newsletter rss
HotNews.ro

Gerovital a fost desemnat Superbrand al anului 2017


PDF Print
A | a
E-mail
de GolinHarris | Marţi, 8 august 2017, 9:34 webReleases | Beauty

Mircea Turdean, Director general al companiei Farmec | Foto: webPR.ro

Titlul de Superbrand 2017 intretine valoarea, performanta si potentialul imens de dezvoltare al brandului, dar vine si sa completeze un an de exceptie pentru Gerovital.


In acest an, am sărbătorit 50 de ani de traditie Gerovital, am lansat noi game de produse, am extins reteaua de magazine de brand sŸi am reconfirmat statutul de cel mai puternic brand romanesc. Am obtinut aceste rezultate mizand mereu pe calitate, dar și datorită sprijinului acordat de-a lungul timpului de publicul nostru. Vom continua să completăm această listă cu noi realizări de exceptie, tocmai pentru a răsplăti sustinerea consumatorilor.


Pentru perioada următoare avem pregătite mai multe inovatii marca Gerovital, astfel incat să ne putem indrepta cu toată increderea către o nouă etapă de succes”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec. In cadrul evaluării Superbrands, au participat peste 1.200 de branduri, din aproape 50 de categorii de business. Acestea au fost analizate de Consiliul Superbrands, format din profesionisŸti din domeniile de marketing, comunicare, managementul afacerilor sau media, pe baza a trei criterii principale – calitate, incredere sŸi diferentiere pe piată.


Gerovital s-a distins fataƒ de alte branduri pe segmentul Personal Care – General, din perspectiva unui set de atribute precum incredere, dinamism sŸi leadership. Statutul de Superbrand este reconfirmat de Gerovital, după ce acesta a fost declarat Superbrand 2015, remarcandu-se pentru performante exceptionale intre cele aproximativ 1.500 de branduri analizate. Aceasta este cea de-a doua distinctie de importantă majoră din acest an, Gerovital obtinand anterior titlul de “Produsul Anului 2017”, la categoria “Ingrijirea feței” pentru trei dintre cele mai recente produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution.


Gerovital a sărbătorit in acest an 50 de ani de la producerea in masă a primei creme Gerovital H3 sŸi este unul dintre cele mai puternice branduri romanesŸti atat in tară, cat sŸi peste hotare. La nivel national, a fost declarat lider de piataƒ pe segmentul produselor de ingrijire a tenului, cu o cotă de piată valorică de 23.3%* sŸi pe cel al tratamentelor cosmetice pentru păr, cu o cotă de piață valorică de 25,9%**.


La nivel extern, produsele brandului sunt apreciate in peste 30 de taƒri, printre care Statele Unite ale Americii, Canada, China, Japonia, Emiratele Arabe Unite, Franța, Spania, Grecia, Italia sau Ungaria. De asemenea, produsele pentru ingrijirea tenului din gamele Gerovital sunt cele mai vandute produse din intreg portofoliul companiei clujene. In primele 6 luni ale acestui an, reteaua proprie de magazine de brand a inregistrat vanzări de peste 1 milion de euro.

  



13 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by