newsletter rss
HotNews.ro

4 sfaturi UTILE pentru a-ti mentine ochii sanatosi


PDF Print
A | a
E-mail
de dorinaradulescu | Luni, 31 iulie 2017, 14:55 webReleases | Sanatate

afectarea vederii de televizor | Foto: webPR.ro
Indiferent de varsta, timpul petrecut in fata ecranelor dauneaza calitatii vederii si sanatatii ochilor, in general. Daca locul de munca pe care il ai te solicita intens, din acest punct de vedere, iar dupa job petreci minute sau ore intregi cu smartphone-ul in mana, este posibil ca, la sfarsitul zilei, sa ai dureri de cap, sa iti simti ochii uscati si vederea incetosata.


Iata 4 modalitati prin care iti poti proteja vederea si reduce starea de oboseala a ochilor!

 

1.      Poarta ochelari speciali pentru utilizarea PC-ului

Daca locul tau de munca implica lucrul constant la calculator, stii cat de obosit te simti la finalul fiecarei zile. Daca nu poti diminua timpul petrecut in fata ecranului, exista o solutie alternativa si foarte eficienta. Mergi la oftalmolog si comanda-ti o pereche de ochelari de protectie, speciali pentru utilizarea computerului. Lentilele acestora presupun un tratament antireflex, care diminueaza reflexiile deranjante cauzate de lumina artificiala. Drept consecinta, simptomele precum senzatiile de mancarime de la nivelul ochilor, insomniile sau privirea incetosata se pot diminua sau chiar elimina.


2.      Foloseste televizorul in mod responsabil

Daca ai obiceiul ca, la sfarsitul zilei, sa urmaresti programele TV, trebuie sa stii ca acest lucru iti poate afecta ochii in mod negativ. Nu inseamna ca nu trebuie sa te mai uiti la televizor, ci sa cunosti modalitatile in care te poti bucura de aceasta activitate, protejandu-ti ochii, in acelasi timp. In primul rand, ia in considerare tipul de televizor pe care il folosesti. Daca doresti sa achizitionezi unul, un tv cu led comanzi rapid pe rombiz.ro, lumina acestuia fiind mai putin daunatoare pentru ochi. Apoi, pastreaza o distanta suficient de mare intre tine si device si evita expunerea indelungata la acesta.


3.      Renunta la device-uri inainte de culcare

Multe persoane au dezvoltat obiceiul de a se uita la televizor sau de a verifica notificarile de pe retelele sociale chiar pana in momentul in care adorm. Numeroase studii au aratat, de-a lungul vremii, ca expunerea la ecranele device-urilor inainte de culcare dauneaza grav calitatii somnului. Asadar, incearca sa nu adormi cu televizorul deschis si renunta la smartphone atunci cand te asezi in pat, pentru a putea avea parte de un somn linistit si odihnitor. In caz contrar, te vei confrunta cu oboseala cronica, ochi rosii si o stare permanenta de extenuare.


4.      Fa exercitii de relaxare

Nu numai corpul poate fi revigorat prin activitate fizica, ci si ochii. Asadar, din cand in cand, apeleaza la exercitii specifice. Clipeste des, pentru a stimula hidratarea corespunzatoare a ochilor. Astfel, vei evita senzatia de ochi uscati si mancarimile. De asemenea, iti poti freca palmele pana simti o senzatie de caldura, acoperind, apoi, ochii. Aceasta practica iti va induce instant o senzatie de relaxare, la nivelul globilor oculari.


Acestea fiind spuse, chiar daca folosirea device-urilor electronice iti ocupa o mare parte din zi, poti face apel la anumite tehnici pentru a diminua efectele negative si pentru a iti pastra ochii sanatosi. 

  



25 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by