newsletter rss
HotNews.ro

Gala Societatii Civile isi incoroneaza Reginele Nestiute prin campania de comunicare a celei de-a XVI-a editii


PDF Print
A | a
E-mail
de Institute | Miercuri, 16 mai 2018, 16:16 webReleases | CSR/Lobby/Advocacy

Colaj Regine | Foto: webPR.ro
Campania de comunicare a Galei Societatii Civile 2018, semnata de agentia de creatie Gavrila & Asociatii, este inspirata de viata si activitatea Reginei Maria a Romaniei, una dintre figurile majore ale Marii Uniri, implicata intens in actiuni de caritate, in arte, cultura si diplomatie. 

Campania de comunicare pentru cea de-a XVI-a editie a Galei Societatii Civile, „Reginele Nestiute ale Societatii Civile”, se desfasoara in perioada 16 mai - 30 iunie 2018 si sta sub semnul Centenarului Marii Uniri. 

Sub sloganul "€žReginele Nestiute ale Societatii Civile"€, in campania de comunicare sunt celebrate o serie de personalitati feminine de astazi, care continua sa creada in principiile Reginei Maria prin munca lor in cadrul ONG-urilor si fundatiilor caritabile. 

Noua personalitati feminine, reprezentante ale sectorului asociativ, sunt anul acesta imaginea campaniei Galei Societatii Civile: Simona Voicescu - Asociatia Necuvinte, Daniela Buzducea – Fundatia World Vision Romania, Marina Dragu - Grupul de Initiativa "Lacul Tei"€, Cristina Grigore - Fundatia Parinti din Romania, Stefania Popp - Junior Achievement Romania, Silvia Asandi – Fundatia Romanian Angel Appeal, Mirela Nemtanu – Fundatia Hospice Casa Sperantei, Cristina Buja – Fundatia Principesa Margareta a Romaniei si Raluca Tanase - Asociatia de Medicina pentru Sanatate Publica.

Campania de comunicare pentru Gala Societatii Civile, "€Reginele Nestiute ale Societatii Civile", este semnata de agentia Gavrila & Asociatii si va rula in mai multe medii de comunicare: TV, radio,  outdoor, indoor, print si online in perioada 16 mai -€“ 30 iunie 2018. Alaturi de echipa de creatie a agentiei Gavrila & Asociatii, la realizarea campaniei au contribuit fotograful Alex Galmeanu si o echipa de make-up artists si de hair stylists AVON Romania. Campania de comunicare va fi sustinuta de o campanie de relatii publice implementata de agentia Daescu Bortun Olteanu.

„Toate aceste femei puternice, nobile prin hotararea si spiritul lor civic si caritabil, sunt adevarate avataruri contemporane ale Reginei Maria. Fara a astepta nimic de la nimeni, si-au pus ideile in practica atragand sustinatori si voluntari entuziasmati de energia lor incredibila”- declara Alina Gavrila-Bortun, Director de Creatie - Gavrila & Asociatii.

189 de proiecte, programe si campanii de comunicare pe teme sociale s-au inscris in competitia Gala Societatii Civile 2018. Mai exact, 155 de proiecte, 21 de programe si 13 campanii de comunicare din partea organizatiilor, grupurilor de initiativa si, respectiv, agentiilor de comunicare si companiilor din Romania, se vor alatura celorlalte demersuri notabile din ultimii 15 ani care au scris istoria Galei Societatii Civile si au adus schimbare in Romania. 

Pentru mai multe detalii despre campania Gala Societatii Civile 2018, ” Reginele Nestiute ale Societatii Civile”, vizitati: www.galasocietatiicivile.ro 


Despre Gala Societatii Civile

Gala Societatii Civile este cel mai amplu proiect care promoveaza si premiaza activitatea sectorului asociativ din Romania. Initiat in anul 2002, Gala Societatii Civile are ca misiune recunoasterea tuturor initiativelor luate pentru imbunatatirea vietii intr-o comunitate, promovarea si premierea spiritului civic si a responsabilitatii sociale in Romania.

Gala Societatii Civile este un proiect THE INSTITUTE.












  



54 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by