newsletter rss
HotNews.ro

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Cluj


PDF Print
A | a
E-mail
de GolinHarris | Miercuri, 12 aprilie 2017, 15:08 webReleases | Beauty

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Cluj | Foto: webPR.ro
Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, continua extinderea magazinelor de brand, prin deschiderea la Cluj a primului magazin Gerovital din Ardeal. Noul spatiu reprezinta al doilea magazin de brand deschis in acest an, dupa inaugurarea magazinului Gerovital din Craiova, in luna martie.

"Deschiderea magazinului Gerovital ne ofera multiple motive de implinire si satisfactie. In primul rand, ne bucuram sa aducem mai aproape de consumatorii nostri din Ardeal cel mai iubit brand romanesc. Un alt motiv special de mandrie este dezvoltarea noastra la Cluj, orasul in care am crescut si pe care il numim acasa. Clujul a fost punctul nostru de plecare, iar de-a lungul anilor, comunitatea locala ne-a sustinut mereu, fapt pentru care suntem profund recunoscatori. Acum avem un mod in plus de a ne arata aprecierea catre iubitorii brandului Gerovital, prin noi servicii de calitate si produse eficiente, oferite cu drag de specialistii Gerovital. Inca din prima zi de la deschiderea magazinului, toti clientii nostri sunt asteptati cu numeroase surprize, care vor continua pe parcursul intregului an"ᅡ, a declarat Mircea Turdean, Director General al Farmec.

In perioada 8 - 15 aprilie, toti vizitatorii noului magazin beneficiaza de o reducere de 20% la orice achizitie. De asemenea, acestia pot efectua gratuit teste de dermoanaliza si se pot consulta cu specialistii pentru alegerea produselor potrivite. O sedinta de dermoanaliza dureaza aproximativ 5 minute si ajuta la stabilirea tipului de ten, prin folosirea unor masuratori instrumentale specifice care analizeaza nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum si gradul de pigmentare al pielii.

Cu o suprafata de 40 metri patrati, magazinul Gerovital este amplasat in incinta noului centru comercial Platinia, la mezanin, pe Calea Manastur, nr. 2-6. Valoarea totala investita in proiectare, design si amenajarea noului spatiu este de 240.000 de lei.

In cadrul magazinului, sunt disponibile toate produsele cosmetice din gamele Gerovital si Aslavital.

Gerovital este cel mai cunoscut  brand  al companiei, atat la nivel national, cat si international. In anul 2016, a fost desemnat lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a tenului (cu o cota de piata valorica de 23,3%*) si pe cel al tratamentelor cosmetice pentru par (cu o cota de piata valorica de 25,9%**). Brandul Gerovital reuneste game destinate ingrijirii tenului, corpului si parului, printre care se numara Gerovital H3, Gerovital H3 Derma+, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men si Gerovital Sun.
 
Produsele Aslavital sunt recunoscute pentru compozitia lor naturala si au formulari unice pe piata din Romania. Acestea sunt destinate ingrijirii tenului si au la baza argila pura, 100% romaneasca, provenita din Muntii Padurea Craiului.

Anul trecut, liniile de produse Gerovital si Aslavital au inregistrat cele mai multe solicitari in magazinul online www.farmec.ro. Fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution si Fiolele cu Colagen din gama Aslavital Mineralactiv au fost cele mai cautate produse pe site-ul companiei, fiind incluse in peste 42% din totalul comenzilor online.

In momentul de fata, Farmec detine 5 magazine Gerovital in centre comerciale importante din tara: 2 magazine la Bucuresti si cate unul la Constanta, Craiova si Cluj-Napoca. De asemenea, pe intreg teritoriul tarii sunt deschise 8 magazine de brand Farmec (Cluj-Napoca, Arad, Sibiu, Targu- Mures, Timisoara si Brasov).

---------

*"Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru ingrijirea fetei, segmental CARE pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie- Decembrie 2016). (Copyright © 2017, The Nielsen Company.)"

**"Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru tratamente cosmetice de par pe piata din Romania, valoare vanzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie - Decembrie 2016). (Copyright © 2017, The Nielsen Company.)"
  



59 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by