor Olimpice, care urmeaza dupa Jocurile Olimpice din Londra 2012, inclusiv Jocurile Olimpice de Iarna din Soci, Rusia (2014), Jocurile Olimpice din Rio de Janeiro, Brazilia (2016), dar si Jocurile Olimpice de Iarna (2018) si Jocurile Olimpice de Vara (2020).

Anuntul privind reinnoirea parteneriatului a fost facut la Moscova, in cadrul unei ceremonii de semnare a contractului de catre Rupert Keeley, presedintele Visa Inc. Group si Jacques Rogge, presedintele Comitetului Olimpic International.  

In cadrul ultimelor 12 editii ale Jocurilor Olimpice, Visa a beneficiat de sponsorizarea oferita, prin consolidarea pozitiei sale de lider ca marca globala, cresterea volumului de tranzactii  cu carduri Visa, extinderea gradului de acceptare pe pietele noi si emergente si incurajarea preferintei pentru produsele si serviciile sale.

Noul contract va permite Visa sa ofere avantaje suplimentare membrilor sai si detinatorilor de carduri printr-o prezenta mai activa la punctele de vanzare, prin programe exclusive de acceptare privind tranzactiile legate de Jocurile Olimpice si prin facilitarea accesului la experiente unice pe care bancile membre ale Visa le vor oferi clientilor lor prin programe de marketing Visa.

"Jocurile Olimpice aduc o imensa expunere la nivel global si ofera acces la practic toate grupurile demografice", a declarat Antonio Lucio, Chief Marketing Officer la Visa Inc. „De asemenea, Jocurile Olimpice inseamna si avantaje de dezvoltare a afacerilor - afaceri cunoscute si concrete - pentru Visa, pentru membrii Visa si partenerii de afaceri. Dinamizarea membrilor in perioada Jocurilor Olimpice din Beijing 2008, actiune care a implicat peste 573 de clienti din 41 de tari, a demonstrat atractivitatea universala a acestei proprietati marcante".

Presedintele CIO, Jacques Rogge, a declarat: "Parteneriatul nostru cu Visa demonstreaza un angajament comun - fata de viitorul tineretului si al sportului, fata de viitorul Jocurilor Olimpice si fata de consolidarea idealurilor si valorilor olimpice pe care le respectam. In numele CIO, al celor 205 de Comitete Olimpice Nationale din intreaga lume si al sportivilor, doresc sa multumesc Visa, clientilor si partenerilor sai pentru angajamentul asumat pana la Jocurile Olimpice din 2020".

Atractivitatea tot mai mare a Jocurilor Olimpice a oferit companiei Visa o platforma flexibila pe care sa poata construi campanii integrate de marketing. De-a lungul anilor, modul in care Visa a valorificat sponsorizarea Jocurilor Olimpice in sprijinul activitatilor sale a evoluat odata cu strategia sa de afaceri.  

"La inceputurile sponsorizarii Jocurilor Olimpice ne-am axat pe promovarea exclusivitatii privind acceptarea marcii noastre in cadrul Jocurilor Olimpice. Astazi, folosim sponsorizarea drept platforma pentru promovarea avantajelor de folosire a produselor Visa in locul numerarului si a cecurilor, dar si pentru a facilita dezvoltarea si progresul infrastructurii de plati in tarile care gazduiesc Jocurile Olimpice.  

"Pregatirea Jocurilor Olimpice de Iarna de la Vancouver este in plina desfasurare, Londra 2012 este deja inclusa in etapele noastre de planificare si asteptam oportunitatile pe care le vor aduce Jocurile Olimpice de Iarna de la Soci 2014. Asteptam cu nerabdare sa colaboram cu parteneri din Rusia, Comitetul de Organizare de la Sochi si cu CIO pentru a imbogati si mai mult mostenirea noastra olimpica si pentru a face din Jocurile Olimpice de Iarna din Sochi 2014 un succes mondial", a adaugat Lucio.

Angajamentul asumat de Visa fata de Miscarea Olimpica, fata de Comitetele Olimpice Nationale, de echipele nationale si fata de sportivii individuali a reprezentat un factor important pentru garantarea continuitatii si succesului Jocurilor Olimpice. Visa a creat o serie de programe in intreaga lume pentru a contribui la sustinerea echipelor si sportivilor olimpici in calatoria lor spre experienta Jocurilor Olimpice. De asemenea, Visa a fost primul partener olimpic mondial care a instituit programe de marketing particularizate, in functie de orasele care gazduiesc Jocurile Olimpice.

Visa pastreaza si drepturi exclusive de categorie pentru toate cele 205 Comitete Olimpice Nationale si echipele olimpice ale acestora din intreaga lume. Aceste drepturi includ publicitatea si folosirea promotionala a marcilor si imaginilor olimpice din cadrul Jocurilor Olimpice, precum si a marcilor Comitetelor Olimpice Nationale si Internationale.

Persoana de contact pentru mass-mdia: Andrew Woodward, Director de Marketing si Comunicare Sponsorizari, Visa Inc. Mobil: +1 415 307 6795, Email: woodward@visa.com

Nota pentru editori: Pentru a vizualiza si descarca imagini, filme video si alte materiale despre Visa Olympic, vizitati www.thenewsmarket.com/visa.

Despre Visa Inc.
Visa Inc. detine cea mai mare retea de plati electronice retail din lume, oferind servicii de procesare si platforme pentru produse de plata. Acestea cuprind plati efectuate de consumatori pentru credite, debite, preplati si comerciale, oferite sub marcile Visa, Visa Electron, Interlink si PLUS. Visa se bucura de un nivel de acceptare de neegalat in intreaga lume, iar Visa/PLUS este una dintre cele mai mari retele globale de bancomate din lume, asigurand acces la numerar in moneda locala in peste 200 de tari si teritorii. Pentru informatii suplimentare, vizitati www.corporate.visa.com.

Despre Visa Europe
In Europa, sunt peste 360 milioane carduri Visa de debit, credit si business. La sfarsitul anului fiscal 2008, cardurile Visa au fost utilizate pentru plati si retrageri de numerar evaluate la peste 1,3 mii de miliarde EUR. 11,4% din cheltuielile din Europa au fost facute cu un card Visa.

Visa Europe este o asociatie de membri - o organizatie detinuta si condusa de cele 4.600 banci membre din Europa - care a fost incorporata in iulie 2004. In octombrie 2007, Visa Europe a devenit independenta de noua corporatie globala Visa Inc., cu o licenta exclusiva, irevocabila si perpetua in Europa.

Fiind o organizatie europeana, este capabila sa raspunda rapid la cerintele specifice pietei bancare europene si clientilor - detinatori de carduri si comercianti, si sa implineasca obiectivul Comisiei Europene de a crea o adevarata piata interna de plati.

Visa are cea mai mare acceptare la nivel global si Visa/Plus este una dintre cele mai mari retele de ATM-uri din lume care furnizeaza numerar in monedele nationale a peste 170 de tari.  

Pentru mai multe informatii, vizitati www.visaeurope.com.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



457 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings