newsletter rss
HotNews.ro

 Inchiriaza profitabil apartamente in regim hotelier!


PDF Print
A | a
E-mail
de Dumidum100 | Miercuri, 11 iulie 2018, 16:12 webReleases | Turism

appartamenti-dormire-bucarest-1 | Foto: webPR.ro

Industria de apartamente de inchiriat pe termen scurt este 'pe val' in acest moment si, companii de toate dimensiunile concureaza pe aceasta piata. De la firme mari cu sute de apartamente in Bucuresti cum ar fi airbnb sau booking.com pana la firme mici, cu cateva zeci de apartamente ca de exemplu RHB, sau chiar particulari cu un singur apartament.


Oricat de mare sau de mica ar fi firma dvs., aflati ce puteti face pentru a va maximiza atractivitatea cu cativa dintre acesti pasi simpli.


In primul rand, site-ul dvs. este imaginea firmei dvs, avand un site rau este ca o pata pentru afacerea dvs.


Daca caut un apartament in regim hotelier si am vizitat site-ul dvs. si nu este foarte bun, concluzia mea este ca si firma dvs. nu este foarte buna. Chiar daca aceasta afirmatie este la un milion de kilometri de adevar, acesta este primul meu gand, si rezultatul este ca nu voi rezerva la dvs. Solutia? Asigurati-va ca site-ul dvs. nu este "prafuit" ci modern, functional si contine informatii la zi, incluzand poze actuale de calitate.


In ciuda faptului ca multi clienti pot rezerva prin OTA, si chiar daca o fac, de cele mai multe ori vor vizita site-ul dvs. pentru a verifica facilitatile si pentru a vizualiza imagini, asa ca asigurati-va ca aceste lucruri sunt OK. In cazul in care site-ul nu este bun, atunci este putin probabil sa rezerve cu dvs. Daca situl este bun, atunci ei vor rezerva, chiar daca prin OTA. Odata ce clientii au efectuat o rezervare printr-un OTA, puteti folosi unele metode prezentate mai jos pentru a va asigura ca data viitoare, vor veni pe direct.


Nu reduceti costurile; adaugati valoare! Valoarea adaugata nu necesita un cost urias; acesta poate fi de multe ori un mic gest ieftin, care face diferenta pentru un client care se rezerva direct cu dvs. in loc de o OTA. De exemplu, "daca rezervati direct cu noi, veti beneficia de un transfer gratuit de la aeroport". Acest lucru are avantajul de a convinge clientii sa vina pe direct.


Faceti ceea ce va pricepeti! Daca oferiti transferuri gratuite de la aeroport, cosuri de fructe la sosire, curatenie zilnica si orice altceva sub soare, dar sunteti o firma foarte mica, s-ar putea sa nu va ajunga plapuma, iar acest lucru poate compromite valoarea in alte zone. Asigurati-va ca valoarea pe care o oferiti este scalabila in intregul portofoliu, astfel incat sa nu compromiteti zonele cheie din afacere.


Oaspetii dvs. sunt importanti deci concentrativa asupra lor. Reputatia unei firme este adesea construita pe baza capacitatii sale de a furniza o nota personala. Acest lucru poate parea evident, dar multe firme au atat de multe de facut incat ajung sa petreaca mai mult timp pe sarcini zilnice, de zi cu zi, pentru a se asigura ca rezervarile vin, astfel ca prioritatile lor se indeparteaza de oaspetii care au sosit deja.


Daca este asa, atunci gaseste un mod de automatizare a proceselor tale - nu trebuie sa angajezi mai multi angajati. De exemplu puteti avea un instrument automat de trimitere prin e-mail, permitandu-va sa pastrati legatura cu clientii dvs. in orice moment, fara a depune efort. Daca nu aveti acces la un astfel de modul, atunci exista o multime de aplicatii necostisitoare care va vor face treaba.



Gestionati asteptarile clentilor, acesta este un subiect destul de larg, dar in unele cazuri este foarte simplu.


Un bun exemplu de gestionare a asteptarilor clientilor il gasim in sectorul hotelier economic. De cate ori ati auzit pe cineva sa spuna: "Da, nu a avut, asta, aia si aia, dar ce va asteptati, a fost ieftin", pentru ca asta cautau? Oaspetii nu se indreapta spre o camera de hostel de 10 Euro si cand ajun spun: - camera mea nu vine cu majordom - vreau banii inapoi.


Adaptati oferta dvs. publicului dvs. tinta, nu invers, astfel incat cei care vin si stau la dvs. sunt tratati cu ceea ce se asteptau (pentru ca asta le-ati spus ca vor primi). Daca vizati clientii potriviti, este usor sa-i faceti fericiti.


Exista, desigur, un milion de factori care contribuie ca o firma sa fie foarte buna si sa aiba servicii excelente, dar daca reusiti sa respectati lista de mai sus, veti fi destul de bine.

  



58 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by