newsletter rss
HotNews.ro

Amatorii de sport, miscare si provocari mai au 6 zile de inscriere la TITANS TRIATHLON


PDF Print
A | a
E-mail
de Romanita Oprea | Marţi, 1 august 2017, 15:45 webReleases | Sport

TitansTri2 | Foto: webPR.ro

Mai sunt 6 zile in care va puteti inscrie la Proba de Stafeta din cadrul competitiei The Titans Triathlon, care va avea loc in data de 13 August 2017, in parcul Alexandru Ioan Cuza (fost IOR). Organizat pentru prima data in Bucuresti, Campionatul National de Triatlon si Aquatlon - TITANS TRIATHLON - include probe de specialitate care se adreseaza profesionistilor si semi-profesionistilor, dar si probe pentru amatori prezentate sub forma unor probe de stafeta feminin, masculin, mixt, family si corporate, pentru cei dornici sa faca sport, sa se distreze si sa participe in echipa cu prietenii sau colegii la o competitie care incurajeaza miscarea si practicarea sportului intr-un mod organizat.

Am ales sa deschidem TITANS TRIATHLON si catre amatorii care cred ca pot face fata acestei provocari pentru ca la Bucharest Sport Club (BSC) vrem nu doar sa oferim un climat diferit fata de ce am fost invatati in Romania ca inseamna sportul profesionist, ci si sa educam publicul si sa putem atrage copii talentati catre acest sport complex. Ne-am luat acest angajament inca din prima zi de viata a proiectul BSC si ne bucuram cand vedem ca si branduri comerciale precum Campofrio au prins gustul sportului, a declarat Marius Grigore, presedinte Bucharest Sport Club, organizatorul evenimentului.

Inscrierile la TITANS TRIATLON se pot face online, la www.titanstriathlon.ro pana la data de 6 august 2017 inclusiv, iar costul de inscriere pentru probele de stafeta este de 360 Ron / echipa si 180 de lei pentru proba individuala. Primele 10 echipe CORPORATE confirmate la proba de stafeta vor primi cadou singurul board game de triatlon din lume, Triathlon Series, creat de AfterRace Games si oferit cu complimente de Campofrio - sponsorul principal al competitiei.

Campofrio este despre calitate: calitatea produselor noastre si calitatea vietii consumatorilor nostri. Aceasta este prioritatea noastra zi de zi. De aceea, brand-ul Campofrio sustine starea de bine pe termen lung si ii inspira pe cei care doresc sa-si gaseasca propriul INNER TRIO. INNER TRIO inseamna pentru noi acea stare de echilibru intre suflet, minte si corp, starea acea mult dorita si pe care cautam sa o atingem in viata noastra. In tot acest mix, sportul are un rol foarte important si nu are cum sa lipseasca. Si pentru ca sportul imbinat cu jocul este combinatia perfecta, va invitam sa intrati in joc pe www.campofrio.ro.

Campofrio a prins gustul miscarii, a prins gustul triatlonului si este alaturi de consumatori cu sustinere, inspiratie, dar si cu multe premii. Lasa-te inspirat de Campofrio si vei deveni expert in INNER TRIO€, a declarat Ana Maria Bajan, Executive Director Marketing & PR Caroli Foods.

THE TITANS TRIATHLON se va desfasura in interiorul si in jurul Parcului Alexandru Ioan Cuza, cunoscut ca IOR, in zone special amenajate pentru un eveniment de asemenea anvergura.

Sportul te ajuta sa te simti mai bine, sa-ti pastrezi mintea limpede pentru a lua cele mai bune decizii si te ajuta la conturarea unei siluete de apreciat. Adica, iti ofera o stare de bine pe termen lung! Convinge-ti inca doi prieteni, inscrieti-va pe www.titanstriathlon.ro la Proba de Stafeta si veti putea veni si voi in parcul IOR pe data de 13 August 2017 sa participati la prima editie a Campionatului National de Triatlon si Aquatlon din Bucuresti. In plus, ai sansa de a castiga unul din multele premii oferite de Campofrio, sau chiar marele premiu, o vacanta activa in Insulele Canare!

Mai multe informatii despre eveniment puteti gasi pe site-ul competitiei: www.titanstriathlon.ro, iar despre campania promotionala `Prinde gustul miscarii€` derulata de Campofrio - sponsorul principal al competitiei pe site-ul www.campofrio.ro.  

Despre TITANS TRIATHLON:

TITANS TRIATHLON este denumirea sub care Bucharest Sport Club, in parteneriat cu Federatia Romana de Triatlon si cu sprijinul Camprofrio, organizeaza, in premiera la Bucuresti, in parcul IOR, in perioada 11-13 august 2017, Campionatul Național de Triatlon si Aquatlon, pe distante SPRINT si SUPERSPRINT.

Aditional probelor la care vor participa doar triatlonisti de performanta, competitia include si probe de stafeta - feminin, masculin, mixt, family si corporate - care au loc duminica. Astfel, TITANS TRIATHLON se adreseaza si publicului larg, celor care iubesc sportul si miscarea si au deja un minim de pregatire fizica.

Mai multe detalii pe: www.titanstriathlon.ro


Despre Bucharest Sport Club:

Infiintat in anul 2004, cu doua directii de dezvoltare, inot si dans, Bucharest Sport Club (BSC) are in prezent 6 sectii: inot, dans, triatlon, inot sincron, inot adulti si masters. Numarul de performeri antrenati de club depaseste 150 de copii, cu varste incepand de la 9 ani si pana la juniorat, dintre care peste 60 de triatlonisti.

Mai multe detalii pe: www.bucharest-sportclub.ro


Despre Campofrio:

Brand-ul Campofrio sustine starea de bine pe termen lung si ii inspira pe cei care doresc sa-si gaseasca propriul INNER TRIO (INNER TRIO este acea stare de echilibru intre suflet, minte si corp).

Inspirat de Campofrio, devii expert in INNER TRIO!

Brand-ul Campofrio, parte din Grupul Caroli Foods Group Romania, este unul dintre cele mai importante branduri din food in toata Europa, fiind leader-ul European al categoriei de mezeluri. Campofrio este un brand premium care ofera produse de foarte buna calitate in toate tarile unde este present in Europa. Nu numai in Romania, in toata Europa!

Mai multe detalii pe: www.campofrio.ro


Despre Caroli:

Grupul Caroli Foods Romania a devenit liderul pietei de mezeluri proaspete din Romania prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pietei de produse procesate din carne din Europa si un important jucator global in domeniu. In prezent, grupul detine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro si Sissi. Grupul Caroli Foods isi propune adoptarea calitatii ca si stil de viata, inovarea continua a portofoliului de produse si dezvoltarea unei relatii de incredere cu consumatorii si partenerii sai.

Mai multe detalii pe: www.carolifoods.ro

  



58 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by