newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Bonami si ACSIS, misiune indeplinita: toti copiii au primit rechizite la inceputul scolii


PDF Print
A | a
E-mail
de calin111 | Luni, 14 octombrie 2019, 13:26 webReleases | CSR/Lobby/Advocacy

În urma campaniei #mamedenota10 desfasurata in luna august, Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, si ACSIS, Asociatia pentru o Comunitate Solidara si Interventie Sociala, au strans suma de 3425 lei, din care au fost achizitionate rechizite scolare pentru toti cei 25 de copii integrati in programul de consiliere si sprijin al organizatiei nonguvernamentale. Astfel, clientii Bonami au putut alege sa achizitioneze online obiecte virtuale, cu valori diferite: ascutitoare, penare, ghiozdane, ce reprezentau donatii. Bonami si ACSIS si-au dorit si sa atraga atentia asupra abandonului scolar, acesta fiind al treilea cel mai mare din Europa, potrivit Eurostat

Rechizitele au fost oferite in cadrul unei intalniri organizate la scoala unde invata majoritatea copiilor integrati in programele ACSIS. Atat cei mici, cat si parintii au apreciat darurile:

L., un baietel de 12 ani, a primit cu entuziasm trusa de geometrie, fiind pasionat de matematica. O mamica, ce isi creste singura cei trei copii, a povestit : Copiii invata foarte bine, mai ales R., cel mijlociu. El a luat si premiu anul acesta. Incerc sa le asigur tot ce au nevoie, insa acum imi e foarte greu, neavand serviciu de doua luni. Va multumesc mult pentru ajutor.

Georgiana Neuman, Director Executiv ACSIS a declarat: Am sperat inca de la inceputul campaniei sa reusim sa obtinem fondurile necesare pentru a oferi rechizite tuturor copiilor. Ne bucuram tare mult ca, impreuna cu Bonami, am reusit.

Compania multumeste clientilor sai, care au fost deschisi si generosi. Manuela Lica-Ionescu, Marketing Manager Bonami pentru Romania, a detaliat: Am fost surprinsi pozitiv de receptivitatea si entuziasmul lor, am avut comenzi pentru toate produsele virtuale oferite in cadrul campaniei, ceea ce demonstreaza ca, indiferent de posibilitati, fiecare a dorit sa contribuie. Avand in vedere succesul acestei campanii ne-am dori sa organizam si pe viitor astfel de actiuni.
ACSIS a fost infiintata in 2004 pentru a sprijini tinerele mame aflate in risc de abandon al copilului. De atunci a desfasurat numeroase proiecte avand ca scop atat prevenirea abandonului scolar, a traficului de persoane cat si a abandonului copiilor.

Bonami, magazinul online cu mobilier si accesorii, s-a lansat pe piata din Romania in 2016, si ofera zi de zi inspiratie clientilor prin campaniile sale.

  



96 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings