newsletter rss
HotNews.ro

Produsele cosmetice antirid, cele mai solicitate in magazinul online Farmec


PDF Print
A | a
E-mail
de GolinHarris | Miercuri, 22 februarie 2017, 13:32 webReleases | Beauty

2Fiole acid hialuronic Gerovital H3 Evolution | Foto: webPR.ro

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, a inregistrat in anul 2016 cele mai multe solicitari in magazinul online pentru produsele cosmetice antirid– fiole, seruri si creme de fat›a. Cele mai cautate produse au fost Fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution si Fiolele cu Colagen din gama Aslavital Mineralactiv, acestea fiind incluse in peste 42% dintre comenzile realizate pe www.farmec.ro

Urmatoarele produse in topul preferintelor consumatorilor au fost Serul perfect anti-age Gerovital H3 Evolution, Tratamentul corector riduri - ochi, buze, frunte Gerovital H3 Evolution si Crema anti-age intens restructuranta din aceeasi gama.

€œ”Gerovital a fost si in 2016 cel mai iubit brand romanesc, iar preferint›a romancelor pentru aceasta marca demonstreaza ca eficient›a si calitatea produselor le-au castigat increderea. Produsele Gerovital H3 Evolution, cea mai solicitata gama in magazinul online in 2016, au la baza acidul hialuronic si sunt atent create de specialistii nostri pentru a mentine frumuset›ea si tineret›ea pielii. La fel de iubite, Fiolele cu colagen din gama Aslavital Mineralactiv au la baza ingrediente cu un puternic efect antirid, reprezentand o soluție anti-age unica pe piața in acest moment. Interesul pentru aceste produse inovatoare ne bucura si ne ambiționeaza, totodata, spre a veni mereu cu noi formule dedicate frumuset›ii femeii”, a declarat Ioana Borza, Director de Marketin Farmec.

Pentru ingrijirea parului, Kitul de regenerare din gama Gerovital Tratament Expert a ocupat primul loc in preferint›ele vizitatorilor magazinului online. Format din 2 seruri de regenerare, kitul are la baza un complex de vitamine B5, A si E, extracte vegetale si Keratina si este solicitat atat de femei, cat si de barbați.

In 2016, magazinul online Farmec a inregistrat lunar peste 4000 de clienti.

”Suntem atent›i la ceea ce isi doresc iubitorii brandurilor noastre si le pregatim mereu promot›ii si oferte speciale atractive; tinem cont de istoricul cumparaturilor, precum si de informat›iile oferite de client›i in momentul crearii unui cont pe www.farmec.ro, si anume tipul de ten, tipul de par si varsta.

In fiecare miercuri avem oferte fulger de 15 ore, la care se adauga promot›iile saptamanale de discounturi, unde t›inem cont de voturile client›ilor. Fiecare produs poate fi votat, iar in momentul in care alegem produsele care vor beneficia de 25% discount, T›inem cont si de aceste preferint›e.

Cine comanda din magazinul online beneficiaza, totodata, si de scheme de intreținere personalizate. Acestea sunt generate automat de catre sistem, pe baza informațiilor oferite de client›i, insa oferim si suport pentru definirea acestora”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vanzari Online Farmec.

Anul trecut, vanzarile in magazinul online al companiei au fost cu 25% mai mari fața de 2015, dupa ce in anul precedent depasisera 1 milion de euro. Site-ul pune la dispozit›ie peste 400 de produse din 34 de game.

  



68 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings