newsletter rss
HotNews.ro

Specialistii Farmec lanseaza anual circa 100 de produse, dezvoltand unul dintre cele mai valoroase portofolii multibrand


PDF Print
A | a
E-mail
de GolinHarris | Miercuri, 25 octombrie 2017, 9:32 webReleases | Beauty

Laborator Farmec1 | Foto: webPR.ro

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, va lansa pana la final de 2017 cel putin 3 game noi, ca urmare a strategiei de extindere a portofoliului propriu. Dezvoltarea constanta a unuia dintre cele mai valoroase si extinse portofolii multibrand de pe piata locala presupune anual lansarea si modernizarea a minim 100 de produse, toti specialistii din cadrul Farmec fiind implicati in acest amplu proces de productie.

"Prin expertiza cumulata si curajul de a explora cele mai inovatoare teritorii, setam standardele in industria romaneasca de cosmetica. Provocarea de a creste cota de piata a productiei autohtone ne-a determinat sa cream unul dintre cele mai complexe si puternice portofolii multibrand. Anual fabricam 27 milioane de produse, o cifra impresionanta, datorita careia am fost plasati in clasamentul primelor 10 companii romanesti care detin un portofoliu vast si valoros de branduri. Aceasta recunoastere se datoreaza extinderii constante a brandurilor noastre, introducerii de noi game si linii de produse, adaptate unei piete tot mai dinamice si exigente, prin care suntem mai aproape de fiecare roman. In perioada urmatoare, cat si pe termen mediu si lung vom continua in forta aceasta directie, urmatoarele lansari surpriza fiind programate pana la finalul acestui an", a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

Capacitatea de productie a Farmec atinge peste 3.500.000 unitati/luna. In medie, in functie de planificare si comenzi, peste 2.000.000 de produse sunt distribuite catre locatiile de vanzare din comertul traditional si modern. Astfel, produsele din portofoliul companiei ajung in peste 24.000 puncte de vanzare din toata tara, in cele 19 magazine de brand si la clientii magazinului online www.farmec.ro.

Activitatea de creare a unei noi game este un proces elaborat, care poate dura si pana la 2 ani. In functie de amploarea gamei, investitia alocata poate fi amortizata in 3-4 ani. Bugetul de investitii este directionat cu preponderenta catre activitatea de cercetare, productie si testare, dar si pentru penetrarea pietei si promovare.

In functie de complexitatea sa, in dezvoltarea unei noi linii de produse sunt implicati specialisti din multiple arii de expertiza, precum chimie, farmacie, dermatologie, economie, marketing.

Prima etapa din procesul de elaborare a noilor game este partea de planificare si cercetare. In cadrul acestui stadiu sunt examinate multiple analize si studii de piata, astfel incat noile produse sa corespunda necesitatilor consumatorilor, inclusiv in termeni de calitate si eficienta. Urmatoarele 7 luni sunt dedicate etapei de inovare si definitivare a formulelor. Aceasta presupune cercetarea in laboratoare, alegerea celor mai potrivite si active ingrediente, care sunt dozate si echilibrate astfel incat sa activeze impreuna in vederea obtinerii rezultatului dorit.

Alte cateva luni sunt alocate proceselor de design si ambalare, in cadrul carora sunt testate si selectate formatele si metodele de ambalare, potrivite si adaptate fiecarui produs. Dupa aceste etape urmeaza realizarea testelor de eficienta, in cadrul carora produsele Farmec sunt expediate catre laboratoare de prestigiu de peste hotare pentru a fi certificate si a obtine acreditari internationale. Dupa aprovizionarea cu materii prime este demarata productia in masa si, implicit lansarea pe piata a noilor solutii.

  



47 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by