newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Premiera absoluta pentru Romania si CEE - McCann Erickson Romania castiga la festivalul de la Cannes cele mai mari premii din istoria publicitatii


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 27 iunie 2011, 19:02 webReleases | Publicitate

2 grand prix and a titanium | Foto: webPR.ro
2 Grand Prix Lions la categoriile Promo&Activation si Direct Lions
1 Titanium Lion la categoria Titanium and Integrated
3 Gold Lions la categoriile Integrated, Direct Lions, Promo&Activations
1 Silver Lions la categoria Media Lions
2 Bronze Lions la PR Lions

"Sper ca publicitatea romaneasca nu va mai fi la fel de acum inainte. Sper ca va fi mai buna si mai competitiva - sigur e ca va fi vazuta altfel in competitiile internationale. Sper ca rezultatul de la Cannes de anul acesta ii va inspira si pe altii si va atrage o noua generatie de tineri talentati catre publicitate. Avem nevoie de ei. Premiile de la Cannes sunt rezultatul deciziei pe care am luat-o acum cativa ani de ne pozitiona ca agentie regionala. Am hotarat atunci sa ne raportam la standardele internationale si asta ne-a ajutat sa facem campanii iesite din comun pentru clientii nostri si sa castigam, iata, nu mai putin de 5 premii la ultima editie EFFIE. Suntem agentia cu cei mai creativi si vizionari clienti - pentru asta le multumim", spune Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson.

McCann Erickson reuseste performanta extraordinara de a castiga cu campania Noul Rom, dezvoltata pentru clientul Kandia Dulce, 9 premii la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions.

Reusita de a aduce pentru prima data in Romania si in regiune Grand Prix-ul de la festivalul de la Cannes a fost intregita de o noua premiera, in seara de inchidere a festivalului, in care McCann Erickson a obtinut Titanium Lion, care se acorda pentru cele mai avangardiste campanii la nivel mondial.

Rezultatul exceptional al McCann Erickson plaseaza Romania pe harta celor mai cunoscute, creative si performante tari din industria publicitatii internationale. McCann Romania a reusit sa ia in acest an mai multe premii decat toate tarile din regiunea CEE cumulat.

"Cand spui ROM... spui ROMan, spui ROMania... si exact asta ne-am dorit sa realizam cu geniala campanie ROM. ROM ne-a insotit de-a lungul vietii si va insoti si generatiile viitoare datorita puterii brandului, care reaminteste tuturor ce inseamna sa fii ROMan si sa fii mandru de acest lucru, sa ai curajul sa spui ceea ce simti si, mai mult, sa traiesti senzatiile tari asa cum numai noi, ROManii, stim sa o facem. O campanie foarte curajoasa, care a reusit nu numai sa stranga un
numar impresionant de premii la toate festivalurile de profil, o premiera la Cannes pentru ROMania si pentru un brand ROManesc, dar, mai mult, a reusit sa
transmita peste hotare "Senzatiile Tari ROManesti"!, a spus Mihut Craciun, General Manager Kandia Dulce.

Pe langa cele 9 premii castigate la Cannes, anul acesta, Campania pentru Noul Rom a castigat premii la toate festivalurile unde a fost inscrisa pana in acest moment.

Cannes Lions 2011:
  • Grand Prix la categoria Promo&Activation - sectiunea Best New Product Launch/Re Launch or Multi-Product Promotion at Retail
  • Grand Prix la categoria Direct Lions - sectiunea Traffic & Brand Building
  • Gold la Promo&Activation - secttiunea Food and Non-Alcoholic Drinks
  • Gold la Direct Lions - sectiunea Fast Moving Consumer Goods
  • Bronze la PR - sectiunea Best Launch or Re-launch
  • Bronze la PR - sectiunea Consumer Goods, including FMCG and Household Products
  • Silver Lion la Media Lions - sectiunea Best Use of Integrated Media
  • Titanium Lion la categoria Titanium and Integraed
  • Gold Lion la categoria Titanium and Integrated

Effie Award 2011:
  • Silver Effie Award, la categoria Food Products
  • Silver Effie Award la categoria Media Efficiency
New York Festival 2011:
  • Argint New York Festivals la sectiunea "Marketing Effectiveness: Consumer Products and Services"
  • Bronz New York Festivals la sectiunea "Integrated Media: Product & Service"
  • Bronz New York Festivals la sectiunea - Public Relation/Brand Communications: Product and

Services Consumer

Sabre Awards 2011:
Gold Sabre Awards, in categoria Consumer Marketing - Existing Product

Despre campania Noul ROM:

Campania "Noul Rom" a avut ca obiectiv recrutarea tinerilor si transformarea batonului de ciocolata Rom, nascut in anul 1964, intr-un brand relevant pentru ei. Ideea de la care a pornit intreaga campanie a fost aceea de a stimula sentimentul national in randul tinerilor din Romania, iar acest lucru a fost posibil prin aparenta transformare a batonului Rom dintr-un produs puternic romanesc intr-unul americanizat, cu steagul american in locul celui romanesc pe ambalaj.

Campania Noul Rom a ajuns la 67% dintre romani si a generat acoperire media in valoare de 300.000 de euro. Feedback-ul din online a fost fenomenal: in primele sase zile ale campaniei, pe site-ul ROM au fost inregistrati 75.000 de vizitatori unici, iar numarul fanilor brandului de pe Facebook a crescut cu
300%. Consumatorii au creat peste 10 cauze pe Facebook, prin care au cerut Rom-ul autentic napoi.
Cea mai populara cauza a atins 20,000 de membri intr-o saptamana - mai mult decat a strans intr-un an cauza de pe Facebook pentru crearea unei autostrazi nationale in Romania.

Echipa care a lucrat la campanie:

Din partea Kandia Dulce, la campanie au lucrat Gabriela Munteanu (Market Activation Manager), Ruxandra Stanuica Barbulescu (Marketing Manager), Gianina Popescu (Brand Manager) si Elena Nestor (Brand Manager). Regizorul spoturilor a fost Radu Munteanu, iar casa de productie, Multimedia Est.

Echipa McCann Erickson care a lucrat la campanie este formata din Adrian Botan (Creative Partner), Catalin Dobre (Group Creative Director), Dinu Panescu (Group Creative Director), Ionut Cojocaru (Art Director), Andra Badea (Art Director), Florin Florea (Copywriter); Ruxandra Savulescu (Account Director), Lavinia Vaduva (Senior Account Executive), Ileana Serban Piriu (Human Insight Director); Alina Carasol (Media Manager Universal McCann), Victor Croitoru (Planning Director Universal
McCann), Monica Stoica (Media Planner Universal McCann); Ruxandra Vasilescu (PR Manager McCann PR), Sorina Iordan (PR Executive McCann PR); Cristina Birleanu (Account Director MRM Worldwide), Ramona Mandu (Junior Strategic Planner MRM Worldwide), Laurentiu Stere (Art Director MRM Worldwide), Paul Cioc (Copywriter MRM Worldwide), Viorel Sfetea (Web Developer MRM Worldwide),
Daniel Manea (Senior Flash Developer MRM Worldwide), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Emil Gheorghe (Senior Developper MRM Worldwide) si Tiberiu Munteanu (A/V Manager).

###

Kandia Dulce este una dintre cele mai importante companii din domeniul dulciurilor de pe piata din Romania, ce administreaza branduri cu traditie precum Kandia, Laura, Magura, Rom, Silvana sau Sugus. Toate aceste branduri sunt produse extrem de cunoscute si apreciate de consumatorul roman, iar compania a reusit sa le duca mai departe, pastrand gustul mult dorit de acestia.

###

McCann Erickson Romania este agentia care se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: "O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe cresterea business- ului clientilor sai". Astfel, McCann Erickson are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: The Coca-Cola Company, Nestle, Vodafone, L'Oreal, GM-Opel, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman, Caroli. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR si MRM Worldwide. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup - una dintre cele mai
puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   | 
  



712 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings