newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Carrefour Romania si Ovidiu Rom pentru "Fiecare copil in scoala" 


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 22 octombrie 2009, 14:43 webReleases | CSR/Lobby/Advocacy

Fiecare copil in scoala | Foto: Carrefour
Responsabilitatea sociala este in prezent foarte importanta, atat pentru companii care primesc din partea societatii un plus de incredere si apreciere, cat si pentru societate, care are nevoie de ajutorul agentilor economici. Contribuind pozitiv la dezvoltarea si imbunatatirea conditiilor de viata, companiile isi ajuta asadar indirect proprii clienti.

Carrefour Romania este alaturi de oameni prin diferitele proiecte umanitare in care se implica si care vizeaza toate segmentele sociale: copii, batrani, femei, familii nevoiase. Astfel, prin intermediul parteneriatului cu Ovidiu Rom, Carrefour a avut ocazia sa participe, inca din 2006, la initiativa nationala "Fiecare Copil in Scoala", unul dintre cele mai importante programe prin care un numar mare de copii sunt sustinuti sa mearga la scoala.

 "Fiecare Copil in Scoala" este rezultatul a peste opt ani de activitate, care a inceput in Bacau si a fost extins la nivel national, cuprinzand in prezent 500 copii, 300 de familii.

In vara anului 2009 peste 1800 de copii din comunitati defavorizate au participat la atelierele de vara “Sotron”. Prin intermediul acestor ateliere copiii au fost pregatiti pentru inceperea scolii cu dreptul - de cadre didactice voluntare, care au adoptat metodologia Ovidiu Rom.

Programul social presupune atat sprijin material pentru ca familiile sarace sa isi poata mentine in scoala copii (uniforme, mese calde, rechizite) cat si consiliere pentru copii si parinti (ajutor la teme, organizarea de intalniri lunare intre parinti si profesori). Carrefour Romania participa activ la aceste actiuni si a raspuns prompt diferitelor nevoi ale asociatiei pentru proiectele dezvoltate:

    * Campania de constientizare publica “Scoala te face mare” – in care Carrefour a jucat rolul de agent principal al diseminarii informatiei datorita numarului de magazine si traficului de clienti, prin: publicare pe site, brosuri, ecranele din magazine, newsletter-e. Activitatea Ovidiu Rom a fost promovata in acelasi sens si prin calendare 2008, sponsorizat in intregime de Carrefour Romania, urmand acelasi scop de sensibilizare si constientizare a populatiei privind importanta proiectelor dezvoltate de asociatie.
    * Halloween Charity Ball – evenimentul anual de strangere de fonduri organizat de Ovidiu Rom inca din 2005 pentru dezvoltarea, extinderea si imbunatatirea programelor sociale ale asociatiei;
    * Ateliere de vara “Sotron” – care dau ocazia unor grupuri de copii ce provin din familii defavorizate, sa petreaca o vacanta educativa in care beneficiaza de atentie speciala. Carrefour a sustinut cu produse alimentare activitatea menita sa motiveze copiii sa invete si sa spere intr-un viitor mai bun.

"Parteneriatele pe termen lung sunt extrem de importante pentru activitatea noastra. Educatia copiilor este o prioritate nationala si ne bucuram sa avem Carrefour alaturi de noi. Speram ca din ce in ce mai multe companii vor urma acest model de implicare in viata societatii.Vor avea ocazia sa se implice participand la cea de a V-a editie a Balului de Caritate de Halloween de pe 31 octombrie de la Palatul Parlamentului." Leslie Hawke, Presedinte Asociatia Ovidiu Rom.

“Copiii si educatia lor reprezinta in primul rand parghia societatii si viitorul ei, astfel incat o mare parte din proiectele noastre ii vizeaza si incercam sa-i sprijinim de cate ori avem ocazia. Ovidiu Rom reprezinta pentru noi un aliat valoros in lupta impotriva excluziunii si pentru educatia copiilor din Romania, in special a celor care provin din familii cu posibilitati foarte reduse” – Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



814 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings