newsletter rss
HotNews.ro

webRelease:Agentia BDR Associates semneaza strategia de comunicare inclusa in Dosarul de Candidatura, Bucuresti - Capitala Europeana a Culturii 2021


PDF Print
A | a
E-mail
de bdr | Miercuri, 7 septembrie 2016, 14:20 webReleases | Cultura

BDR Associates este agentia care semneaza strategiile de comunicare privind candidatura orasului Bucuresti la titlul de Capitala Europeana a Culturii in 2021. BDR Associates a elaborat atat primul plan de comunicare despre candidatura orasului, cat si strategia globala privind comunicarea proiectelor culturale, care a fost inclusa in cel de-al doilea dosar de candidatura a Bucurestiului, depus in luna august. Proiectul Bucuresti Capitala europeana 2021, precum si cele doua dosare de candidatura au fost initiate, construite si comunicate de catre ARCUB, in numele Municipiului Bucuresti si  in stransa colaborare cu numeroase organizatii neguvernamentale reprezentative si personalitati din domeniul industriilor creative.


Echipa de strategi si creativi din agentie a reunit consultanti la nivel senior precum: Alexandra Mihailescu, Raluca Costache, Petruta Petcu, Catalina Rousseau, Sorin Agachi, Dan Mandiuc, Tudor Stan, Dana Tudor si Ana Boariu. In paralel cu elaborarea strategiilor de comunicare, BDR Associates a instituit un Grup Consultativ format din reputati jurnalisti, blogeri, reprezentanti ai unor institutii europene, sau educationale, artisti cunoscuti si expati, buni cunoscatori ai Bucurestiului, care au avut o contributie esentiala la identificarea cailor de comunicare si a mesajelor adresate diverselor categorii de public.  

 

Nucleul proiectului de candidatura a Bucurestiului este legatura dintre oameni, iar strategia de comunicare, informare si mobilizare publica este considerata a avea un un rol esential in exercitarea rolului de capitala culturala europeana, daca aceasta titulatura va fi conferita Bucurestiului, in 2021. Aceasta viziune, alaturi de nevoia de a  implica  cetatenii a dus la o abordare mai putin traditionala a comunicarii, bazata prioritar  pe utilizarea facilitatorilor si a ambasadorilor pentru variate audiente si comunitati, cu misiunea de a  activa si implica locuitorii Bucurestiului in proces. Pe parcurs, comunicarea va fi consolidata prin:  canale de informare online (formale si informale), prin implicarea mijloacelor media traditionale (TV, radio, print, online) si new media (retele sociale, bloguri), prin realizarea unor  materiale informative creativ,  prin dezvoltarea evenimentelor tip  cross marketing, alte  oportunitati de comunicare, ivite in timp. Un rol covarsitor in informarea publica il vor avea parteneriatele cu institutii culturale, educationale și cu mediul de afaceri.



“Castigarea titlului de catre Bucuresti, pentru bucuresteni ar confirma valoarea culturala si turistica a orasului si ar implini visul celor cateva sute de oameni de cultura pasionati, care au adus acest proiect la finalitate, respectiv depunerea dosarului de candidatura. S-a incheiat o etapa grea. Este acum nevoie de sustinerea concreta a autoritatilor locale. Decizia finala a juriului este conditionata de vointa politica de a finanta proiectele culturale propuse pentru Bucuresti, in dosarul de candidature. Juriul va fi la Bucuresti la mijloc de septembrie, apoi vom sti verdictul. Ar fi o victorie a municipalitatii orasului, prima chemata sa sustina acest demers exceptional si sa il transforme, intr-o misiune de credinta, pentru oras si pentru locuitorii sai. Ne asteptam ca aceasta sustinere sa se intample, pentru ca o asemenea titulatura va atrage finantari si va insemna dezvoltare  pe termen lung“,  a declarat  Catalina Rousseau, Presedinte/CEO BDR Associates.



  



87 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings