newsletter rss
HotNews.ro

Mastercard si TIFF, 11 ani de momente de nepretuit


PDF Print
A | a
E-mail
de GolinHarris | Joi, 15 iunie 2017, 1:59 webReleases | Cultura

Mastercard - TIFF 2017 | Foto: webPR.ro
La a XVI-a editie TIFF, recent incheiata, Mastercard a sarbatorit 11 ani de parteneriat cu binecunoscutul festival european de film, desfasurat la Cluj. Cu ocazia acestei aniversari, compania a pregatit o serie de evenimente si surprize pentru toti cei prezenti la festival.

Pe data de 8 iunie, cei 11 ani de colaborare a companiei Mastercard cu TIFF au fost sarbatoriti printr-o petrecere speciala, la care au participat nume cunoscute ale cinematografiei din tara si din strainatate, cinefili si parteneri.

Mastercard este de 11 ani in lumina reflectoarelor la TIFF si se implica activ in dezvoltarea unuia dintre cele mai impresionante festivaluri europene de film. An de an, compania ofera publicului cele mai noi tehnologii de plata si transforma, alaturi de organizatori, participarea vizitatorilor la eveniment in momente unice, de Nepretuit.

"De 11 ani, sprijinim lumea filmului alaturi de TIFF, un partener alaturi de care am creat nenumarate momente de nepretuit pentru toti cei care vin la Cluj in perioada festivalului. Am crescut impreuna, iar dorinta comuna de a oferi experiente de neuitat spectatorilor face ca aceasta colaborare sa fie una emotionanta si de succes. La 11 ani de cand s-a alaturat povestii TIFF, Mastercard este in continuare cardul preferat al festivalului si ii surprinde pe iubitorii de film cu cele mai inedite momente", a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager Romania, in cadrul Mastercard.

Continuand traditia, Mastercard a acordat si anul acesta Premiul Publicului, una dintre cele mai importante si populare distinctii ale Festivalului International de Film Transilvania. Pe baza propunerilor facute de spectatori, care au votat in salile de cinema, dupa fiecare proiectie, cel mai iubit film din cadrul TIFF, editia 2017, a fost desemnat "Piatra pe inima", in regia lui Gudmundur Arnar Gudmundsson.

Compania a pregatit surprize de Nepretuit si celor care au platit contactless cu un card Mastercard sau Maestro pe durata festivalului, la casieriile de bilete TIFF, la Casa TIFF si TIFF Shop. Promoterii Mastercard i-au surprins pe cinefili cu 30 de invitatii duble la petrecerea Mastercard, din data de 8 iunie, si cu 50 de invitatii duble la o proiectie speciala.

Pentru ca numarul biletelor la anumite proiectii se epuizeaza foarte repede, iar locurile sunt limitate, Mastercard a pregatit o proiectie privata a unuia dintre cele mai indragite si solicitate filme din program -  "May God Save Us"€, o productie spaniola in regia lui Rodrigo Sorogoyen. Castigatorii celor 50 de invitatii duble si partenerii lor au beneficiat gratuit, pe langa proiectia speciala, si de popcorn si bauturi racoritoare.

Printre iubitorii de film prezenti la festival s-au numarat si castigatorii concursului Mastercard organizat inainte de inceperea TIFF. Pentru a intra in concurs, fanii paginii de Facebook a Mastercard au continuat un scenariu, prin comentarii la postarea prin care a fost anuntat concursul. Doi dintre acestia au castigat doua pachete duble Gold la festival, ce le-au asigurat accesul la evenimentele din cadrul TIFF si cazare in perioada 8-11 iunie.

Cea de-a XVI-a editie a Festivalului International de Film Transilvania s-a desfasurat in perioada 2 mai – 11 iunie, in Cluj-Napoca.
  



19 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by