newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: WWF: Earth Hour si-a atins obiectivele in Romania


PDF Print
A | a
E-mail
de Dorian Ilie | Luni, 29 martie 2010, 15:31 webReleases | CSR/Lobby/Advocacy

Sambata seara, de la 20:30 ora locala, 125 de tari au stins, rand pe rand, luminile in mod simbolic, dedicand o ora Pamantului si resurselor pe care acesta ni le ofera, de mii de ani. Romania s-a angajat mai mult decat oricand in campania globala, dovada fiind zecile de evenimente organizate in tara, numarul impresionant de cladiri care au stins luminile, miile de sustinatori de pe platformele sociale si care s-au inscris pe site-ul campaniei, dar si sutele de mesaje de sustinere postate pe site-ul www.earth-hour.ro. Faptul ca cifrele comunicate de Dispeceratul Energetic National indica o crestere a consumului in intervalul 20:00-21.00 are, cu siguranta, explicatii de ordin tehnic si nu trebuie sa minimizeze implicarea romanilor in aceasta campanie, cu atat mai mult cu cat intervalul in care s-a sarbatorit Ora Pamantului este 20:30-21:30.

"Obiectivul campaniei Earth Hour a fost comunicarea catre un public cat mai larg si mai divers a mesajului legat de impactul pe care viata noastra de fiecare zi il are asupra planetei si asupra resurselor sale. Miile de mesaje primite pe site-ul www.earth-hour.ro si prin retelele sociale, participarea a 37 de orase din tara si a zeci de companii, acoperirea media a evenimentelor de sambata 27 martie, toate acestea ne arata ca ora simbolica de intuneric - Ora Pamantului - a reprezentat o provocare si o sursa de inspiratie pentru romanii care au fost pregatiti sa reflecteze la gesturile mici pe care le pot face zilnic pentru a contribui la salvarea planetei. Le multumim tuturor celor care au participat si care s-au alaturat campaniei. Oamenii au nevoie de inspiratie, au nevoie de o motivatie interna pentru a isi schimba viata. De aceea organizam Earth Hour si vom continua sa o facem, pentru a-i sprijini pe cat mai multi dintre ei sa fie pregatiti pentru asta"- a declarat Luminita Tanasie, Director de program WWF Romania.

Pe 27 martie, Romania s-a aflat pe harta tarilor care au participat la cea mai mare campanie de mediu din istorie- Earth Hour. 37 de orase au participat in mod oficial la campania globala, contribuind la succesul campaniei internationale. In toate colturile tarii, zeci de evenimente au reunit mii de oameni care au inteles mesajul campaniei si au dorit sa se alature sutelor de milioane de oameni din toata lumea care au sprijinit campania initiata de WWF (World Wide Fund for Nature).

"Participarea la Earth Hour anul acesta este una fara precedent. Faptul ca Palatul Parlamentului, una dintre cele mai mari cladiri din lume, s-a cufundat in intuneric timp de o ora alaturi de Turnul Eiffel, de Piramidele din Egipt si de alte sute de monumente simbolice din intreaga lume, arata o mare implicare a Romaniei in campania globala. Stingerea luminilor de Earth Hour nu duce la economisirea unor cantitati semnificative de energie, nu acesta este obiectivul principal al campaniei, ci transmiterea unui mesaj puternic si pozitiv privind responsabilitatea noastra, mesaj capturat in imagini din toata lumea, inclusiv din Romania", a declarat Andreas Beckmann, Directorul regional WWF Programul Dunare-Carpati.

Pe site-ul campaniei, www.earth-hour.ro, pot fi vizualizate fotografii reprezentand cladiri simbolice inainte si dupa eveniment, dar si de la evenimentele organizate special pentru Ora Pamantului. De asemenea, pe platforma internationala www.earthhour.org, cateva fotografii de la Ora Pamantului in Romania se regasesc printre imaginile selectate de echipa Earth Hour International pentru a ilustra succesul campaniei globale.

Cele 37 de orase care au confirmat participarea la Earth Hour 2010, sunt: Bucuresti, Aiud, Alba Iulia, Alexandria, Bacau, Baia Mare, Baile Tusnad, Bistrita, Botosani, Braila, Brasov, Buftea, Calafat, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Deva, Focsani, Giurgiu,Horezu, Iasi, Miercurea Ciuc, Mizil, Piatra Neamt, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Rosiorii de Vede, Satu Mare, Targoviste, Timisoara, Tulcea, Turda, Vatra Dornei, Vaslui si Zalau.

Parteneri in campania Earth Hour Romania 2010 au fost: ARCUB/Primaria Municipiului Bucuresti, Ambasada britanica la Bucuresti, British Council, Astroclubul Bucuresti, Ogilvy&Mather Romania, Coca Cola (Sponsor principal), Elevate, Star Management, Recolamp, Mai Mult Verde, Asociatia Greenitiative si Organizatia LEAP.

Parteneri media : TVR, Europa FM, Jurnalul National, Hotnews.ro, Euractiv.ro, Zile si Nopti, UTV, Trilulilu, Terra Magazin, Bio Planet si Verdecrud Media.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



480 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings