newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: FashionUp anuntaƒ noua identitate de brand: Real Brands. Smart Shopping. Creativitatea sŸi comunicarea, douaƒ traƒsaƒturi esentiale


PDF Print
A | a
E-mail
de Caracteristic | Marţi, 13 octombrie 2015, 11:35 webReleases | Beauty

Domeniul fashion online este poate cel mai activ in comert›ul online al ultimilor doi ani. IŽn acest context, FashionUP anunta o nouaƒ strategie de pozit›ionare pe piataƒ s™i de promovare caƒtre client›i a celor mai bune produse de la unele dintre cele mai cunoscute branduri. IŽncaƒ de la inceputul acestei toamne, compania a pregaƒtit surprize s™i evenimente pentru cei care aleg saƒ isi facaƒ cumpaƒraƒturile online prin platforma FashionUP. Publicul este predominant feminin, iar in septembrie doamnele si domnisoarele s-au bucurat de reduceri considerabile s™i de o zi dedicata elegant›ei s™i stilului: Ziua Nat›ionalaƒ a Femeilor pe Toc.

 

Clientele FashionUP sunt la curent cu tendintele in materie de modaƒ sŸi sunt iubitoare de shopping comod, din fata calculatorului sau de pe platforme mobile. Mai mult, cea mai importantaƒ traƒsaƒturaƒ a femeii FashionUP este aceea caƒ isŸi doresŸte saƒ fie in trend faƒraƒ costuri prea mari, alegand calitatea la preturi mici. Pentru acestea, FashionUP isŸi propune saƒ livreze promisiunile faƒcute odataƒ cu noua pozitionare prin diferentiere, creativitate sŸi socializare. Increderea pe care client›ii au investit-o in FashionUP se vede foarte bine s™i in cifrele de vanzaƒri de anul acesta. Cele mai populare categorii in toate sezoanele au fost pantofii cu toc s™i ceasurile, iar anul acesta se estimeazaƒ vanzari cu 300% mai mari fataƒ de cei antrenori.

 

”Noul FashionUP a identificat o nevoie a femeii moderne s™i dinamice din ziua de azi, aceea de a fi frumoasaƒ, elegantaƒ sŸi in pas cu cele mai noi tendinte ale modei, faƒa a consuma prea mult timp sŸi bani. Astfel, definitia magazinului nostru a devenit: ”Real Brands. Smart Shopping”. Prima frazaƒ reflectaƒ portofoliul impresionant de produse: peste 20.000 de la 300 de branduri de renume. Shopping-ul inteligent este atunci cand noi reus™im saƒ oferim cele mai dorite tinute sŸi accesorii la cel mai mic pret din piataƒ. In plus, zilnic activaƒm extra reduceri pentru zeci de produse. Doamnele s™i domnisoarele au investit foarte multaƒ incredere in noi s™i ele sunt cel mai important public, dar avem sŸi colectii dedicate baƒrbatilor iubitori de fashion sŸi atenti la ceea ce poartaƒ si cum se prezintaƒ i societate”€œ, a declarat Alin Stanciu, CEO sŸi fondator FashionUP.

 

In medie, client›ii FashionUP cumpaƒra de circa 350 de lei, dar este pret›ios s™i feedback-ul pe care il oferaƒ, de cele mai multe ori pozitiv, iar asta se reflectaƒ cel mai bine in lansarea unei alte comenzi in maximum 40 de zile. Cand vine vorba de baƒtaƒlia pentru branduri de top vandute, aceasta se da intre cele de renume international, precum Versace Jeans si cele autohtone, precum Condur by alexandru, pretul mediu al unui astfel de produs fiind de 400 de lei. FashionUP este alaƒturi de clientii saƒi pe retelele sociale Facebook sŸi Instagram, dar sŸi pe canalul de YouTube. Odataƒ cu schimbarea identitatii de brand, FashionUP a lansat sŸi o campanie televizata, care aduce in atentie o noua viziune sŸi pozitionare pe piata, urmand saƒ se deruleze pe micile ecrane panaƒ in decembrie.

 

Despre FashionUP

 

FashionUP s-a remarcat in cei s™ase ani de existentaƒ pe piata din Romania prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind in acelas™i timp unele dintre cele mai mici pret›uri de pe piataƒ. De-a lungul timpului, a avut peste 200.000 de client›i la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse. Femeile care aleg saƒ cumpere prin FashionUP sunt preocupate de felul in care arataƒ, sunt pasionate de domeniul fashion si de tot ceea ce apare nou, iar multe dintre ele aleg saƒ achizitioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevaƒrat importante pentru ele.

  



62 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings