newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Lidl Romania continua campania umanitara "€œZambet de copil"


PDF Print
A | a
E-mail
de bdr | Marţi, 4 decembrie 2012, 14:18 webReleases | CSR/Lobby/Advocacy

Lidl Romania desfas™oaraƒ, pentru al doilea an consecutiv, campania socialaƒ "€œZambet de copil"€, prin intermediul caƒreia is™i propune colectarea fondurilor necesare pentru oferirea meselor copiilor defavorizati din Romania.

Sumele de bani astfel obt›inute vor fi oferite Organizat›iei Salvas›i Copiii si vor fi directionate pentru asigurarea hranei zilnice pentru copiii care participaƒ la programele desfaƒsŸurate in centrele educationale ale organizatiei. Anul acesta, campania se desfaƒs™oaraƒ in perioada 06.12.2012 -€“ 07.01.2013, in toate magazinele Lidl din t›araƒ.

Donat›iile se pot face in urnele special amenajate care se aflaƒ in dreptul fiecaƒrei case de marcat.

Campania "€œZambet de copil"€ a debutat anul trecut, in decembrie, cu proiectul "Participaƒ la miracolul de Craƒciun". IŽn cadrul acestuia, Lidl a reus™it saƒ strangaƒ, cu ajutorul client›ilor si angajat›ilor companiei, peste 150.000 lei, sumaƒ care a ajuns la 200 de copii din centrele educat›ionale Salvat›i Copiii. Aces™tia au beneficiat de o masaƒ zilnicaƒ timp de 3 luni (in total, au fost oferite 13.200 mese), iar 500 de familii au primit pachete constand in alimente de bazaƒ s™i produse igienico-sanitare de primaƒ necesitate.

"€œSuccesul campaniei de anul trecut ne-a oferit increderea caƒ vom reus™i saƒ ajutaƒm impreunaƒ cel putin la fel de mult›i copii. Ne-am bucurat saƒ vedem ca existaƒ foarte mult›i clienti care doresc saƒ aducaƒ un zambet pe buzele copiilor din centrele organizatiei Salvat›i Copiii s™i speraƒm ca anul acesta saƒ putem oferi mai multe mese copiilor sau de ce nu, saƒ ajutaƒm un numaƒr mai mare de copii"€, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania.

"€œApreciem init›iativa lansataƒ de Lidl. Este un ajutor binevenit, in special in aceastaƒ perioadaƒ magicaƒ de pregaƒtire a saƒrbaƒtorilor de Craƒciun. Efortul fiecaƒruia dintre noi este foarte important pentru aces™ti copii s™i speraƒm ca si oamenii saƒ int›eleagaƒ faptul caƒ orice sumaƒ donataƒ, oricat de micaƒ ar paƒrea, inseamnaƒ foarte mult pentru ei"€œ, a declarat Gabriela Alexandrescu, PresŸedinte Executiv al Organizat›iei Salvati Copiii.

Prin campania "€žZambet de copil"€, Lidl Romania, in parteneriat cu Salvati Copiii, vizeazaƒ combaterea saƒraƒciei in randul copiilor.

Criza economicaƒ impinge tot mai multi copii caƒtre pragul de risc de saƒraƒcie sŸi marginalizare socialaƒ. IŽn 2011, 49,1% dintre copiii romani se aflau in aceastaƒ zonaƒ de risc, in cresŸtere fataƒ de anul 2010, cand se inregistrau 48,7% . IŽngrijoraƒtor este faptul caƒ 25,5% dintre copiii romani traƒiesc deja in saƒraƒcie. Astfel, tara noastraƒ se aflaƒ pe primul loc, cu cel mai mare procentaj al copiilor saƒraci, urmataƒ fiind de SUA (23,1%), Letonia (18,7%) si Bulgaria (17,8).

IŽn cei peste 22 de ani de cand promoveazaƒ drepturile copilului in Romania, organizat›ia Salvati Copiii a inclus peste 750.000 de copii in programe educative, de protect›ie s™i de asistent›aƒ socio-educat›ionalaƒ. Mai multe detalii despre activitatea organizat›iei pot fi accesate pe site-ul www.salvaticopiii.ro

Contact: simona.ghenea[at]salvaticopiii.ro, tel: 0744 360 664.

Lidl are in prezent mai mult de 3.000 de angajat›i, in reteaua de magazine, centrele regionale de distributie şi in sediul central.

Contact: presa[at]lidl.ro, georgiana.tugearu[at]lidl.ro, tel: 0372 819 256
  



214 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings