newsletter rss
HotNews.ro

Povestea care se tese din fibre colorate


PDF Print
A | a
E-mail
de MoreThanPub | Luni, 10 iulie 2017, 11:52 webReleases | Beauty

In spatele acestui fapt, aproape magic, de a fi rezistat noua decenii, se afla o munca serioasa si constanta, alimentata de o pasiune sincera, dar si de un sentiment de apartenenta care se naste in orice intreprindere cu o traditie atat de lunga. Din cei 320 angajati, un numar considerabil lucreaza la Ciserom inca din anii '€™80, unii chiar de mai demult. Pe atunci institutia era cunoscuta ca Fabrica de ciorapi si tricotaje Sebesul, dar desi nimeni nu-si aminteste cu placere de regimul comunist, poate cea mai grea perioada a fost cea a anilor '90, cand atatea intreprinderi romanesti au cazut prada tranzitiei nemiloase.

Povestea Ciserom, insa, continua sa fie scrisa, iar randurile sunt umplute nu doar cu rememorarea unui trecut „glorios”, chiar daca el exista. Ciserom este orice dar nu o ruina a unor vremuri apuse, ci o companie axata puternic in prezent. 10 milioane de pe perechi sosete sunt produse anual, multe din acestea trecand granitele, spre tari precum Germania, Anglia, Franta sau Elvetia.

Daca am fi si metaforici, dar si tehnici, am putea spune ca povestea Ciserom nu se scrie, ci se tese, chiar din fibre de cea mai buna calitate. Viitorul ii rezerva noi generatii de angajati, modernizare continua a utilajelor si o atentie sporita fata de trenduri pentru integrarea sosetelor in variatele stiluri vestimentare.

Si am incalecat pe-o soseta si v-am spus o poveste... cocheta?

Oameni din toata tara duc povestea mai departe, inclusiv personalitati. Cristi Martin, actor de comedie: "€žDa, Ciserom, cum sa nu stiu de Ciserom? Cand eram tanar era Fabrica din Sebes, de acolo veneau sosetele si uite ca n-au contenit sa tot vina. Da, ce sa mai, e un brand care a rezistat prin traditie si care da un exemplu de "€žcalitate romaneasca" - o vorba pe care nu multi o mai cred in ziua de azi. Sustin Ciserom si port cu drag produsele lor colorate, care ma reprezinta. Cred ca avem doar de castigat daca sustinem companiile romanesti care chiar stiu ce fac."

 

  



33 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by