newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Povestea britanicului care a pornit o afacere pe care o numeste "un fel de booking al curieratului"


PDF Print
A | a
E-mail
de NOROSAN | Luni, 16 ianuarie 2017, 18:17 webReleases | Transporturi

SIGLA | Foto: webPR.ro
La aproape un an de la extinderea in Romania, platforma online de intermediere de servicii de curierat Allpacka.ro se relanseaza cu noi servicii si aplicatii utile pentru clienti, dupa o invest›ie de 70.000 euro.

Portalul Allpacka a fost lansat pentru prima oara in anul 2010 in Ungaria de antreprenorul englez, Colin Snead, fiind un agregator de preturi de la firmele de curierat, prin care magazinele online mici si mijlocii, dar si clientii persoane fizice pot achizitiona servicii de curierat cu discounturi, dupa compararea ofertelor mai multor curieri.


”Romania a fost a doua piata pe care am decis sa ne dezvoltam si vedem un potential mare de crestere, luand in considerare avansul spectaculos inregistrat de vanzarile online in ultimii ani si multimea de companii care aleg acest canal sa-si vanda produsele. Principala problema cu care ne confruntam este ca romanii sunt obisnuiti sa plateasca produsul in numerar la livrare, iar noi insistam pentru platile cu cardul sau cu transfer bancar in avans. Pe masura ce romanii capata incredere in serviciile noastre, business-ul Allpacka.ro creste si vedem asta deja, Romania reprezentand peste 10% din cifra noastra de afaceri”, declara Colin Snead.


Partenerii Allpacka sunt companii de curierat foarte cunoscute precum UPS, DPD, GLS, TCE si Gebrüder Weiss, de ofertele acestora beneficiind cei aproximativ 4.000 de clienti activi ai site-ului.

Este un fel de Booking.com al curieratului, pentru ca functionam pe acelasi principiu: folosim volumele, pentru a scadea preturile la serviciile de curierat cu 50-70%. Astfel, noi calculam clientilor cele mai bune preturi pentru shipping, pe baza informatiilor pe care ni le dau”, mai spune Colin Snead.


Noul website aduce pe langa o noua imagine, comenzi mai facile si o interactiune mai buna cu vizitatorul. Astfel, printre schimbari se numara:


Vizitatorul poate obtine preturile cu doar 4 click-uri (comparativ cu 7 click-uri pe vechiul site);

Clientul primeste cel mai mic pret de la compania de curierat indiferent de combinatia de servicii alese; 

Comenzile pot fi plasate mult mai rapid;

Remodelarea panourilor de comenzi, astfel incat clientii sa isi poata accesa si comenzile vechi;

Un site mult mai curat, prin eliminarea informatiilor suplimentare din procesul de expediere si crearea unei pagini de search mult mai utila.























  



143 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by