newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Catalin Botezatu a lansat Viggo la celebrul targ Pitti Uomo


PDF Print
A | a
E-mail
de cossbarbu | Joi, 14 ianuarie 2016, 19:49 webReleases | Showbiz

Catalin Botezatu si Vladimir Stefan Popa | Foto: webPR.ro
Catalin Botezatu si Ionut Marin lanseaza un brand nou de haine barbatesti, Viggo, la prestigiosul targde moda Pitt Uomo de la Florenta, targul care da ora exacta in materie de vestimentatie masculina de peste 40 de ani.

Catalin Botezatu si Ionut Marin lanseaza un brand nou de haine barbatesti, Viggo, la prestigiosul targde moda Pitt Uomo de la Florenta, targul care da ora exacta In materie de vestimentatie masculina de peste 40 de ani.

Peste 1000 de brand-uri din toata lumea sunt prezente aici, cei mai bine imbracati masculi de pe intreg mapamondul pot fi admirati la tot pasul, toate publicatiile de moda masculine si stil relateaza depre acest eveniment.

"Am ales sa lansam Viggo la Pitti Uomo pentru ca este cel mai important eveniment de moda masculina din lume. Este un brand nou, care beneficiaza de cei peste opt ani de experienta pe care ii avem in spate in domeniul modei masculine si succesul brand-urilor anterioare, know how-ul dobandit de-a lungul timpului si experienta in retail. Buna noastra relatie de colaborare cu cele mai renumite brand-uri internationale de tesaturi (Dormeuil, Cerutti, Vitale Barberis, Holland & Sherry, Reda, Lanificio TALLIA di Delfino si multi altii), faptul ca avem un parteneriat serios si de durata ne ajuta sa avem cel mai bun raport calitate / pret› de pe piata interna si internationala. Mergem pe constructia traditionala a costumului, care este impecabila. Este cel mai calitativ sacou, plastronul este de la umar pana sub buzunar, el se prinde atat de materialul exterior precum si de cel interior pentru a-i putea permite o miscare usoara intre cele doua straturi, este format din elemente naturale, o pasla speciala realizata din par de cal si par de camila. Asta ii permite sacoului sa respire. Full canvas este un lucru destul de rar. In ziua de azi foarte putine branduri mai apeleaza la acest tip de constructie. Plastronul ii ofera sacoului full canvas longevitate. Ne mandrim ca Viggo este un brand premium si ne mandrim cu faptul ca acest brand are o colaborare foarte stransa cu cele mai bune fabrici de textile din Italia si Romania, asa ca poate concura oricand cu marile brand-uri cu istorie si notorietate importanta pe piata”, a declarat Ionut Marin, CEO-ul companiei.

Catalin Botezatu este partener in acest proiect ambitios, in dezvoltarea lui atat la nivel intern cat si international: “Viggo este pentru barbatul care doreste sa aiba emotia pe care ti-o da o haina de calitate in tendinte, emotia pe care unii clienti au pierdut-o cu timpul din cauza faptului ca pe piata exista colectii stas. Viggo vine sa te incite sa faci cumparaturi chiar daca ai garderoba plina. Avem in spate experienta, dar si echipa de oameni cu serioase cunostinte In domeniu, oferim cele mai bune sfaturi de stil, astfel incat sa aducem plus valoare fiecarei Tinute.”

 

Showroom:
Bd-ul Lascar Catargiu no.2,
010661, Bucharest, Romania
Viggo
Viggotailoring
+4 0748 293 293
office@viggo-tailoring.com
  



86 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings