newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Impact Marketing School - un salt in evolutia personala


PDF Print
A | a
E-mail
de Alexandra Enachescu | Joi, 24 martie 2011, 8:37 webReleases | Educatie

Impact Marketing School | Foto: webPR.ro
Impact Marketing School este prima scoala gratuita de marketing din Romania desfasurata la nivel national. Aflat la a zecea editie, proiectul, organizat de asociatia Voluntari pentru Idei si Proiecte, isi propune sa aduca la un loc, in perioada 9-18 aprilie 2011, 25 de studenti ce detin cunostinte solide despre marketing, oferindu-le ocazia sa creeze si sa rezolve un brief pentru companiile partenere proiectului.

Anul acesta, companiile care sprijina proiectul Impact Marketing School sunt Ursus Breweries si Coca-Cola Hellenic. Pe durata celor 10 zile de proiect, studentii vor crea un brief pentru Coca-Cola si vor rezolva unul pentru Ursus, cu ajutorul datelor reale oferite de aceste companii si luand parte la o serie de training-uri si workshop-uri sustinute de specialisti, dar si de traineri specializati in domeniu.

Cei interesati se pot inscrie la proiect pana la data de 4 aprilie 2011. Inscrierea consta in completarea unui formular disponibil pe site-ul www.marketingschool.ro si trimiterea lui impreuna cu CV-ul la adresa recrutare[at]marketingschool.ro. Dintre aplicanti, vor fi selectati, in urma unui interviu individual, 25 de participanti, in functie de cunostintele si abilitatile referitoare la marketing, de potentialul lor, dar si de capacitatea de a lucra in echipa.

Cazarea (10 zile in aceeasi loc) si masa sunt asigurate de organizatori. Pentru mai multe detalii, nu ezita sa accesezi www.marketingschool.ro.

Impact Marketing School iti ofera oportunitatea sa evoluezi rapid. Prin gandirea unor campanii de marketing pentru branduri importante cu ajutorul unor traininguri si workshopuri, iti sunt garantate evolutia personala si profesionala intr-o maniera rapida si o experienta de nerefuzat.

Voluntari pentru Idei si Proiecte este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, bazata pe voluntariat si alcatuita exclusiv din studenti. De 12 ani organizeaza anual peste 10 proiecte de dezvoltare personala pentru studentii si masteranzii din Romania, programe sustinute de companii, mass-media si statul roman.

Persoana de contact:
Emanuela Barba - Impact Marketing School
Telefon: 0746 70 71 77
E-mail: emanuela.barba[at]vipromania.ro

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



364 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings