newsletter rss
HotNews.ro

Alevia estimeaza o cifra de afaceri de 5.8 milioane de euro pentru 2017 Compania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 17% in 2016


PDF Print
A | a
E-mail
de The Public Advisor | Joi, 23 februarie 2017, 15:32 webReleases | Sanatate

Alevia3 | Foto: webPR.ro

Alevia, compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri, isi propune pentru anul 2017 atingerea unei cifre de afaceri in valoare de 5.8 milioane de euro. Astfel, compania are in vedere mentinea trendului ascendent in baza realizaƒrii financiare inregistrate in 2016, cand a incheiat anul financiar cu o cifra de afaceri de 5 milioane de euro si, implicit, cu o crestere de 17% fata de 2015. 


Atingerea obiectivului propus de compania romaneasca se bazeaza pe un plan de investit›ii care vizeaza atat dezvoltarea zonei de product›ie, cat si a sferei de resurse umane. IŽn acest sens, compania are ca obiectiv finalizarea unei hale noi cu o suprafataƒ totalaƒ de aproximativ 2000mp s™i, ca urmare a cres™terii vanzaƒrii de ceaiuri, is™i propune saƒ investeascaƒ s™i in noi utilaje pentru linia de ceaiuri. O alta zona pentru care Alevia is™i propune o dezvoltare care saƒ ducaƒ, in final, la atingerea obiectivului, este cea a personalului. Astfel, compania care număra la ora actuală 200 de angajat›i, preconizeazaƒ o cres™tere cu 20% a numaƒrului de angajat›i.

Trendul ascendent al companiei se bazează pe vanzaƒri de peste 2.000.000 de suplimente s™i aproximativ 3.500.000 de ceaiuri. Cele mai vandute branduri in 2016 au fost Ginkana Ginkgo Biloba, Coenzima Q10, Silfide, Noni s™i Propolis C. Portofoliul Alevia cuprinde peste 120 de tipuri de suplimente alimentare s™i 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile in peste 4.000 de farmacii si magazine naturiste, lanturi de farmacii (Catena, Dona, Sensiblu) și supermarketuri (Auchan, Lidl, Carrefour, Kaufland) din Romania. 

|La baza companiei Alevia sta un principiu de la care nu ne putem dezice s™i anume-Ceea ce meritaƒ sa fie faƒcut, meritaƒ saƒ fie bine facut (Nicolas Poussin). Am transformat acest motto in conceptul brandului asumandu-ne responsabilitatea de a le oferi cumpaƒraƒtorilor produse de cea mai bunaƒ calitate, la un pret› cat mai avantajos. Cautam saƒ aducem imbunatari constante, de la linia de produse, până la procesul de producție, tocmai pentru că astfel reușim să oferim de fiecare dată un produs și un serviciu pe măsura așteptărilor. Ne-am propus ca și în acest an să continuăm investițiile în dezvoltarea spațiului de producție, a produselor și a personalului, cele trei sectoare-pilon pe care brandul Alevia poate crește continuu. Datorită varietății de produse comercializate, 120 de tipuri de suplimente alimentare și 50 de sortimente de ceaiuri, reușim să aducem brandul mai aproape de milioane de consumatori și să le oferim astfel darurile naturii”, a declarat Dr. Florin Mitocaru, director general Alevia.

Pentru 2017, obiectivele Alevia vizează, pe lângă menținerea trendului de creștere, și intrarea pe 5 noi piețe prin lansarea a 50 de produse dedicate.

Compania își menține și în 2017 misiunea asumată față de cumpărători prin campania manifest lansată în 2016 cu scopul de a crește gradul de conștientizare atât al consumatorilor, cât și al celorlalți producători față de nevoia de a introduce în suplimentele alimentare numai extracte de calitate înaltă din plante. Mai mult, își propune continuarea responsabilității pe care o are față de societate și angajați deopotrivă. Compania susține dezvoltarea comunității și continuă și anul acesta programul său de responsabilitate socială oferind suplimente alimentare către centrele de bătrâni și copii. Atenția deosebită pe care o acordă compania produselor comercializate se reflectă și în relația cu angajații, punând la dispoziția lor oportunități continue de dezvoltare și recompensându-i pentru performanță și loialitate. 

  



63 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by