newsletter rss
HotNews.ro

Vanzarile din magazinul online Farmec sunt in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut


PDF Print
A | a
E-mail
de GolinHarris | Joi, 14 septembrie 2017, 14:43 webReleases | Beauty

Cristina Berdea, Manager Vanzari Online Farmec | Foto: webPR.ro

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, continua dezvoltarea zonei de interactiune online si obtine rezultate semnificative, de la an la an. Astfel, s-a inregistrat o crestere a vanzarilor din magazinul online de circa 20% in primul semestru din 2017, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta se datoreaza noii strategii de marketing digital, care include mai multe modificari atat comerciale, cat si de functionalitate pentru a facilita accesul  vizitatorilor la informatii relevante despre brandurile din portofoliu.

„Zona online este o componenta foarte importanta pentru Farmec, iar dezvoltarea acestui canal este una dintre directiile principale ale strategiei de marketing si vanzari din acest an. Am imbunatatit platforma digitala si am introdus multiple functii si beneficii noi, marcand astfel o noua etapa in interactiunea online dintre consumatori si brandurile noastre. Pe langa oferirea de noi avantaje in rubrica dedicata membrilor si implementarea a multiplelor oferte promotionale disponibile exclusiv online, am dezvoltat si categoria Sfatul Specialistului. Rubrica a inregistrat o crestere de 37.5% a numarului de intrebari venite din partea vizitatorilor site-ului, fapt ce ne demonstreaza atat interesul manifestat de romani fata de produsele Farmec, dar si intreaga expertiza a specialistilor nostri si atentia acordata fiecarui vizitator al magazinului online. Vom continua sa dezvoltam magazinul online cu noi aplicatii si optimizari, astfel incat sa oferim consumatorilor o experienta de brand cat mai placuta si sa cream o adevarata comunitate online”€, a declarat Cristina Berdea, Manager Vanzari Online Farmec.

Strategiile trasate de departamentele de marketing si de vanzari in ultima perioada au asigurat o crestere constanta a zonei de e-commerce.

In acest an, valoarea medie a cosului de cumparaturi este de 150 Ron, iar cele mai cautate produse fac parte din gamele Gerovital H3 Evolution, Aslavital si Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima linie din segmentul premium din portofoliul companiei.

Noile modificari comerciale aplicate in magazinul online www.farmec.ro se refera la scaderea pragului de transport gratuit de la 125 la 89 Ron si introducerea de noi avantaje pentru membrii platformei. Printre acestea se numara primirea unui cadou la plasarea primei comenzi online, crearea schemelor de intretinere personalizate.

Accesand Scheme de intretinere personalizate, utilizatorii isi pot crea programe proprii de tratament, utilizand produsele preferate sau cele pe care doresc sa le incerce. In functie de istoricul comenzilor, de rezultatele obtinute dupa o perioada de tratament cu anumite produse, clientii beneficiaza de diverse oferte speciale, care corespund nevoilor lor de ingrijire.

De asemenea, in cadrul rubricii Sfatul Specialistului, vizitatorii site-ului au posibilitatea de a adresa intrebari si de a primi informatii in legatura cu recomandari de tratament, ingrediente din componenta produselor sau orice alte subiecte de interes. Bazandu-se pe datele completate in sectiunea Personalizare cont, specialistii Farmec ofera clientilor sugestii de produse, adecvate stilului propriu si necesitatilor lor.

Printre alte oferte promotionale, accesibile membrilor platformei online a Farmec se numara discounturi de fidelitate de pana la 10%, oferte fulger de 15 ore in fiecare miercuri si posibilitatea de a alege prin vot produsele care vor beneficia de reducerea saptamanala de 25%. 

  



57 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by