newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: "In drum spre Acasa"  - Campanie Nationala sustinuta pentru HHC Romania de Alexandru Tomescu, Centrofarm si Plafar


PDF Print
A | a
E-mail
de GolinHarris | Miercuri, 29 mai 2013, 18:20 webReleases | CSR/Lobby/Advocacy

centrofarm2 | Foto: webPR.ro
In paralel cu Turneul National Stradivarius: "Bach to Basics", desfasurat de Alexandru Tomescu in 12 dintre cele mai frumoase catedrale ale Romaniei si dedicate HHC Romania, sponsorii principali ai evenimentului - Centrofarm si Plafar -€“ au pornit impreuna cu Hope and Homes for Children Romania o campanie nationala de donatii. Ampla campanie este destinata copiilor fara familie, aflati in centre de plasament de tip vechi si inclusi in programele de dezinstitutionalizare ale HHC Romania.

In paralel cu Turneul National Stradivarius: 'Bach to Basics", desfasurat de Alexandru Tomescu in 12 dintre cele mai frumoase catedrale ale Romaniei si dedicate HHC Romania, sponsorii principali ai evenimentului -€“ Centrofarm si Plafar - au pornit impreuna cu Hope and Homes for Children Romania o campanie nationala de donatii. Ampla campanie este destinata copiilor fara familie, aflati in centre de plasament de tip vechi si inclusi in programele de dezinstitutionalizare ale HHC Romania.

Daca asistati la spectacolele propuse de Turneul National Stradivarius 2013 sau va faceti cumparaturi la Centrofarm si Plafar, veti descoperi casutele albastre cu insemnele campaniei "In drum spre Acasa', campanie dedicata strangerii de fonduri pentru Fundatia Hope and Homes for Children Romania.

Campania se desfasoara la nivel national intre 15 mai si 15 august 2013, atat in locatiile in care sunt amplasate casutele albastre HHC, cat si online la adresa: www.hhcromania.org/acasa

Asa cum Alexandru Tomescu propune un exercitiu de generozitate, invitand publicul Turneului Stradivarius sa doneze pentru proiectele HHC, tot astfel, Centrofarm si Plafar va invita sa va ganditi la copiii care nu se bucura de protectia unei familii. Fiecare donatie aduce misiunea HHC mai aproape de realizare: cu ajutorul donatiilor individuale, misiunea fundatiei - '€œo casa si o familie pentru fiecare copil" -€“ se va transforma dintr-un concept abstract intr-o realitate.

"Consideram ca este de datoria fiecarei companii sa se implice in rezolvarea sau macar ameliorarea problemelor cu care se confrunta comunitatea in care activeaza. Centrofarm si Plafar au depus dintotdeauna un efort sustinut in aceasta directie, identificand noi mijloace prin care pot veni in ajutorul comunitatii. De aceasta data, ne bucuram ca, alaturi de HHC Romania si Alexandru Tomescu, putem veni in sprijinul acestor copii, oferindu-le astfel o sansa la un viitor mai bun.", afirma Catia Radulescu, Director General Centrofarm.

"Prea mult›i copii sufera, inca, din cauza neglijentei, a foametei, a frigului. Prea mult›i au, inca, durerea si chinul intiparite pe fet›e. In jurul nostru. Intre noi. Pe strazi. In parcari. Vulnerabili, disperat›i pana la resemnare, napastuit›i, mii s™i mii de copii supraviet›uiesc inca in institut›iile de tip vechi, traind fara iubire, fara familie. Implicarea Centrofarm si Plafar, dar si cea a lui Alexandru Tomescu, transmit mesajul ca toate astea trebuie sa se opreasca. Pentru ca tot›i copiii au nevoie de familie si de iubire."»  spune Ștefan Darabue™, Director National al HHC Romania.

In cele aproape 100 de farmacii Centrofarm si magazine Plafar din tara veti gasi casutele albastre pentru donatii. Campania se desfasoara in urmatoarele trei luni, iar fondurile stranse vor contribui la finalizarea constructiei a doua Case de Tip Familial pentru 24 de copii cu dizabilitati majore, aflati inca in plasament in institutii de tip vechi.

---

Hope and Homes for Children (HHC) activeaza in Romania din 1998, timp in care a contribuit direct la  inchiderea a 50 de orfelinate de tip vechi din intreaga tara. Prin serviciile dezvoltate de HHC, copiii trec de la ingrijirea in institutii mamut in care nu beneficiaza de atentie si afectiune individuala, la sisteme care le permit o viata apropiata de normalitate. Rezultatele HHC: aproape 5.000 de copii scosi din institutii; 12.345 de copii salvati de la separarea de familie; 446 de tineri sprijiniti pentru o viata independenta, 890 de copii primiti in regim de urgenta, 5.509 membri de personal din sistemul de protectie al copilului instruiti de HHC Romania. HHC Romania intervine cu mijloacele necesare pentru sustinerea familiilor unde riscul de separare al copiilor este ridicat. Obiectivul HHC este ca pana in 2020 sa fie eliminata institutionalizarea copiilor in Romania, iar formele de ocrotire a lor in sistemul de stat sa fie bazate pe conceptul familial.

Despre Centrofarm si Plafar Retail


Avand peste 80 de ani de experienta in domeniu, Centrofarm detine in prezent 53 de farmacii, dintre care 32 in Bucuresti si 21 in tara. Mai mult de jumatate dintre acestea sunt pozitionate in centrele comerciale mari -€“ un procent unic pe piata farmaceutica romaneasca.

Plafar Retail opereaza in prezent 31 de magazine in Bucuresti si in tara. In magazinele Plafar se regasesc categorii diverse de produse, de la suplimente alimentare bio si naturale, cosmetice bio si naturale, produse de alimentatie organica, ceaiuri, pana la carti si produse de aromoterapie.

In farmaciile Centrofarm se vand in exclusivitate produsele Caudalie (cosmetice) si Lytess (textile cosmetice), in timp ce produsele de la Bema Cosmetici, Pranarom, Bioking, Panier des Sens, Nature’s, Only Natural se gasesc doar in magazinele Plafar. De asemenea, farmaciile Centrofarm si magazinele Plafar au adus in exclusivitate in Romania si alte branduri cu renume international, precum Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), Gold Nutrition, Purasana.

Mai multe informatii despre Centrofarm puteti gasi pe www.centrofarm.ro sau pe pagina de Facebook: facebook.com/centrofarm.

Mai multe informatii despre Plafar puteti gasi pe www.plafar.net sau pe pagina de Facebook: facebook.com/plafar
  



240 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings