newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Avon Cosmetics si Starcom lanseaza a noua editie a Campaniei pentru sanatatea sanilor


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 27 septembrie 2010, 18:33 webReleases | CSR/Lobby/Advocacy

Ca in fiecare an,  Avon Cosmetics impreuna cu Starcom  lanseaza “Campania pentru sanatatea sanilor” - o ampla campanie de educare si  informare dedicata luptei impotriva cancerului la san.

“Campania pentru sanatatea sanilor, o parte majora din strategia noastra de responsabilitate sociala, isi propune, prin folosirea fondurilor stranse din vanzarea produselor cu fundita roz, sa asigure ingrijire medicala de calitate pentru pacientele cu cancer la san si sa informeze femeile din Romania despre prevenirea bolii. Anul acesta prinde contur o mare comunitate de femei care se alatura cauzei, de la vedetele care s-au implicat pro bono la voluntarii nostri si femeile care au invins boala si au promis sa lupte in continuare. Nu e nimic mai nobil pentru aceste femei si pentru fiecare angajat Avon decat sa stie ca au salvat vietile a mii de femei din Romania.” , a declarat Razvan Diratian - Director Comercial Avon Cosmetics Romania.  

In acest an campania se bazeaza pe ideea de Promisiune, pentru ca o promisiune adevarata nu se incalca niciodata, iar promisiunea de a merge la medic pentru controlul la san este, de fapt, promisiunea pentru viata. De aceea line-ul campaniei este: “A promite inseamna a face. Promite sa mergi la control!”. Campania incurajeaza astfel toate femeile sa-si promita lor si celor dragi ca vor merge la control periodic, pentru a afla ca sunt bine.

Am plecat de la ceea ce stiam despre femeile din Romania si felul in care se raporteaza la aceasta boala: majoritatea gandesc ca nu li se poate intampla lor, sau refuza sa mearga la un control pe motiv ca se simt bine, dar dupa cum stim boala este asimptomatica pana in stadii avansate. Astfel, in Romania din cele 6500 cazuri noi aparute anual, 85% sunt depistate in fazele avansate ale bolii. De aici importanta promisiunii pentru controlul periodic. Am mers astfel pe idea de Promisiune pentru potentialul  de implicare si interactiune directa cu femeile.  Am dorit sa transformam o campanie de informare intr-o campanie facuta cu si pentru femei, o campanie a promisiunilor reale” a declarat Corina Bernschutz, director de inovatie Starcom.

Din punct de vedere executional, campania este construita astfel incit sa implice cat mai multe femei, sa le determine sa devina parte a campaniei, sustinatoare.

In media ambientala s-au folosit Cabinele Promisiunii, amplasate in Bucuresti si Cluj – locuri unde promisiunile pot fi facute de catre orice femeie care-si doreste sa fie parte din campanie si astfel sa intre in galeria promisiunilor de pe site-ul campaniei www.stopcancerlasan.ro. De aici, fiecare femeie isi poate trimite poza pe e-mail, Facebook sau Twitter pentru a convinge si alte prietene sa promita.

Pentru mediul online, in afara de promovarea clasica, s-a creat o sectiune speciala pe pagina de Facebook “Stop cancer la san” numita “Promisiuni”. Aici, prin aplicatia interactiva “Promit”, femeile pot sa faca promisiunea si sa invite alte prietene sa faca acest pas.

Toate femeile care au facut sau nu promisiunea si vor sa fie alaturi de alte femei ce sustin Campania Avon vor putea participa si in acest an la Marsul Promisiunii. Acesta va avea loc pe 1 octombrie, de la ora 16, in Parcul Tineretului, intrarea Sincai.

Ca si anul trecut, exista si o componenta inovativa prin asocierea cu festivalul de film Kinofest in cadrul sectiunii de filme sociale “Avon Movie for life”. In acest cadru realizatorii de film romani pot inscrie un film original care sa transmita cat mai memorabil mesajul campaniei, pentru a castiga premiul concursului din sectiune. Asocierea are ca scop constientizarea in randul tinerilor si a categoriiilor sociale care pot actiona ca influentatori.

Campania promisiunii pentru sanatatea sanilor este sustinuta de personalitati publice precum: Andreea Marin, Andreea Raicu, Beatrice Rancea, Crina Matei, Iuliana Tudor si Maia Morgenstern - care au acceptat sa se alature campaniei facandu-si promisiunea publica. De asemenea, in campanie s-au alaturat si femei care au trecut prin aceasta suferinta si au reusit sa invinga boala. Ele au acceptat sa-si impartaseasca experienta dureroasa pentru a determina femeile sa constientizeze importanta controlului periodic.  

Campania se desfasoara in perioada septembrie - octombrie si a fost conceputa si realizata de  Starcom Group si a beneficiat de sprijinul ACME Industries si Digital Star.

Echipa implicata in aceasta campanie a fost formata din:  Mihaela Nita - Junior PR Specialist si Stela Toderascu - PR and Advertising Manager din partea AVON Cosmetics si Corina Bernschutz – Innovation Director, Mihaela Mihai – Creative Planner, Bogdan Pustea – Creative Planner, Silviu Toma – Digital Project Manager si Elena Ogrezeanu – OOH Manager din partea Starcom MediaVest Group.  

De asemenea, multumiri speciale catre toate personalitatile implicate in campanie, mai ales catre: Violeta Beja, Florentina Ilinca, Andreea Marin Banica, Crina Matei, Maia Morgenstern, Andreea Raicu, Beatrice Rancea, Ana Siliste, Feldioara Simedre si Iuliana Tudor.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



438 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by