newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: IMAGE PR si ARPIM au lansat campania de responsabilitate sociala "Medicamentele nu sunt bomboane"


PDF Print
A | a
E-mail
de Image PR | Vineri, 20 aprilie 2012, 17:31 webReleases | Sanatate

IMAGE PR si Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) au lansat campania "Medicamentele nu sunt bomboane", care face parte din strategia de reponsabilitate sociala a asociatiei pentru anul 2012. Obiectivele campaniei sunt acelea de a creste gradul de constientizare al publicului cu privire la automedicatie si de informare a parintilor in legatura cu riscurile administrarii de medicamente copiilor, fara recomandarea medicului.

"Rezultatele unui studiu efectuat in luna martie ne-au aratat ca 60% dintre parintii intervievati au apelat la automedicatie. Cred ca este un procent mare, ingrijorator. Automedicatia este insotita de foarte multe riscuri, mai ales in cazul copiilor. De aceea, ne dorim, prin aceasta campanie, sa transmitem parintilor mesajul ca e bine sa tratam medicamentele cu seriozitate si prin urmare doar medicul trebuie sa fie cel care decide tratamentul pentru copil. Campania propusa de IMAGE PR ne ofera toate instrumentele necesare pentru a transmite acest mesaj unui numar cat mai mare de parinti", a declarat Cristian Lutan - Director Executiv Adjunct ARPIM.

"Am considerat ca o campanie de informare si educare este cea mai potrivita, avand in vedere rezultatele studiului de piata. Parintii au nevoie de informatie in legatura cu automedicatia, iar ceea ce ne dorim sa se intample este ca acestia sa nu mai apeleze atat de repede la dulapiorul de medicamente, inainte de a vorbi cu medicul. Strategia propusa de noi are in vedere un mix de comunicare, din care fac parte: online communication, media relations, BTL sau comunicare cu KOF (medici, farmacisti)", a adaugat Florina Badea - Account Manager IMAGE PR.

Campania are la baza un studiu efectuat in luna martie a anului 2012 de catre compania de cercetare a pietei Unlock Market Research, care arata ca peste 60% dintre parinti administreaza medicamente copiilor, fara sa consulte inainte un medic si faptul ca mare parte dintre acestia nu constientizeaza riscurile asociate cu acest gest.

Campania se va desfasura in perioada aprilie - decembrie 2012, este organizata cu sprijinul Ministerului Sanatatii si beneficiaza de sustinerea prof. dr. Adrian Streinu-Cercel si a Ancai Turcasiu.

Din echipa care a lucrat la aceasta campanie fac parte: Florina Badea - Account Manager IMAGE PR si Alina Marcu - Account Executive IMAGE PR; din partea clientului echipa este formata din: Dan Zaharescu - Director Executiv ARPIM, Cristian Lutan - Director Executiv Adjunct ARPIM si Sorin Popescu - Coordonator Grup Comunicare ARPIM.

 Citeste mai multe despre     |   |   | 
  



233 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings