newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Colectie limitata de tricouri cu mesaje la Ploiesti Shopping City


PDF Print
A | a
E-mail
de The Public Advisor | Vineri, 22 aprilie 2016, 16:41 webReleases | Showbiz

Ploiesti Shopping City aduce motive de bucurie clientilor sai si devine destinatia perfecta de cumparaturi pentru Paste. Toti cei ce vor alege sa faca shopping pentru marea sarbatoare in magazinele centrului comercial, se vor bucura de un cadou primit pe loc: un tricou cu mesaj, ce face parte din colectia limitata realizata de Ploiesti Shopping City. Aceasta este alcatuita din 15 modele si este adresata intregii familii, atat adultilor, cat si copiilor. 

Mai mult, pentru cei ce vor sa se innoiasca cu ocazia sarbatorilor pascale brandurile au pregatit colectii dedicate, acestia putand alege dintre mii de produse, de la articole vestimentare la accesorii si produse de infrumusetare. Si magazinele de electrocasnice si decoratiuni interioare au pregatit oferte si isi asteapta clientii ce vor sa isi cumpere sau sa ofere un cadou de Paste.

 

Mecanismul campaniei

 

Pentru fiecare 50 lei cheltuiti in magazinele din Ploiesti Shopping City, cumparatorii vor obtine 1 punct. La fiecare 4 puncte colectate, clientii vor fi rasplatiti cu un tricou cu mesaj. Astfel, cumparaturile in valoare de 200 lei aduc pe loc un cadou din colectia limitata.

 

Colectie limitata de tricouri cu mesaje creative pentru clientii Ploiesti Shopping City

 

Cei ce nu se pot hotari ce mesaj le place mai mult, sunt invitati sa le colectioneze pe toate. Doamnele si domnisoarele pot castiga un mesaj cu unul dintre mesajele: „Viata e scurta, dar tocurile nu are trebui sa fie!”, „Cel mai elegant accesoriu este zambetul”, „I shop therefore I Am”, “Mrs. Always Right” si „Repeta dupa mine: Merit pantofi noi!”.

 

Mesajele pentru domni sunt: „Nimeni nu e perfect, dar eu nu sunt nimeni!”, „Mr. Right”, „Daca crezi ca sunt simpatic, inca nu ai vazut-o pe sotia mea” si „Nimic nu ma sperie, sunt ... tata de fata”.

 

Pentru cei mici, Ploiesti Shopping City a pregatit 5 mesaje care, cu siguranta, vor atrage toate privirile: „Born to be FABULOUS”, „Here comes trouble”, „Linistea e supraapreciata”, „Daca nu ai ciocolata, nu avem ce discuta!” si „Short, but stylish” .

 

Tricourile sunt realizate din bumbac de cea mai inalta calitate si sunt disponibile in marimi de la S la XL, in cazul adultilor si de la 2 pana la 12 ani, in cazul copiilor.

 

Campania se desfasoara in perioada 16 aprilie – 3 mai. Mai multe detalii se gasesc pe www.ploiestishoppingcity.ro sau pe Facebook, www.facebook.com/PloiestiShoppingCity

  



86 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by