newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Reveal Marketing Research demareaza un program de workshop gratuit in domeniul comunicarii, pentru studenti si masteranzi


PDF Print
A | a
E-mail
de Roxana Lupu | Luni, 11 iunie 2012, 16:35 webReleases | Educatie

Afis Workshop | Foto: webPR.ro
Reveal Marketing Research incepe seria unor workshop-uri gratuite in domeniul comunicarii, adresate studentilor si masteranzilor, in cadrul unui program intitulat  "Brand Enthusiasts Community". Primele seminarii de coaching vor avea loc in perioada 21-23 iunie, joi, vineri si sambata, la sediul agentiei Reveal Marketing Research, pe strada Semicercului numarul 4.

Ideea acestui proiect, inclus in planul de Corporate Social Responsibility 2012-2013 al agentiei de cercetare Reveal si sustinut de Institutul Aspen Romania, a aparut din dorinta de a contribui la dezvoltarea tinerilor studenti si masteranzi prin impartasirea experientei acumulate in mediul business al industriei de comunicare.

"Noi, echipa Reveal Marketing, ne dorim sa ajutam tinerii sa isi aseze bazele unei cariere, iar pentru asta, ei trebuie sa inteleaga care sunt asteptarile angajatorilor din industrie dar si domeniul care li se potriveste cel mai bine. Acestea sunt cele doua directii pe care le urmarim prin programul "Brand Enthusiasts Community: un ghidaj in cariera si oportunitatea de a lua contact direct cu actorii din industria de comunicare", a declarat Marius Luican, General Manager Reveal Marketing Research.

Sunt vizati studenti inscrisi la facultatile de Marketing, Sociologie, Comunicare, Relatii Publice, Media si Jurnalism, ce vor fi selectati in urma unei aplicatii trimise in mesaj privat pe pagina de Facebook Reveal Marketing Research: "Dati un exemplu de brand pe care il considerati foarte bine construit, in perceptia consumatorilor sai si justificati alegerea".

Mesajul trebuie sa contina si numele complet, facultatea si specializarea, anul de studiu, adresa de email, numarul de telefon iar aplicantii cu cele mai bune raspunsuri vor fi contactati pentru inscrierea pe lista de participare.

Cele trei zile de workshop vor aborda trei problematici: Industria de comunicare din Romania, Cercetarea de Piata si Pozitionarea Brandului, Career Coaching. La discutii va fi prezent si un invitat surpriza - Communication Officer al unei importante multinationale din Romania.

Programul "Brand Enthusiasts Community" se deruleaza pana in luna octombrie a anului 2013, iar urmatorul workshop este programat in toamna, in perioada 27-29 septembrie.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   | 
  



295 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by