newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Invata CUM sa Inveti - ce nu afli de la scoala


PDF Print
A | a
E-mail
de Smile Media | Joi, 9 aprilie 2015, 13:18 webReleases | Educatie

Speakeri de top, academicieni, profesori care antreneaza genii, psihologi, profesori, parinti, studenti precum si reprezentanti ai presei se intalnesc la Bucuresti, in cadrul Conferintei si Workshop-ului educational ¬Invata CUM sa Inveti¬. Evenimentul va avea loc pe data de 16 mai a.c., pentru a discuta modalitatile concrete prin care poti deveni mai performant, invata mai usor si depasi obstacolele aduse de noua societate informationala.

Evenimentul a aparut in contextul in care copii si adulti deopotriva sunt nevoiti sa asimileze un volum din ce in ce mai mare de informatie pentru a deveni competitivi, in conditiile in care scoala esueaza in a le oferi principalele instrumente de a invata, de a-si organiza procesul invatarii, stabili obiective concrete si deprinde modalitati de a le realiza. De aceea, vor fi invitati specialisti, familiarizati si cu alte sisteme educationale, care vor impartasi participantilor modalitati de a asimila si utiliza cunostintele  la scara intregii societati, intr-o maniera creativ-inovativa, competenta a invata sa inveti si obisnuinte de gandire, acordand tinerilor participanti consiliere in alegerea corecta a carierei.

"Educatia nu inseamna frustrare, note, penalizare, corijente, repetentie, obedienta, injosire, asumarea unor frustrari sociale de genul: "Pai, si ce poti sa faci? Asta e!."
Instruirea inseamna aptitudini, incurajare, bucurie, zambet, pas cu pas, metoda adecvata, domeniu adecvat persoanei, mentorat si consiliere. Instruirea nu inseamna: evaluarea unidirectionala (doar a elevului); (nota reprezinta un calificativ ce reflecta rezultatul actiunilor tuturor factorilor implicati); instruirea nu inseamna aroganta, profesori greu de multumit, examene care sa hotarasca, in locul elevului, ce scoala sa urmeze, presiunea studiilor "la fara taxa" - presiune care face din obedienta un atribut"- a declarat unul dintre speakerii prezenti la eveniment, Lect. Univ. dr. Petru Ionescu-Caibulea.

Conferinta va aborda subiecte legate de  educatia care trebuie adaptata la noile realitati sociale si intelegerea problemelor profunde ale educatiei, identificarea si dezvoltarea abilitatilor native ale noii generatii, noi metode de invatare prin stimularea cunoasterii si creativitatii, dar si subiecte legate de faptul ca a sti cum sa inveti reprezinta o competenta formata din cunostinte, capacitati si atitudini. Participantii vor afla si despre identificarea cailor de dezvoltare profesionala corespunzatoare individului in societatea moderna, dar si despre schimbarea paradigmei Educatiei, ca Proiect de Tara.

Conferinta va fi urmata de trei workshop-uri intensive pe teme despre cum alegi corect cariera potrivita - pentru tine / pentru copilul tau, educatia nociva, dar si despre creativitate si invatare si rolul emotiilor in procesul de invatare.

Evenimentul se adreseaza parintilor, studentilor, profesorilor, adultilor implicati in procesul de dezvoltare personala si de invatare continua pe parcursul vietii, precum si oricaror alte persoane interesate.

Afla mai multe detalii despre speakeri, tematica, program si conditii de participare accesand: www.concordcom.ro.

Evenimentul este organizat de Concord Communication cu sprijinul partenerilor: Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri, Pro Design Innovations si Universitatea Romano-Americana. Parteneri media: didactic.ro, suntparinte.ro, olimpiade.ro, intuitext, urbankid.ro, smart woman, 9am, economic zoom, stiriDB, obiectiv vocea brailei, market watch, active news, criterii nationale, braila portal, cutezatorii.

Concord Communication este o companie romaneasca specializata in servicii de consultanta in relatii publice, comunicare si organizare evenimente de afaceri. Compania raspunde nevoilor specifice mediului de afaceri romanesc in ceea ce priveste crearea si consolidarea unei imagini publice si reputatii puternice printr-o promovare adecvata, comunicare externa si interna, atat in mediul online, cat si in cel offline, precum si prin organizarea unor evenimente specifice.
Compania organizeaza conferinte, targuri, lansari de produse, forumuri de afaceri, gale de premiere, ofera consultanta, construieste si implementeaza programe si campanii de comunicare, relatii publice si branding, personalizate si adaptate clientului, industriei si pietei careia se adreseaza.
  



754 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by