newsletter rss
HotNews.ro

Liderul mondial pe segmentul de adezivi speciali premium isi indreapta atentia inspre ce este cu adevarat important in constructii: omul din spatele acestora!


PDF Print
A | a
E-mail
de MoreThanPub | Marţi, 20 iunie 2017, 10:19 webReleases | Showbiz

In a doua etapa a campaniei "Esti ceea ce construiesti", Mapei Romania isi directioneaza mesajul inspre partea umana a oricarei constructii. Spot TV Mapei: https://www.youtube.com/watch?v=bT7qPSv5IKI

Astfel, sub umbrela conceptului de comunicare "€Esti ceea ce construiesti"€, Mapei vorbeste pe intelesul principalelor sale categorii de public: mesterii, arhitectii si clientii finali. In spotul TV dedicat mesterilor, Mapei empatizeaza cu sentimentul de mandrie trait de acestia dupa fiecare constructie finalizata cu succes. Mapei le ofera mesterilor produsele ideale pentru ca proiectul final sa insemne cu adevarat cartea lor de vizita. Sa nu uitam: intr-un proiect de constructii, cel mai mare impact este dat de calitatea materialelor folosite. Acest lucru ramane valabil si in cazul arhitectilor, carora Mapei le ofera cele mai bune solutii pentru transformarea fiecarei schite intr-un proiect de succes, proiect care sa-i recomande. Campania Mapei ii vizeaza, nu in ultimul rand, si pe clientii finali, care sunt indrumati in alegerea celor mai bune materiale pentru planurile lor. Acestia trebuie sa stie cum sa aleaga corect materialele de constructii si care sunt problemele pe termen lung care pot fi prevenite, daca folosesc materiale de o calitate durabila.

"Campania Mapei e impartita in mai multe etape, astfel incat sa ne putem adresa atat clientului final, cat si specialistilor (arhitecti si mesteri). De ce? Pentru ca in constructii fiecare alegere conteaza, iar cand sunt mai multi factori de decizie implicati, e bine ca fiecare dintre ei sa inteleaga importanta folosirii unor materiale de calitate. Prin aceasta campanie empatizam si comunicam emotional, punand accent pe rezolvarea problemelor, pe explicarea beneficiilor produselor si pe rezultatele finale care vorbesc de la sine. Mapei reprezinta pentru noi o provocare, sansa de a 'construi' campanii cu adevarat altfel." Tiberiu Tuluca - General Manager Armada Marketing

"Avem incredere in calitatea produselor noastre si in faptul ca acestea ne recomanda de peste 80 ani. Prin aceasta campanie vrem sa aratam ca intelegem nevoile tuturor categoriilor de public. Arhitectii mesterii si clientii nostri finali au la dispozitie o gama larga de produse, de la hidroizolatii pentru protectia si impermeabilizarea suprafetelor din beton si pana la adezivi pentru placi ceramice sau mozaic. Sustinem orice lucrare de la amenajari interioare pana la proiecte complexe si de mari dimensiuni." Silviu Minciu - Director Marketing Mapei

Campania Mapei a fost lansata pe 15 mai 2017 pe urmatoarele canale de comunicare: TV cu un spot de 15sec dedicat mesterilor, TV Discovery Media, online si print.

Campania "Esti ceea ce construiesti" a avut si o latura creativa prin implementarea unui proiect in cadrul Universitatii Nationale de Arte din Bucuresti. Mapei a lansat aici o provocare menita sa incurajeze si sa stimuleze talentul tinerilor artisti: "Expozitie in culori neasteptate". Studentilor participanti la concurs li s-a cerut sa realizeze cate o lucrare mozaic de dimensiunea 100x70cm folosind adezivi si chituri Mapei - cea mai mare gama de chituri colorate pentru placari ceramice din Romania - rezultatele finale fiind impresionante.

Making-of "Expozitie in culori neasteptate": https://www.youtube.com/watch?v=qMi2O3b7GWA


Echipa


Client: Silviu Minciu - Director Marketing; Florin Ciobanu -Director General

Agentie: Aura Sorescu Alboiu - Creative Director; Laurentiu Dumbrava - Head of Art; Octavia Balalau - Junior Art Director; Bogdan Obreja - Junior Copywriter; Felicia Bolboceanu - Account Manager; Tiberiu Tuluca - General Manager.

Mai multe campanii Armada Marketing: https://www.youtube.com/channel/UCsY5zrQfpGelXEfIRH656Xw
  



46 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by