newsletter rss
HotNews.ro

Alevia estimeaza o crestere a cifrei de afacere cu pana la 10% pentru 2018


PDF Print
A | a
E-mail
de alexandra.barbu | Miercuri, 18 iulie 2018, 12:26 webReleases | Sanatate

Compania a obtinut o cifra de afaceri de 5.500.000 de euro in 2017. Alevia, compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri, a inregistrat in anul 2017 o cifra de afaceri in valoare de 5.500.000 de euro si o crestere cu 10% mai mult fata de valoarea inregistrata in 2016 generand un profit in valoare de peste 600.000 euro. Pentru anul in curs, compania estimeaza o crestere cu pana la 10% a cifrei de afaceri.

Alevia, compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri, a inregistrat in anul 2017 o cifra de afaceri in valoare de 5.500.000 de euro si o crestere cu 10% mai mult fata de valoarea inregistrata in 2016 generand un profit in valoare de peste 600.000 euro. Pentru anul in curs, compania estimeaza o crestere cu pana la 10% a cifrei de afaceri.

Trendul ascendent al companiei se datoreaza unui mix de factori, care vizeaza atat largirea portofoliului de produse, investitiile in sectiile noi si cresterea numarului de clienti, cat si dezvoltarea gamelor de produse comercializate in hypermarketuri si a exportului in Republica Moldova.

Anul 2017 a reprezentat pentru companie un an propice inovarii si dezvoltarii, fiind benefic extinderii spatiului de productie si cresterii rapide a portofoliului de produse. Astfel, anul precedent, actiunile de business intreprinse de Alevia au vizat deschiderea de sectii noi, in urma unei investitii in valoare de 2 milioane de euro in utilaje si cladiri. Cu rolul de a creste capacitatea de productie, dar si retehnologizarea sectiilor deja existente, au fost achizitionate doua hale noi cu o suprafata de 3000mp si utilaje performante.

Activ sustinator al vietii sanatoase si un real sprijin pentru starea de bine a oamenilor, Alevia cauta sa aduca in mod constant imbunatatiri in ceea ce priveste gama de produse si a lansat anul trecut trei noi linii, marind si diversificand portofoliul de produse cu peste 100 de produse: 35 sortimente din gama food, 15 siropuri, 7 produse orosolubile, 2 creme si 50 sortimente de ceai vrac. Gama food contine 35 produse: seminte, fructe uscate si nuci, achizitionate de la unul dintre cei mai mari si renumiti furnizori din Olanda. Gama siropuri contine 9 siropuri pentru adulti si 6 pentru copii. Siropurile sunt 100% naturale obtinute din extracte standardizate din plante si fructe, cu multiple beneficii pentru organism. A treia linie de produse sunt produsele orosolubile, cu un gust placut de portocale, intr-o forma simpla de administrare, pentru ca se dizolva direct in cavitatea bucala, fara a fi necesara dizolvarea in apa.

Anul 2017 a insemnat pentru companie o crestere pe mai multe categorii de produse. Cea mai mare pondere s-a inregistrat la ceaiuri cu 20%, urmata de gama Ginkana cu  12%,  gama de sucuri cu 6%, si gamele de imunitate, creme si produsele de slabit, realizand fiecare o pondere in vanzari de 5%. Cea mai spectaculoasa crestere s-a inregistrat la ceaiuri si Coenzima Q10, cu un procent de 20%.

Pentru anul 2018, Alevia isi propune mentinerea trendului si estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10-15%. In atingerea obiectivului, compania pregateste deschiderea unei noi sectii si finalizarea a doua hale cu o suprafata de 750 mp ce vor fi destinate depozitarii. Va continua si in acest an procesul de dezvoltare a portofoliului de produse, prin extinderea gamei food si a lansarii de ceaiuri premium.


  



51 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by